abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76260881

The Pope? How many divisions has he got?
pi_76260979
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:10 schreef L.no het volgende:

[..]

Leg uit.
Anime is animatie
Games zijn animatie

Appels zijn fruit
Peren zijn fruit

Jij vergelijkt het kijken van Anime met een ander vorm van animatie, dus als je appels lekker vindt dan vind je peren ook lekker?
  donderdag 31 december 2009 @ 13:16:23 #178
137556 L.no
Midlife crisis
pi_76261104
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:13 schreef J.Stalin het volgende:

[..]

Anime is animatie
Games zijn animatie

Appels zijn fruit
Peren zijn fruit

Jij vergelijkt het kijken van Anime met een ander vorm van animatie, dus als je appels lekker vindt dan vind je peren ook lekker?
Je hebt verschillende vormen van animatie bij anime eigenlijk.
En bij games bedoel ik het uiteraard niet.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_76261183
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:16 schreef L.no het volgende:

[..]

Je hebt verschillende vormen van animatie bij anime eigenlijk.
En bij games bedoel ik het uiteraard niet.
quote:
Geen enklele vorm van animatie vind je leuk?
Games zijn toch een enkele vorm van animatie?

Dus appels&peren.

Dus.
  donderdag 31 december 2009 @ 13:18:34 #180
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_76261203
wel grappig dan het merendeel het oordeel al heeft klaar liggen zonder daar ooit zelf geweest te zijn.
Men gaat uit van stomme plaatjes ¡¡¡
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_76261252
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:18 schreef wise het volgende:
wel grappig dan het merendeel het oordeel al heeft klaar liggen zonder daar ooit zelf geweest te zijn.
Men gaat uit van stomme plaatjes ¡¡¡
Hey, dit topic gaat niet over het land maar over de emojeugd die het aanbid.
pi_76261270
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:03 schreef J.Stalin het volgende:

[..]

Jij plaste vroeger toch ook in je bed, maar nu niet meer?
Als fokkers die ooit Dragonball Z hebben gekeken animefags zijn, volgens jou dan, ben jij een bedplasser.
the_legend_killer is een bedplasser
Altijd heb je van die mongolen die van iets kleins iets groots maken.

Ik noem niemand fanboys verder.
  donderdag 31 december 2009 @ 13:20:35 #183
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_76261280
Ik ben er wel geweest (In Japan), en het was er schitterend. Schone veilige steden, en wanneer je de natuur in gaat richting Mt. Fuji, heb je snachts schitterende vuurvliegjes

Jammer dat het er zo duur is.
pi_76261365
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:20 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben er wel geweest (In Japan), en het was er schitterend. Schone veilige steden, en wanneer je de natuur in gaat richting Mt. Fuji, heb je snachts schitterende vuurvliegjes

Jammer dat het er zo duur is.
Dan heb ik liever vieze gevaarlijke steden met mensen die wél gezellig zijn, wél een praatje willen maken, wél openstaan voor buitenlanders en niet 65 uur per week werken.
-
pi_76261552
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Dan heb ik liever vieze gevaarlijke steden met mensen die wél gezellig zijn, wél een praatje willen maken, wél openstaan voor buitenlanders en niet 65 uur per week werken.
thailand?
pi_76261872
Tja, het is erg makkelijk om mensen met een hobby af te zeiken

Ik zit zelf in het wereldje, kijk anime, lees manga's en ga naar meetings en conventies. Ik heb het toch altijd weer gezellig en naar mijn zin. Ik ben niet zo radicaal als de TS in zijn post schetste. Geen naruto dekbed en t-shirt, ook geen slechte poging tot het gebruiken van japanse woorden en ik eet ook geen noodles voor ontbijt. Voor ontbijt altijd tosti's met kaas en salami

De radicale fans zijn inderdaad een beetje vreemd maar wel erg gezellig
  donderdag 31 december 2009 @ 13:52:30 #187
137556 L.no
Midlife crisis
pi_76262632
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:18 schreef J.Stalin het volgende:

[..]

[..]

Games zijn toch een enkele vorm van animatie?

Dus appels&peren.

Dus.
Ga maar letterlijk alles nemen wat ik bedoel. Maar verder niet uit hoor.
pi_76263486
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Dan moet je Thailand eens proberen
pi_76263581
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:52 schreef L.no het volgende:

[..]

Ga maar letterlijk alles nemen wat ik bedoel. Maar verder niet uit hoor.
Zeg dan gewoon wat je bedoeld.
  donderdag 31 december 2009 @ 14:15:24 #190
137556 L.no
Midlife crisis
pi_76263685
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:12 schreef J.Stalin het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon wat je bedoeld.
Met vormen van animatie bij dit onderwerp heb ik het niet over games, oke?
Bovendien stelde ik die vraag niet aan jou.
  donderdag 31 december 2009 @ 14:40:55 #191
261311 Phones666
Trut derdeklas
pi_76264724
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:35 schreef OOOOOOOH het volgende:en ga naar meetings en conventies.
Hier stopte ik met lezen.

Anime&Manga is wel ok.
Fervent Zanger Rinus fan
  donderdag 31 december 2009 @ 14:49:34 #192
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_76265048
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef J.Stalin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet anders toch wel serieus ballen (of een gebrek aan) hebben om met zo'n figuur in een schaars geklede prinsessen pakje te hijsen en dan ook nog in het openbaar mee durven te komen.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_76276458
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:15 schreef L.no het volgende:

[..]

Met vormen van animatie bij dit onderwerp heb ik het niet over games, oke?
Bovendien stelde ik die vraag niet aan jou.
Wat bedoelde je dan wel?
En niet huilen over dat je de vraag niet aan mij stelde.
Je zet hem tenslotte op een openbaar forum dus dan mag ik antwoord geven, toch?
pi_76276850
Ik haat weeaboos

Edit: Wat ik nog erger haat zijn weeboos in denial, strontirritant.

[ Bericht 53% gewijzigd door Gravereaper op 31-12-2009 20:50:49 ]
pi_76278290
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je serieus denkt dat Japan qua mooie vrouwen beter af is dan de VS.
Als plastic, overdreven veel makeup en op je 18e er al als 28 uitzien je ding is dan ben je idd beter af in de VS. In japan lopen zat mooie vrouwen rond (goed, het moet wel een beetje je ding zijn want tieten en kont hebben de meeste niet echt) en vooral ook veel mooie oudere vrouwen en dan heb ik het over mooi van nature en niet omdat ze al 12x bij de plastische chirurg langs zijn geweest.

Voor de rest is Japan gewoon een prima land al was het maar omdat het ov daar wel rijd als er een druppel regen valt, er 2 blaadjes op de rails liggen of dat het een middag gevroren heeft. Ow en in de winkels heb je tenminste service ipv van die apen hier die meer geïnteresseerd zijn in het praten met hun collega's over wat ze in het weekend hebben gedaan dan jou helpen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_76279050
quote:
Op woensdag 30 december 2009 01:26 schreef Desunoto het volgende:
Nou ja, eigenlijk is dat wel overdreven. Zó veel werken ze niet.

Wat wel waar is, is de enorme prestatiedruk. Presteer je niet, dan wordt er op je neergekeken. Nog veel erger dan in Nederland. Dus daar zal het vele werken imago van Japanners wel vandaan komen. Werken om te presteren.
Het grappig is dan weer dat het in werkelijkheid meer draait om het aanwezig zijn dan om het daadwerkelijk werken. Het is gewoon not done om voor de baas weg te gaan dus blijven veel mensen lang op hun werk maar het is echt niet zo dat ze ook de hele tijd hard doorwerken. Vaak zijn ze meer bezig met doen alsof ze bezig zijn dan echt wat doen.
quote:
Op woensdag 30 december 2009 01:32 schreef L.no het volgende:

[..]

Jup, van kleins af aan krijg je die druk op school. Altijd gericht op het examens en niets anders dan studeren. Erger dan hier.
Entrance exams enzo zijn heel erg moeilijk ja. Als je eenmaal binnen bent is het wel minder.
quote:
Op woensdag 30 december 2009 01:37 schreef Desunoto het volgende:Dat Japanners vaak erg beleefd zijn onder elkaar is wel waar. Al die kleine buiginkjes naar elkaar en heel veel "dankjewel" is een goed voorbeeld. Maar naar buitenlanders toe hebben ze wel een redelijk racistische reputatie hoor. Je wordt er gewoon vreemd aangekeken.

Enorme onzin vooral veroorzaakt omdat de meeste westerlingen gewoon niet snappen hoe die mensen daar denken. Japanners zijn over het algemeen enorm lieve mensen, ze denken echt totaal niet slecht over je. Ja je word aangekeken (trouwens leuk om op te letten, ze zullen altijd proberen naar je te kijken als ze denken dat jij het niet doorhebt, als je dan vlug naar hun kijkt zie je ze altijd een beetje schrikken en vlug weg kijken ) maar dat is niet negatief maar gewoon omdat als jij bij wijze van spreke 2 meter met blond haar en blauwe ogen bent dan ben je gewoon speciaal, dat ze ze bijna nooit dus kijken ze. Veder helemaal niet negatief bedoelt en eigenlijk iets wat alle mensen doen.

Ik ben nog nooit een japanner tegengekomen die mij slecht heeft behandeld. Sterker nog, de meeste deden juist extra veel moeite voor mij. Ik heb eens een mini usb naar 3.5mm jack kabeltje willen kopen (heb je niet in japan trouwens) en naar verschillende winkels geweest, niet te krijgen. Maar er waren er bij die zelfs zo ver gingen om naar andere winkels te bellen om daar te vragen of ze dat wel hadden.

De mensen die denken dat ze negatief worden nagekeken zijn van die domme kut toeristen met het cultureel besef van een pinda (terwijl die figuren in NL wss vaak genoeg andere mensen nakijken) die denken dat alles wat een beetje anders is meteen maar negatief bedoelt is tegen hun. Onzin. Leer met die mensen praten en je zal leren dat ze eerder precies het tegenovergestelde denken.

[quote]Op woensdag 30 december 2009 01:44 schreef L.no het volgende:

[..]

Dat beleefde is ook fake. Je word zo opgevoed om non-stop beleefd te gedragen. Ik weet zeker dat men erg gesloten is daar.
haha nou... Ik ben misschien een beetje een geval apart, maar als ik zo hoor wat die mensen tegen mij uit zichzelf over beginnen dan valt het met dat gesloten erg mee hoor Over het algemeen zijn ze in eerste instantie misschien wat minder open maar dat is meer een kwestie van persoonlijkheid, als je die mensen een beetje leert kennen kan je over dezelfde dingen praten als hier en zijn ze echt niet meer of minder gesloten naar mijn idee.
quote:
Japan was voor Wo2 behoorlijk nationalistisch en volgens mij waren de grenzen zelfs gesloten. Na de oorlog hebben ze minder keus om te handelen met de buitenland, maar dat betekend niet zo dat hun liefde voor hun eigen volk zal verdwijnen. Jammer trouwens.
Veel daarvan kwam trouwens vanuit de regering. Oa door bv Portugezen die tijdens de handel ook meteen het christendom enorm kwamen pushen. Daardoor heeft de regering op een gegeven moment besloten om de grenzen grotendeels te sluiten.

Er is lange tijd maar 1 land geweest wat handel mocht drijven met japan en dat was, jawel, Nederland Waarom? Omdat wij genoegen namen met gewoon handel drijven en niet perse meteen geloof ed wouden verspreiden. Dat hele feest was over toen de Amerikanen onder leiden van Perry naar Japan kwamen en zeiden van gooi de grenzen open of wij vallen binnen (goh, verrassen die amerikanen).
quote:
Op woensdag 30 december 2009 02:03 schreef Barachem het volgende:

En voor het tegengeluid, wat negatieve feiten over Japan:
- Er is nog veel sentiment dat Japan het slachtoffer was tijdens WO II, voornamelijk door foutieve geschiedlering op scholen.
- Men is er best xenofoob tegenover buitenlanders die geen toeristen zijn.
- Politie kan heel kut zijn als je van iets beschuldigd wordt, al ben je onschuldig, en als buitenlander kun je maar hopen dat andere buitenlanders in de buurt geen duistere praktijken uitvreten, want als ze opgepakt worden, kun je erop rekenene dat je ook opgepakt en geframed wordt.
- Engels van meeste japanners is brak.
- Het is er duur wonen, tenzij je ver wilt reizen elke dag, dan is het wat minder duur wonen.
- Successvol immigreren is moeilijk, boeit niet of je uit NL of niet komt.
- Mensen zijn erg gesloten, ies minder voor elkaar.
1. True.
2.Absoluut niet. Nooit last van gehad tenminste.
3.Uhhh ten eerste moet je toch behoorlijk je best doen om van iets beschuldig te worden (aka opzoek gaan naar problemen) en als er volgens ook nog westerlingen in de buurt zijn die echt foute dingen uitvreten dan moet je haast wel opzoek zijn geweest naar foute plekken.
4. Nederlands van Amerikanen is ook kut. Waarom? Omdat het geen noodzaak is om die taal goed te beheersen. Klagen dat Japanners in Japan geen goed engels spreken is dom. Jij gaat daar heen, leer dan Japans als je zo nodig met ze wil praten.
5. Nee hoor. Als je midden in Tokyo wil wonen wel, maar midden in Amsterdam wonen kost ook een godsvermogen. Betaalbaar wonen is best te doen. En wat is lang reizen? Ik was iedere dag 1.5 uur onderweg om te komen waar ik moest zijn maar dat scheelde niet veel met hoelang ik in NL nodig had om in Den Haag te komen. Het land is nou eenmaal vrij groot dus op 30 minuten fietsen van je werk zal je nou eenmaal niet altijd zitten maar je kan meestal echt wel binnen een fatsoenlijke tijd ergens komen.
6. Dat ligt er ook maar net aan hoe je het doet. Als jij zonder fatsoenlijke opleiding, goede kennis van de taal etc opeens besluit dat je daar wil wonen word het idd moeilijk.
7. Zoals ik eerder al zei merk ik daar persoonlijk weinig van.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  donderdag 31 december 2009 @ 23:47:22 #197
137556 L.no
Midlife crisis
pi_76280156
quote:
Op donderdag 31 december 2009 20:24 schreef J.Stalin het volgende:

[..]

Wat bedoelde je dan wel?
En niet huilen over dat je de vraag niet aan mij stelde.
Je zet hem tenslotte op een openbaar forum dus dan mag ik antwoord geven, toch?
Dan moet jij niet huilen als ik niet op je inga dan. Zelfde shit.
pi_76290381
quote:
Op donderdag 31 december 2009 23:47 schreef L.no het volgende:

[..]

Dan moet jij niet huilen als ik niet op je inga dan. Zelfde shit.
Nee, want jij hebt ongelijk
pi_76290991
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:35 schreef OOOOOOOH het volgende:
Tja, het is erg makkelijk om mensen met een hobby af te zeiken

Ik zit zelf in het wereldje, kijk anime, lees manga's en ga naar meetings en conventies. Ik heb het toch altijd weer gezellig en naar mijn zin. Ik ben niet zo radicaal als de TS in zijn post schetste. Geen naruto dekbed en t-shirt, ook geen slechte poging tot het gebruiken van japanse woorden en ik eet ook geen noodles voor ontbijt. Voor ontbijt altijd tosti's met kaas en salami

De radicale fans zijn inderdaad een beetje vreemd maar wel erg gezellig
Mongool.

En ja Hongkong is een ongezellige kutstad die gehypt wordt door hetzelfde slag mensen die Dubai voor de crisis hypten. Het enige waar die kutaziaten mee kunnen pronken is met het OV, who fucking cares, ik heb een Audi. Voor de rest is het ongezellig zijn ze raar en het eten smerig en de vrouwen hebben rare korte beentjes met een normale lengte romp (rare verhouding dus) een brede dikke kop, geen tieten en geen kont.

Doei.
pi_76291301
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:34 schreef Jesper22 het volgende:

[..]

Mongool.

En ja Hongkong is een ongezellige kutstad die gehypt wordt door hetzelfde slag mensen die Dubai voor de crisis hypten. Het enige waar die kutaziaten mee kunnen pronken is met het OV, who fucking cares, ik heb een Audi. Voor de rest is het ongezellig zijn ze raar en het eten smerig en de vrouwen hebben rare korte beentjes met een normale lengte romp (rare verhouding dus) een brede dikke kop, geen tieten en geen kont.

Doei.
baas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')