Jeps maar als je eigen bevolking en-masse probeert te emigreren doe je toch iets verkeerd. Je gaat mij niet vertellen dat mensen het in Nederland slechter hebben dan in Hong Kong, dan ben je er of niet geweest en waarschijnlijk niet bij mensen gezeten die dagelijks met deze problemen te maken hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
Zo is er over elk land wel wat negatiefs te schrijven. Zo ken ik een land waar je als je 40 uur in de week werkt, je 52% van je inkomen aan de overheid mag geven. En waar je al snel 3 ton betaald voor een appartement van 100 m2 op een beetje mooie plek. Tenslotte is er wel een uitgebreid OV netwerk, alleen ligt het plat als er 3cm sneeuw valt.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
Zo is er over elk land wel wat negatiefs te schrijven. Zo ken ik een land waar je als je 40 uur in de week werkt, je 52% van je inkomen aan de overheid mag geven. En waar je al snel 3 ton betaald voor een appartement van 100 m2 op een beetje mooie plek. Tenslotte is er wel een uitgebreid OV netwerk, alleen ligt het plat als er 3cm sneeuw valt.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:24 schreef Splutje het volgende:
[..]
Daar zou ik echt niet willen wonen
Ik heb hier nog een leuk filmpje waar de cage dwellers goed naar voren komen.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:57 schreef john_ven24 het volgende:
Bejaarden die opgesloten worden in kleine hokjes en geen fatsoenlijke uitkering krijgen van de overheid.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
Vertel die moeder uit dat filmpje eens welk land ze beter vindt, Hong Kong waar ze in een appartement woont van 6 m2 en 3 euro per uur verdient in de 7-11. Of Nederland waar ze een baan kan vinden met minimum loon van 1400 euro, tig subsidies krijgt en een sociale huurwoning.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:57 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een leuk filmpje waar de cage dwellers goed naar voren komen.
http://www.sbs.com.au/dat(...)/n/The-Cage-Dwellers
Dat is een six-pack, animefag.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:26 schreef Rafelbaard het volgende:
In het bovenste plaatje heeft ts asymetrische tepels en een homo erotisch erectie.
Sommige mensen zien wat ze wíllen zien ehquote:Op woensdag 30 december 2009 17:26 schreef Rafelbaard het volgende:
[ afbeelding ]
In het bovenste plaatje heeft ts asymetrische tepels en een homo erotisch erectie.
Maar jongen, kijk hoe mooi het vliegveld en het OV is. Hong-Kong is echt zoooooveel beterquote:Op woensdag 30 december 2009 12:57 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Oh HongKong, even kijken. Universitair studenten die een bijbaan in de McDonalds voor 2,50 euro per uur moeten accepteren. Als je al het geluk hebt om uberhaupt op de universiteit daar te mogen belanden nadat je (met geluk) form 7 hebt mogen halen/afronden. Bedrijven in HongKong die mensen met een universitair diploma uit Taiwan of China niet accepteren. Daarna mag je een 60 urige werkweek accepteren met welgeteld 7 vakantiedagen.
Bejaarden die opgesloten worden in kleine hokjes en geen fatsoenlijke uitkering krijgen van de overheid.
[ afbeelding ]
Constante druk van China en geen hervormingen/democratie voor de bevolking die door het Verenigd Koningrijk in 1997 in de steek gelaten zijn. Iedereen in HongKong die een beetje geld verdient probeert tegenwoordig te emigreren naar Canada/Europa/UK/USA of in ieder geval de nationaliteit van een van die landen te bemachtigen. Overgrootte deel van de regeringsleden in HongKong hebben een buitenlands paspoort en laten hun kinderen in het buitenland studeren. Corrupte zooi ook, breken historisch erfgoed af om ruim baan te bieden voor projectontwikkelaars.
Granted, fantastisch openbaar vervoer, goedkoop shoppen en ocean park is ook niet slecht maar daar houden de positieve punten ongeveer op.
Je hebt toch niet veel gemist.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom heb ik het vorige topic niet gezien
Ik heb toch smakelijk zitten lachen om sommige postsquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
PUNANI???!?!??!?!??
Komt misscien ook nog in dit topic. T is gewoon wachten op Trollface.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb toch smakelijk zitten lachen om sommige posts
Had graag meegedaan
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:09 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Ik werd een klein beetje geil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |