Omdat we nog lang niet uitgeklacht zijn over mensen die Japan geweldig vinden is een vervolg wel op zijn plek, dacht ik zo.
![]()
Na het Naruto kijken en tevergeefs proberen met stokjes te eten snijdt de gemiddelde puber nog even in zijn of haar pols met een kek fruitmesje.
Het is daarna tijd om naar bed te gaan want morgen moet hij, of zij, vroeg op om naar school te gaan, hij, of zij, woont immers in een klein kutdorp ver van zijn school in een grote stad.
Na het tandenpoetsen en een ruzie met zijn, of haar, ouders over zijn,of haar, kledingstijl kruipt hij, of zij, lekker zijn, of haar, bedje in.
(Vanaf nu is het een meisje)
Om 06:30 wordt het meisje gewekt door het geluid van haar Hello-Kitty wekker.
Ze opent haar ogen en werpt een blik in haar kamer, deze is donker omdat de muren zwart zijn.
Zwart is de kleur die haar vrienden mooi vinden, daarom doet ze mee aan de rage.
Ze geeuwt,rekt zich uit en gooit haar Naruto-dekbed van zich af.
De trap kraakt als ze naar beneden loopt waar haar broertje en moeder al aan het ontbijt zitten.
"Je bent laat!" schreeuwt haar moeder.
Ze kijkt haar moeder aan en zegt "In Japan is de tijdzone anders".
"Wil je brood, het staat al op tafel" zegt haar moeder als ze haar dochter in de keuken hoort rommelen.
"Ik wil geen brood, we hebben het hier toch over gehad, ik eet vanaf nu noodles" is haar antwoord.
Als ze de noodles heeft opgewarmd en eenmaal aan tafel zit begint ze te eten.
"Gadverdamme, wat is dit ranzig zeg, maar het is wel cool" denkt ze terwijl ze haar derde hap neemt.
Haar stokjes vallen regelmatig uit haar hand maar ze zet door, want het is wel kawaii.
Na het ontbijt trekt ze haar nieuwe Naruto-T-shirt aan en kijkt in de spiegel terwijl ze denkt:"Kawaii! wat zullen mijn vrienden jaloers zijn op mijn nieuwe aanwinst!"
Als ze op de fiets zit naar school regent het, haar kilo make-up loopt uit en ze wordt nog onzekerder dan ze al was.
Op school aangekomen ziet ze haar vrienden al staan, ze roken allemaal.
Aan dit moment heeft ze een hekel, ze moet meeroken want anders past ze er niet bij.
Met tegenzin haalt ze een sigaret uit haar tas en steekt hem aan.
"Dag jongens!" klinkt het als ze de rook uitademt, haar vrienden kijken haar aan.
"WOW, IS DAT EEN NARUTO T SHIRTT!!?!?!??!!? VEEUUUUT MOOI KAWAIIII!!!!"
Trots verteld ze dat ze hem heeft besteld van een website,
www.vetkawaiiespullen.nl.
De bel gaat, het is tijd om de les in te gaan.
Frans, ze pakt haar boeken en baalt dat ze geen kawaiie Japanse les heeft.
wordt nog wel een keer vervolgd :d
Klacht:Het was niet de bedoeling om een verhaaltje te schrijven maar ik deed het toch :/ Oh, en mensen die Japan geweldig vinden.