De grootste in Nederland is een 3300 literquote:
 Maar, wel extreem hoor...
 Maar, wel extreem hoor...

Dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:21 schreef Samzz het volgende:
Nieuw is in het Twents trouwens gewoon nieuw

Google wil nog wel eens helpen, en twents kan toch ook Volle WIlle ofzo iets ;p?quote:
 = The PC you want to connect to is unavailable. It may be switched off or disconnected from the internet.
 = The PC you want to connect to is unavailable. It may be switched off or disconnected from the internet. 

Nog eentje die zich dat afvraagtquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat vindt iedereen nou zo supergrappig aan New Kids?

Ik vind het maar matig.. Slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog eentje die zich dat afvraagt
Ik zie er de humor ook niet van.

NKOTB ownt, en hard ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat vindt iedereen nou zo supergrappig aan New Kids?

Dat vind ik dus ook. Geen reclame voor je dorp/streek iigquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:35 schreef Redbaron het volgende:
idd ik heb 1 filmpje gezien maar vind het maar overdreven en behoorlijk niveau/iq pinda

Iemand op Fok! Die dacht, laat ik eens Hallo zeggen in het topic van de Tukkersquote:

Dit is een uithoek van FOK!, en jij denkt hier even binen te komen vallen zonder enige connectie met het Twentse land?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:40 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Iemand op Fok! Die dacht, laat ik eens Hallo zeggen in het topic van de Tukkers

quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dit is een uithoek van FOK!, en jij denkt hier even binen te komen vallen zonder enige connectie met het Twentse land?
 niet zo verveelnd doen
 niet zo verveelnd doen  

Nah, doe eens lief zegquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dit is een uithoek van FOK!, en jij denkt hier even binen te komen vallen zonder enige connectie met het Twentse land?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |