De grootste in Nederland is een 3300 literquote:
Dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:21 schreef Samzz het volgende:
Nieuw is in het Twents trouwens gewoon nieuw
Google wil nog wel eens helpen, en twents kan toch ook Volle WIlle ofzo iets ;p?quote:
Nog eentje die zich dat afvraagtquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat vindt iedereen nou zo supergrappig aan New Kids?
Ik vind het maar matig.. Slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog eentje die zich dat afvraagt
Ik zie er de humor ook niet van.
NKOTB ownt, en hard ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat vindt iedereen nou zo supergrappig aan New Kids?
Dat vind ik dus ook. Geen reclame voor je dorp/streek iigquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:35 schreef Redbaron het volgende:
idd ik heb 1 filmpje gezien maar vind het maar overdreven en behoorlijk niveau/iq pinda
Iemand op Fok! Die dacht, laat ik eens Hallo zeggen in het topic van de Tukkersquote:
Dit is een uithoek van FOK!, en jij denkt hier even binen te komen vallen zonder enige connectie met het Twentse land?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:40 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Iemand op Fok! Die dacht, laat ik eens Hallo zeggen in het topic van de Tukkers
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dit is een uithoek van FOK!, en jij denkt hier even binen te komen vallen zonder enige connectie met het Twentse land?
Nah, doe eens lief zegquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dit is een uithoek van FOK!, en jij denkt hier even binen te komen vallen zonder enige connectie met het Twentse land?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |