UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Redbaron = Bas -> Jarig op 26 juli
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
STTSJT = Steven -> Jarig op 11 december
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Ik ga naar PSV - Twente ga je mee?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mja, zonder winterstop wordt PSV eerder kampioen
Was al kaartjes aan het regelenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga naar PSV - Twente ga je mee?
JAAAA.quote:
ik ook, in uitvak uiteraard.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was al kaartjes aan het regelen
Als ik die dag vrij kan zijn, ben ik erbij
ja dat filmpje is van mij, staan er dik 100 op. Grappigquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:10 schreef Robinhoo het volgende:
Ey marko op dit filmpje van jou:
Die keeper van Fleringen is mijn neef, hehe.
vrouw kookt, ik mag niet meehelpen. Dus ik laat me verassenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
zit je nou te fokken tijdens je date?![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je bent toch in de bios?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
vrouw kookt, ik mag niet meehelpen. Dus ik laat me verassen
jongens die fokken op hun datequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Kan jij niet hebben, als er een jongen fokt op jullie date?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
jongens die fokken op hun date![]()
Het was 1-10 geworden geloof ik,quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja dat filmpje is van mij, staan er dik 100 op. Grappighoeveel ballen mocht hij uit het net halen dan
Ik had er ooit eentje die nam zijn playstation mee!!!! .... hahaha...quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan jij niet hebben, als er een jongen fokt op jullie date?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan jij niet hebben, als er een jongen fokt op jullie date?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik had er ooit eentje die nam zijn playstation mee!!!! .... hahaha...
ik heb ook mijn xbox bij mequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik had er ooit eentje die nam zijn playstation mee!!!! .... hahaha...
is nie grappig... je had me gezicht moeten zien...quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ik heb ook mijn xbox bij mevoor de dooie momenten
wat voor 1 heb je ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:39 schreef ACT-F het volgende:
Thuis
Mijn speeltje heeft eindelijk een flitser die wél goed werkt![]()
En nu snel eten, verder spelen, kroeg in, verder spelen, brak thuis, slapen en daarna heerlijk uitslapen dankzij mijn collega
mag ik dat ook eens doen bij jou thuisquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Dus ga maar gauw lief zijn voor je date.... dat idee van panzer is zo slecht nietsucces
PAFIPO
Mijn pa heeft laatst een 500D gehaaldquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:01 schreef ACT-F het volgende:
Dit apparaat:
[ afbeelding ]
Met deze flitser (te lui om een recente foto te maken):
[ afbeelding ]
Camera: Canon 5D Mark II
Lens: EF 24-70L f1/2.8
Flitser: Metz Mecablitz 58 AF-1
En nu spelenEn vanavond ook
Nee ik wil niet dat me huis in vlammen opgaatquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
mag ik dat ook eens doen bij jou thuis
Maar ik ben heel voorzichtig!, drink je rode, witte of rose?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee ik wil niet dat me huis in vlammen opgaat
Met een spiegelreflex kun je, mits je er mee om kunt gaan, mooie foto's makenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:03 schreef haakon het volgende:
Mijn pa heeft laatst een 500D gehaaldWat een prachtding is dat !
Ik laat de mensen spelen, ik maak de foto'squote:Wat moet je spelen? Optreden of voetbal ofzo ?
Succes iig
alledriequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Maar ik ben heel voorzichtig!, drink je rode, witte of rose?
Mwah...uhhhhh.... Fear of the Darkquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:11 schreef haakon het volgende:
David, weet jij nog een lijp nummer om te oefenen op de gitaar ?
Ik kan me dr echt geen bedenken zo
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwah...uhhhhh.... Fear of the Dark
daar zit het prijsverschil inquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef Mdrop het volgende:
Arita double layer DVD+R 8.5 GB 8x speed in wrap 25 stuks = ¤16,15
Arita double layer DVD+R 8.5 GB 2.4x speed in wrap 25 stuks = ¤14,45
Wat is beter, en waarom het prijsverschil :S?
Die onderste kun je niet zo snel branden volgens mij, en zijn dus iets goedkoper!, in plaats van (als voorbeeld) een uur doe je er anderhalf uur over. (weet niet precies hoe lang dat duurt)quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef Mdrop het volgende:
Arita double layer DVD+R 8.5 GB 8x speed in wrap 25 stuks = ¤16,15
Arita double layer DVD+R 8.5 GB 2.4x speed in wrap 25 stuks = ¤14,45
Wat is beter, en waarom het prijsverschil :S?
Heb je een oven? ik heb een waanzinnig recept voor lasagne.quote:
Klopt. De speed geeft aan in welke factor je de "real time" brandt. 10x is bijvoorbeeld letterlijk 10x sneller dan normaalquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar zit het prijsverschil inen ik denk dat het gaat om de maximale brandsnelheid...
Precies, snelheid boeit mij nooit zo veel eigenlijk, daarnaast moet je dvdbrander het ook kunnen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt. De speed geeft aan in welke factor je de "real time" brandt. 10x is bijvoorbeeld letterlijk 10x sneller dan normaal
Is mij ooit zo uitgelegd
Neem een nummer van AC/DCquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:11 schreef haakon het volgende:
David, weet jij nog een lijp nummer om te oefenen op de gitaar ?
Ik kan me dr echt geen bedenken zo
gewoon zogenaamd boodschappen gaan halen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:28 schreef Redbaron het volgende:
Ik zit te denken om ff bij de oosterburen vuurwerk in te slaan, is niet echt de beste tijd ofwel?
En bij de grens dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
gewoon zogenaamd boodschappen gaan halen.
ja gewoon boodschappentassen achterin leggen met wat spullen erin. het vuurwerk leg je dan ergens anders in de auto.quote:
Wij gaan al jaren op de 31ste naar de Aldi (Sier) en de grenslandmarkt (Knal), dit gaat al jaren gewoon goed hoor, alleen even opletten dat je niet direct van de ALDI naar de grens rijdt, ze willen nog wel eens auto's signaleren. Onze trip is altijd zo;quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:28 schreef Redbaron het volgende:
Ik zit te denken om ff bij de oosterburen vuurwerk in te slaan, is niet echt de beste tijd ofwel?
Dus jy doet t met sterretjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:29 schreef Samzz het volgende:
Vuurwerk is voor mannen met kleine pikkies. Carbid, dat is het echte werk
Dat heb ik idd ook jaren achtereen gedaan. Maar ik moet ook starters enzo hebben, dus hoop niet dat ik daarmee gepakt wordquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wij gaan al jaren op de 31ste naar de Aldi (Sier) en de grenslandmarkt (Knal), dit gaat al jaren gewoon goed hoor, alleen even opletten dat je niet direct van de ALDI naar de grens rijdt, ze willen nog wel eens auto's signaleren. Onze trip is altijd zo;
Bij mander grens over (Onbemand + HEEL klein)
Naar Aldi
Naar Grensland
Naar futtegribbe ofzo iets, snackbar achtig iets om iets te eten / drinken.
Naar huis.
Kan je mooi gaan oefenen! Ik neem aan dat je ooit zo goed wilt worden als Angus toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:31 schreef haakon het volgende:
[..]
nee, die solo's kan ik nietbijna geen enkele solo btw
100% Mee eens, maar het is ook al wat om tegen 00.00 uur met carbid te gaan schietenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:29 schreef Samzz het volgende:
Moet ik je gelijk in geven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:29 schreef Samzz het volgende:
Ik doe niet aan vuurwerk en óók niet aan sterretjes.quote:
Ik ken nog een knakker die woont 500 meter van de grens, die verkoopt vanaf zijn huis.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook jaren achtereen gedaan. Maar ik moet ook starters enzo hebben, dus hoop niet dat ik daarmee gepakt word
Vind je?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
100% Mee eens, maar het is ook al wat om tegen 00.00 uur met carbid te gaan schieten.
Ik ben absoluut tegen fietsen, dus denk dat ik wel ff probeer morgen. Staan er van die apen keer ik wel weer om.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ken nog een knakker die woont 500 meter van de grens, die verkoopt vanaf zijn huis.
20 minuten fietsen vanaf Tubbergen.
We hadden een kanonquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:29 schreef Samzz het volgende:
Wij hebben dit jaar zes kanonnen en 12 melkbussen. Incluis een vergunningquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
We hadden een kanon, maar die is weg
Hadden we een keer enkele dagen voor oud en nieuw gesmokkeld nadat de andere in beslag genomen wasquote:
Wat is hier nu leuk aan, vraag ik mij afquote:
De echten (niet de .22) worden heel veel gestolen uit het Duitse legerquote:
lekkere knal, van het pistool en het patroonquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is hier nu leuk aan, vraag ik mij af
p22 is gewoon een echte hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
De echten (niet de .22) worden heel veel gestolen uit het Duitse leger
Edit: Dat soort pistolen zijn verbodenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:44 schreef haakon het volgende:
[..]
lekkere knal, van het pistool en het patroon
Jewel. Maar ach met pistool is het 10 keer veiliger dan met een rotje ervoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn dat soort pistolen niet verboden?
Vergunning nog wel, voor de Gem. Tubbergen een vergunning af gaat geven met dit soort dingen moeten wij eerst een andere burgervader hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben dit jaar zes kanonnen en 12 melkbussen. Incluis een vergunning
Waar hej dat ding staan danquote:
In Fleringenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vergunning nog wel, voor de Gem. Tubbergen een vergunning af gaat geven met dit soort dingen moeten wij eerst een andere burgervader hebben.
[..]
Waar hej dat ding staan dan?
Nou ja, het gebeurt voor de zekerheid. Dan weet je iig zeker dat je lekker kan schieten. Vaak komen de agenten ook nog even mee kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vergunning nog wel, voor de Gem. Tubbergen een vergunning af gaat geven met dit soort dingen moeten wij eerst een andere burgervader hebben.
[..]
Waar hej dat ding staan dan?
Ja wij ook wel (Keet, bij de Autosloperij broekhuis daar.) maar vergunning kennen we niet ;p.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:54 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En wij gaan gewoon carbid knallen in de gem. Tubbergen zonder verguninng hoor. Laat ze het bekijken.
zo, das 'n knoeperdquote:
De grootste in Nederland is een 3300 literquote:
Dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:21 schreef Samzz het volgende:
Nieuw is in het Twents trouwens gewoon nieuw
Google wil nog wel eens helpen, en twents kan toch ook Volle WIlle ofzo iets ;p?quote:
Nog eentje die zich dat afvraagtquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat vindt iedereen nou zo supergrappig aan New Kids?
Ik vind het maar matig.. Slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog eentje die zich dat afvraagt
Ik zie er de humor ook niet van.
NKOTB ownt, en hard ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat vindt iedereen nou zo supergrappig aan New Kids?
Dat vind ik dus ook. Geen reclame voor je dorp/streek iigquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:35 schreef Redbaron het volgende:
idd ik heb 1 filmpje gezien maar vind het maar overdreven en behoorlijk niveau/iq pinda
Iemand op Fok! Die dacht, laat ik eens Hallo zeggen in het topic van de Tukkersquote:
Dit is een uithoek van FOK!, en jij denkt hier even binen te komen vallen zonder enige connectie met het Twentse land?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:40 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Iemand op Fok! Die dacht, laat ik eens Hallo zeggen in het topic van de Tukkers
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dit is een uithoek van FOK!, en jij denkt hier even binen te komen vallen zonder enige connectie met het Twentse land?
Nah, doe eens lief zegquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dit is een uithoek van FOK!, en jij denkt hier even binen te komen vallen zonder enige connectie met het Twentse land?
Samzzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Memorial :
[ Bericht 13% gewijzigd door -_Guitarist_- op 29-12-2009 22:46:28 ]Brutal. Fucking. Metal.
Welkom bij de gezelllige tukkers op fok!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:36 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hallo alle Tukkers op fok!
Hoe is het?
Welkom.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:36 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hallo alle Tukkers op fok!
Hoe is het?
Hoiquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Samzz
PaFiPo:
[ afbeelding ]
Ik had toch wel een James Sullivan - in memoriam-pic verwacht in je pafipoquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Samzz
PaFiPo:
[ afbeelding ]
Is goed droppiequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef Mdrop het volgende:
Iedereen gezellig behalve ik, val ik weer uit te toon (zoiets toch?).
Jij komt uit Vriezeveen toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef Mdrop het volgende:
Iedereen gezellig behalve ik, val ik weer uit te toon (zoiets toch?).
Yes, nu voel ik me dat zeker (Y).quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Is goed droppiemag jij speciaal zijn
Ehm... nu voel ik me in eens zwaar beledigd , denk dat ik mn bed maar op ga zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is te voor de hand liggend toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had toch wel een James Sullivan - in memoriam-pic verwacht in je pafipo
14.gifquote:
Waar op ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar bed. Maar, eerst even kijken welke film ik er in godsnaam op heb staan...
Wa's dat da?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef Mdrop het volgende:
PaFiPo vind ik zon kansloos iets op FOK!, FiPo oke maar dat.
Dat snapte ik ook nog nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Whut? Da's alleen maar omdat ik de barmhartige samaritaan heb uitgehangen voor Madalief!
Ik ben geen crew ofzo.
Dan snap jij toch dat ik niet snap dat jij snapt dat ik dat niet snap?quote:
Als ik nou meer of minder posts per pagina heb dan gaat die vlieger toch niet op?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als ik nou meer of minder posts per pagina heb dan gaat die vlieger toch niet op?
Of is FoK niet zo luxe?
I know your problems.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:50 schreef haakon het volgende:
hopp adatbier ging dir veel te goed in !
Gitarenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Hattrickpafipo?
Edit: Voor Guitarist
[ afbeelding ]
Een plaatje van een plaatje over gitaren
Nice, nicequote:Op woensdag 30 december 2009 00:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wel goed hoor![]()
Was wel gezellig
Gewoon gezellig na de bios geweest en daarna wat gedronken
Jazekerquote:Op woensdag 30 december 2009 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nice, nice
Komt er nog een date?
Nee, dat heb je nog niet gevraagd.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Had ik al een rectificatie gevraagd van je opmerking over Nijverdal en heb je dat al gedaan? Anders haal ik het weer weg
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Had ik al een rectificatie gevraagd van je opmerking over Nijverdal en heb je dat al gedaan? Anders haal ik het weer weg
Daaromquote:Op woensdag 30 december 2009 00:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nijverdal? Nijverdal is gewoon kut![]()
Waar woon je ergens in Nijverdal?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Ok Nijverdal is KUT!
Woon ik lekker in een kut
Kunnen jullie jaloers zijn
Gelukkig dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 30 december 2009 00:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Ok Nijverdal is KUT!
Woon ik lekker in een kut
Kunnen jullie jaloers zijn
Ooh, why?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:04 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga in Enschede wonen binnen nu en een half jaar.
In de blokken.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar woon je ergens in Nijverdal?
Gewoon ik wil op mezelf wonen, en niks beters dan Enschede.quote:
hap hap hapquote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In de blokken.
Ansich is dat wel kut. Of iig het wordt kut.
Maar er wordt gerenoveerd.
Toch Marko, jij moet de lippe hoaln want jij gaat in Nijverdal werken.
Ja op het industrieterrein maar dat is toch Nijverdal.
Daardoor staan wij bekend. Nijverheid, Industrie!
Blokkenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In de blokken.
Ansich is dat wel kut. Of iig het wordt kut.
Maar er wordt gerenoveerd.
Toch Marko, jij moet de lippe hoaln want jij gaat in Nijverdal werken.
Ja op het industrieterrein maar dat is toch Nijverdal.
Daardoor staan wij bekend. Nijverheid, Industrie!
Enschede ownt big time ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Gewoon ik wil op mezelf wonen, en niks beters dan Enschede.
heb hongerquote:
Tegenwoordig wel ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blokken
Dat is na de kruidenwijk zo ongeveer de grootste asobuurt van Nijverdal
enschede zuigt!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Enschede ownt big time ja.
Ja, aan de ene kant logisch, aan de andere kant jammer. De Blokken is Nijverdal's oudste wijk toch?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja.
Al dat schorem komt hierheen met die goedkope huizen.
Je noemt Almelo een dorp?quote:
Ben jij diegene die vanuit Nijverdal naar D'ter is verhuist?quote:
Nijverdal - Enschede - Deventer jaquote:Op woensdag 30 december 2009 00:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ben jij diegene die vanuit Nijverdal naar D'ter is verhuist?
Noetsele is Nijverdals oudste wijk denk ik, dat was toen al een buurt voor de stichting van Nijverdal.
Ja, ben helemaal alleen ons mooie dorpje aan het verdedigen.quote:
Mja, Blokken was dan zeker de arbeidersbuurt die erbij kwam ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 00:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ben jij diegene die vanuit Nijverdal naar D'ter is verhuist?
Noetsele is Nijverdals oudste wijk denk ik, dat was toen al een buurt voor de stichting van Nijverdal.
Dat is dan wel van Mooi, naar mwoah naar bagger.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nijverdal - Enschede - Deventer ja
Denk je dat ik blij ben dat ik in Deventer woon?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is dan wel van Mooi, naar mwoah naar bagger.
Komop, Deventer is het afvoerputje van heel de rechterkant van Nederland.
Almere van de rest.
Ik verdedig Nijverdal met je mee. Tof dorpquote:Op woensdag 30 december 2009 00:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, ben helemaal alleen ons mooie dorpje aan het verdedigen.
Ik heb een leuke tijd gehad in Nijverdal, maar het is me gewoon te kleinquote:Op woensdag 30 december 2009 00:13 schreef norich het volgende:
[..]
Ik verdedig Nijverdal met je mee. Tof dorp
Dan is het goedquote:Op woensdag 30 december 2009 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk je dat ik blij ben dat ik in Deventer woon?
Ben blij als ik weer in Twente woon
Woon liever in Nijverdal dan in Deventer
Enschede is toch wel de leukste plek waar ik gewoond heb... heerlijke stadquote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan is het goed
Enschede mag ookOude markt
Grote steden heb je niet in Twentequote:Op woensdag 30 december 2009 00:16 schreef Redbaron het volgende:
grote steden zuigen.
ik wil een vriendin waarmee ik kan hokken in een dorp
Lopen genoeg gekken rond.quote:
Ik vind Almelo zo'n wannabe-stadquote:Op woensdag 30 december 2009 00:25 schreef Robinhoo het volgende:
Ach, ik heb 3 jaar op school gezeten in Almelo. Alles leuk en aardig maar ik vind de stad kut en de mensen kut.
Hoiquote:Op woensdag 30 december 2009 00:25 schreef Robinhoo het volgende:
Ach, ik heb 3 jaar op school gezeten in Almelo. Alles leuk en aardig maar ik vind de stad kut en de mensen kut.
Is geen persoonlijke aanval hoor.quote:
Dat snappen ze nooitquote:Op woensdag 30 december 2009 00:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Is geen persoonlijke aanval hoor.
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 30 december 2009 00:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Is geen persoonlijke aanval hoor.
Vjenne is grappig qua vorm.quote:
Vjenne is toch eigenlijk 1 straat met een paar zijweggetjes?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vjenne is grappig qua vorm.
Me oom en tante wonen daar.
Aan de Horstweg. Bij zo'n school. Groot huis daarzo.
Ik ken je namelijk niet, misschien ben jij een uitzondering op de regel en ben je geen pauperquote:
Dat valt wel meequote:Op woensdag 30 december 2009 00:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ken je namelijk niet, misschien ben jij een uitzondering op de regel en ben je geen pauper
Paar uit Almelo kan ik nog steeds wel redelijk mee opschieten namelijk.
Pas maar op, straks heb je Steven op je dakquote:Op woensdag 30 december 2009 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vjenne is toch eigenlijk 1 straat met een paar zijweggetjes?
Wat ik weet niet.quote:
Is toch zo?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Pas maar op, straks heb je Steven op je dak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |