Bret Hart in TNA? Que? Volgens mij nooit gebeurt. Het gaat om deze man hé:quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:17 schreef Magneet het volgende:
Hart is 2 jaar geleden ofzo nog bij TNA geweest dus dat is gelul.
Die aflevering is geniaalquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een hele SouthPark aflevering over geweest. Kijk die
Was je nog maar mod héquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:01 schreef Chocobo het volgende:
Kan een mod per omgaande de TT aanpassenAlles behalve dit!
Nee bedankt, daar moet ik echt even niet aan denken. Maar inderdaad,... als ik dat was, was deze TT inmiddels al verleden tijd jaquote:
En het toppie van zn middelvinger hangt gewoon aan een stukkie vel nogquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:26 schreef Wessiej het volgende:
Gebroken vingers krijgen van vuurwerk, epic
Zijn duim en pink zijn de enige botjes die nog levenquote:
En vergeet de drones in de lucht in minimaal 2 gemeente in het land!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
Staat van beleg dit nieuwjaar...gezellig.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_nieuw__.html?p=5,1
Gijs,... er gaan zelfs vliegtuigen de lucht inquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
Staat van beleg dit nieuwjaar...gezellig.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_nieuw__.html?p=5,1
Wat een bangmakerij zegquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:34 schreef Chocobo het volgende:
Vliegen wordt een stuk saaier
http://www.geenstijl.nl/m(...)_vliegtuig_meer.html
Geen idee,... klinkt wel als een briljante oefening,... en waarom niet. Lucht staat in de fik,... net als in oorlogstijd. Geen beter moment om zo'n ding te testen lijkt mij dan op oudejaarsavondquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:37 schreef Strolie75 het volgende:
Werkelijk! Zijn die vliegtuigen ingesteld om bontkraagjes te detecteren?
Oplossing!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:37 schreef Strolie75 het volgende:
Werkelijk! Zijn die vliegtuigen ingesteld om bontkraagjes te detecteren?
Oh ik dacht dat je het over de cam-vliegtuigen hadquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee,... klinkt wel als een briljante oefening,... en waarom niet. Lucht staat in de fik,... net als in oorlogstijd. Geen beter moment om zo'n ding te testen lijkt mij dan op oudejaarsavondMaar Gijs,... hoe dan ook,... we zullen het nooit weten
OMGquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oplossing!
Blanke met vliegtuigen, de rest met bootjes. Opgelost
Heeft wel veel met zijn reactie te maken ja, met bootjes door de stad, heet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oplossing!
Blanke met vliegtuigen, de rest met bootjes. Opgelost
Ik zeg gaan:quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zeg, emigreren en wonen in florance… is dat duur
Ik zeg doen Gijs. Vanavond koffers pakken, morgen in de eerste trein richting Maastricht en van daaruit verder.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zeg, emigreren en wonen in florance… is dat duur
Van wie?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:46 schreef Chocobo het volgende:
Kloon,...kan iemand een IP check doen!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zeg doen Gijs. Vanavond koffers pakken, morgen in de eerste trein richting Maastricht en van daaruit verder.
Niet iemand van ons,... gewoon een lafaard!quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
![]()
*wacht op strolie's serieuze reactie*
Attention whore(n) verwerkwoordenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet zo attention whoren gewoon. Tuurlijk, er wordt weer wat geklaagd over NL. Het is koud buiten. Je hebt een leuk spelletje gespeeld dat zich afspeelt in Florence. Prima. Maar doe niet alsof je ineens wil verhuizen
Gijs...Italie...leuk vakantieland...maar om er nu te gaan wonen. Corrupte zooi daar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
![]()
*wacht op strolie's serieuze reactie*
Viva la Francequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...Italie...leuk vakantieland...maar om er nu te gaan wonen. Corrupte zooi daar.
Ow pleasequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet zo attention whoren gewoon. Tuurlijk, er wordt weer wat geklaagd over NL. Het is koud buiten. Je hebt een leuk spelletje gespeeld dat zich afspeelt in Florence. Prima. Maar doe niet alsof je ineens wil verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |