Klopt, ik vind het ook zonde!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo jammer! de plaat hoor je al veel te weinig op de radio...
lolquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Lol![]()
Je mag trouwens kiezen Hans, Queen of The Stone Age
Oeh! die heb ik hier ook nog wel ergens liggen. Ge-wel-dig is diequote:Op dinsdag 29 december 2009 21:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het ook zonde!
Laatst hoorde ik hem nog wel in de kroeg (extended version)
Als ik ff goed zoek, kan ik de single nog wel vindenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh! die heb ik hier ook nog wel ergens liggen. Ge-wel-dig is die. Je hoort trouwens niets meer van die Gigi terwijl hij toch echt een aardige periode best populair was.
Mooi gesprokenquote:
Ej Kevin !quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hallo hallo hallo!!
In het kader van de Guilty Pleasure?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:20 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja hoor, alles ok. Ben vanavond maar even langsgekomen om rudy gezelschap te houden.
wel een beetje gek om hier als team te zitten maar niet echt een programma te maken...straks mag rudy nick & simon aankondigen
Mag ook overgeslagen wordenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:20 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja hoor, alles ok. Ben vanavond maar even langsgekomen om rudy gezelschap te houden.
wel een beetje gek om hier als team te zitten maar niet echt een programma te maken...straks mag rudy nick & simon aankondigen
Van dit uur: Die komt hierna.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:08 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ja nou, smaken verschillen toch
Waar gaat je voorkeur naar uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |