Wie zegt dat de VARA evenveel zendtijd moet houden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer lastig want dan zou Domien naar de VARA moeten om Met Michiel over te nemen
allemaal door die *&*#@!! spookrijderquote:
Mja. Wat een sukkelquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
allemaal door die *&*#@!! spookrijder
ook een uitgebreide fanbase in Nederlandquote:
Inderdaad.... groot respect voor die man met wat ie neerzetquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je moet van z'n muziek houden, maar damn, wat een podium van André Rieu op Nederland 1![]()
Zo'n podium als in de CL 1995 krijgt hij nooit meerquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je moet van z'n muziek houden, maar damn, wat een podium van André Rieu op Nederland 1![]()
Ik moet niets van z'n muziek hebben, maar inderdaad enorm respect wat hij allemaal heeft neergezet, petje af!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad.... groot respect voor die man met wat ie neerzet
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zo'n podium als in de CL 1995 krijgt hij nooit meer
Yup. Iemand waarop we hier in Maastricht heel trots zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad.... groot respect voor die man met wat ie neerzet
Gisteren tussen 23:00 - 00:00 geloof ik 15 platen(!). Komt wel goed, denk ik ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
Heeft Rudy 1 plaat extra te draaien. Dat gaat 'm wel lukken denk ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |