De Jong moet top 4 rijden toch? Omdat die al geplaatst is voor de 5k.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op de 10 km zijn er 4 gekwalificeerden. Dus dan moeten De Jong en Verheijen wel de beste twee tijden rijden, en niet één van de andere gekwalificeerden.
En dan wordt er op de 5 nog een skate-off geschaatst. Het is dus nog niet zeker dat er een plek overblijft. Morgen weten we wel wat meer
Maar áls hij niet mee kan?quote:
Heb je Tuitert over het laatste rechte stuk zien klunen vandaagquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou lullig zijn als daar straks niemand meer voor over is
Maar in principe Kramer-Verheijen-Tuitert. Moet Verheijen zich wel plaatsen natuurlijk.
Dan heb je echt een probleem.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:54 schreef Barca het volgende:
Ben toch benieuwd hoe ze het gaan doen als Verheijen niet mee gaat én er geen aanwijsplek over blijft.
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Kramer, Tuitert en Groothuis / Kuipers?
[..]
9e in SLC inclusief B-groep.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:57 schreef Klopkoek het volgende:
Jammer dat Kramer het gered heeft. Had hem hier graag op zijn bek willen gaan.
Misschien wordt de druk op hem opgevoerd om er van af te zien. Maar één honderste voor Wennemars is niks. Ook Kramer had door de kwalificatie te veel bescherming te meer omdat hij hem bij een pak wc-papier cadeau heeft gekregen.
Aan die discussies heb je voorlopig nog niks.quote:
WOH en V.d. Kieft hebben een kwalificatie. Als die 1 en 2 eindigen, zijn ze toch gewoon geplaatst?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De Jong moet top 4 rijden toch? Omdat die al geplaatst is voor de 5k.
bij een pak wc-papier dusquote:
En dan zijn Verheijen en De Jong niet geplaatst?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
WOH en V.d. Kieft hebben een kwalificatie. Als die 1 en 2 eindigen, zijn ze toch gewoon geplaatst?
Regeren is vooruitzien!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Aan die discussies heb je voorlopig nog niks.
Maar het kan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan heb je echt een probleem.
Maar Verheijen heeft nog twee kansen, de 5 en 10 km. Moet wel heel raar gaan als 'ie zich op beide niet kwalificeert.
Mag ik toch aannemen. Anders zijn die kwalificaties van WOH en vdKieft niets waard.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En dan zijn Verheijen en De Jong niet geplaatst?
Ook al worden ze 3 en 4? Hm ok
Ja ik ben ook weer niet zo erg thuis erin, maar Nederland mag dus 3 personen sturen op de 10k?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mag ik toch aannemen. Anders zijn die kwalificaties van WOH en vdKieft niets waard.
Werk je bij de KNSB ofzo, dat je de regels zo goed uit je hoofd kent?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:01 schreef RandyK het volgende:
Als Verheijen zich niet direct weet te plaatsen wordt hem het kaas van het brood gegeten door iemand die ook wel met de ploegenachtervolging mee kan doen (Verweij bijvoorbeeld), en er blijft SOWIESO een aanwijsplek over. Slechts 9 namen kwalificeren zich via het toernooi, de 10e wordt sowieso aangewezen. Dus als Verheijen zich niet plaatst dan is het waarschijnlijk jammer voor Mulder... Aanwijsplek zal dan alsnog wel naar Verheijen gaan trouwens...
Gelukkig regeer jij niet.quote:
Schitterend inderdaad wat Bob de Vries liet zien op de pursuit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:01 schreef RandyK het volgende:
Als Verheijen zich niet direct weet te plaatsen wordt hem het kaas van het brood gegeten door iemand die ook wel met de ploegenachtervolging mee kan doen (Verweij bijvoorbeeld), en er blijft SOWIESO een aanwijsplek over. Slechts 9 namen kwalificeren zich via het toernooi, de 10e wordt sowieso aangewezen. Dus als Verheijen zich niet plaatst dan is het waarschijnlijk jammer voor Mulder... Aanwijsplek zal dan alsnog wel naar Verheijen gaan trouwens...
De KNSB heeft een vrij duidelijk document vervaardigd over de volgorde waarin schaatsers kunnen inschuiven, onderdeel daarvan is dat de nummers 1 en 2 van de 10km zich plaatsen (samen met Kramer), mits een kwalificatie op zak. En heb me er wel in verdiept ja, toch interessant om al dit geneuzel een beetje goed te kunnen volgen... Voor Bos is het morgen hopen dat in ieder geval De Jong of Verheijen zich plaatst, bij De Jong issie zeker van de OLS, bij Verheijen moet hij het AKT 2 afwachten want daar moet Verheijen dan dubbelen. Mulder gaat dus alleen als De Jong en nog iemand dubbelen op de 5km+10km, ik heb nog niet gezien wie er morgen allemaal rijden maar Verheijen lijkt me de enige optie, zoals al eerder aangegeven... Ik denk dat Mulder slecht slaapt vannacht, ondanks dat de 1500 meter voor hem het perfecte scenario is geweest...quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Werk je bij de KNSB ofzo, dat je de regels zo goed uit je hoofd kent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |