abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2009 @ 20:49:32 #276
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_76195224
Vreemd dat de commentatoren Wennemars zo vroeg al afschreven omdat hij achter WOH eindigde. Ze snappen na 3 dagen nog steeds niets van de regels.
Maar uiteindelijk toch misgelopen, erg jammer.

Wennemars trager op de 1500m dan WOH, dus ook oor de achtervolging denk ik niet dat Wennemars in aanmerking komt. Jammer genoeg niet kunnen zien wat Blokhuijsen waard was, dus verwacht ik dat WOH zal worden aangewezen voor de achtervolging. En dat is echt nodig, want van onze 5 topmensen voor de achtervolging (Kramer, Verheijen, WOH, Wennemars, Blokhuijsen) is alleen Kramer zeker. Wat een armoe. Verheijen komt daar nog bij, en Tuitert kan als 4e man (in de eerste ronde tegen de Zweden of Koreanen), maar een aanwijsplek is zeker nodig. We moeten immers geen goede kans op goud laten ontlopen door te kiezen voor Mulder die misschien kans op brons heeft. Maar zolang Van der Kieft niets vreemds doet op de 10km krijgen we uiteindelijk geen problemen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_76195259
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Maar er zijn toch 2 plekken op de 5 km? En bij de vrouwen komen we waarschijnlijk ook niet aan 10 deelneemsters en dan neem ik aan dat er ook 2 gaan. Maar als de Vries dus morgen 2de wordt, krijgen we een OKTII waar de nummer 1 en de Vries (+ nog anderen dus) aan meedoen?
Nr.1 heeft geen kwalificatie dus komt er een skate 0ff. Volgens NOC NSF is er maar 1 startplek te verdienen. de 2de 5000M rijdt dan iemand die ook de 3 kilometer rijdt.
pi_76195317
Ja, de commentatoren weten helaas ook niet veel van de regels af. Over het algemeen weten de Fokkers hier er ondertussen meer van af.
pi_76195519
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:50 schreef tennisboy het volgende:

[..]

Nr.1 heeft geen kwalificatie dus komt er een skate 0ff. Volgens NOC NSF is er maar 1 startplek te verdienen. de 2de 5000M rijdt dan iemand die ook de 3 kilometer rijdt.
Oké, duidelijk

Belangrijk nadeel voor de ploegenachtervolging bij de mannen is natuurlijk ook dat Verheijen vlak voor de Spelen nog een keer moet pieken..
  dinsdag 29 december 2009 @ 20:57:14 #280
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_76195528
Loting 10km
Van der Kieft - Bob de Jong in de voorlaatste rit.
Verheijen - WOH in de laatste. Goed nieuws voor het TVM-kamp, Mulder en de ploegenachtervolging.
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 29 december 2009 @ 20:57:40 #281
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_76195548
Zo, ben er ook weer.

Morgen voor de 1e keer in m'n leven duimen dat Bob zich direct plaatst. Dan hoeft Mulder zich niet meer veel zorgen te maken.
En schaf alsjeblieft het AKT2 voor de 5km af, stuur Verheijen.
Alleen AKT2-en voor Timmer, en verder een relaxte voorbereiding naar OS.
Tot slot WOH aanwijzen voor team pursuit. Erg jammer voor Erben dat wel. Maar WOH lost ook niet zomaar bij Sven.

Poeh, ik zie het weer best positief in. Gunstig, niet kijken.

Hopelijk houdt Control de vorm trouwens wel vast. En is het niet zoals bij de zwemclub in Peking. Maar ze zijn nu lekker bezig. Boer en Gerritsen
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_76195742
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Oké, duidelijk

Belangrijk nadeel voor de ploegenachtervolging bij de mannen is natuurlijk ook dat Verheijen vlak voor de Spelen nog een keer moet pieken..
ja dat klopt, Hij zal zich ook wel morgen plaatsen voor de 10km. Zodat hij zeker is van de 10 km.
pi_76195799
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:57 schreef Montov het volgende:
Loting 10km
Van der Kieft - Bob de Jong in de voorlaatste rit.
Verheijen - WOH in de laatste. Goed nieuws voor het TVM-kamp, Mulder en de ploegenachtervolging.
Mooie loting voor Verheijen. Verheijen als rekenwonder plaats hij zich wel. Hopelijk kan hij WOH mee nemen.
pi_76196275
Wie hebben er naast Verheijen en De Jong nog meer een kwalificatie voor de 10km.... en gaan de nummers 1 en 2 naar Vancouver
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 29 december 2009 @ 21:17:19 #285
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_76196365
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Wie hebben er naast Verheijen en De Jong nog meer een kwalificatie voor de 10km.... en gaan de nummers 1 en 2 naar Vancouver
WOH en Van der Kieft hebben een kwalificatie. Gekwalificeerden in de top2 plaatsen zicht direct.
Géén kloon van tvlxd!
pi_76196427
Ok maar als WOH zich plaatst dan gooit hij de deur voor Wennemars definitief in het slot dus
  dinsdag 29 december 2009 @ 21:20:46 #287
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_76196480
Wanneer plaatst Gerritsen zich voor de Playboy?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 29 december 2009 @ 21:21:52 #288
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_76196540
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Ok maar als WOH zich plaatst dan gooit hij de deur voor Wennemars definitief in het slot dus
Ja. Maar ik weet niet op basis waarvan Wennemars voor de achtervolging zal worden aangewezen. Zijn sterkste argument, de 1500m, verliest hij van WOH. En WOH heeft meer duurvermogen en is net zo ervaren en betrouwbaar op de achtervolging de afgelopen jaren.
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 29 december 2009 @ 21:23:12 #289
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_76196590
quote:
Tsja, ik zeg het als Erbenfan met toch wel wat pijn in het hart ; Maar WOH heeft meer in Vancouver te zoeken dan Erben.
pi_76196654
quote:
Klopt, al verwacht ik niet dat hij Verheijen of de Jong kan kloppen op dit moment.
  dinsdag 29 december 2009 @ 21:30:26 #291
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_76196906
http://www.nusport.nl/sch(...)ervolgingsploeg.html

Kuipers, Gerritsen en Van Riessen in de achtervolgingsploeg. Het succes is Orie nu al naar het hoofd gestegen.

Nee, vooral doen als je de goede naam van je team wil verkwanselen...
Géén kloon van tvlxd!
pi_76197019
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:30 schreef Montov het volgende:
http://www.nusport.nl/sch(...)ervolgingsploeg.html

Kuipers, Gerritsen en Van Riessen in de achtervolgingsploeg. Het succes is Orie nu al naar het hoofd gestegen.

Nee, vooral doen als je de goede naam van je team wil verkwanselen...
Lijkt me een slecht plan idd.
pi_76197240
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:21 schreef Montov het volgende:

[..]

Ja. Maar ik weet niet op basis waarvan Wennemars voor de achtervolging zal worden aangewezen. Zijn sterkste argument, de 1500m, verliest hij van WOH. En WOH heeft meer duurvermogen en is net zo ervaren en betrouwbaar op de achtervolging de afgelopen jaren.
Je zou de keuze voor Wennemars nog enigszins kunnen verdedigen omdat je anders wellicht wat pure snelheid tekort komt, uitgaande van sowieso Kramer en Verheijen, maar in feite is Olde Heuvel de logische keuze nu inderdaad.
pi_76197299
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:33 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Lijkt me een slecht plan idd.
Inderdaad, zowel bij de mannen als bij de vrouwen een belachelijk plan

Wennemars is zo'n beetje de enige 1500 meter rijder met sprintachtergrond ter wereld die de pursuit echt heel goed aankan.
pi_76197485
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:39 schreef wimderon het volgende:

[..]

Wennemars is zo'n beetje de enige 1500 meter rijder met sprintachtergrond ter wereld die de pursuit echt heel goed aankan.
Precies en dat heeft hij al meerdere malen bewezen.
Als je sprinters als Kuipers, Gerritsen en Van Riessen toevoegt help je eigenhandig een medaille (mannen) en een eventuele medaillekans (vrouwen) om zeep.
pi_76197490
Tuitert heb ik nog wel hoog zitten voor de TP..... Kuipers mist uithouding denk ik
pi_76197568
Tuitert zouden ze moeten gebruiken als het echt niet anders kan, ik zie liever Wennemars of WOH.
pi_76197753
Tuitert als 4de man, die is er toch. Probleem is nu wie je als 3de man er bij haalt.
pi_76198331
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:39 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nou ja, Tuitert is nu al sowieso de vierde man en kan het ook. Kuipers heeft ook al een (of meerdere?) TP gereden, die kan het ook. Hij zal niet lossen (ben ik met Orie eens), maar daar is ook alles mee gezegd denk ik. Groothuis heeft echter wel te weinig inhoud denk ik. Op de 1500m valt hij steeds de laatste ronde stil.

Dus op zich kan het. Maar het ideale team zou inderdaad Kramer, Verheijen en WOH zijn (met Tuitert als vierde man).
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_76198474
Ik heb liever Kramer, Verheijen, Wennemars, tuitert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')