Nr.1 heeft geen kwalificatie dus komt er een skate 0ff. Volgens NOC NSF is er maar 1 startplek te verdienen. de 2de 5000M rijdt dan iemand die ook de 3 kilometer rijdt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar er zijn toch 2 plekken op de 5 km? En bij de vrouwen komen we waarschijnlijk ook niet aan 10 deelneemsters en dan neem ik aan dat er ook 2 gaan. Maar als de Vries dus morgen 2de wordt, krijgen we een OKTII waar de nummer 1 en de Vries (+ nog anderen dus) aan meedoen?
Oké, duidelijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:50 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Nr.1 heeft geen kwalificatie dus komt er een skate 0ff. Volgens NOC NSF is er maar 1 startplek te verdienen. de 2de 5000M rijdt dan iemand die ook de 3 kilometer rijdt.
ja dat klopt, Hij zal zich ook wel morgen plaatsen voor de 10km. Zodat hij zeker is van de 10 km.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oké, duidelijk![]()
Belangrijk nadeel voor de ploegenachtervolging bij de mannen is natuurlijk ook dat Verheijen vlak voor de Spelen nog een keer moet pieken..
Mooie loting voor Verheijen. Verheijen als rekenwonder plaats hij zich wel. Hopelijk kan hij WOH mee nemen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:57 schreef Montov het volgende:
Loting 10km
Van der Kieft - Bob de Jong in de voorlaatste rit.
Verheijen - WOH in de laatste. Goed nieuws voor het TVM-kamp, Mulder en de ploegenachtervolging.
WOH en Van der Kieft hebben een kwalificatie. Gekwalificeerden in de top2 plaatsen zicht direct.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Wie hebben er naast Verheijen en De Jong nog meer een kwalificatie voor de 10km.... en gaan de nummers 1 en 2 naar Vancouver
Ja. Maar ik weet niet op basis waarvan Wennemars voor de achtervolging zal worden aangewezen. Zijn sterkste argument, de 1500m, verliest hij van WOH. En WOH heeft meer duurvermogen en is net zo ervaren en betrouwbaar op de achtervolging de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Ok maar als WOH zich plaatst dan gooit hij de deur voor Wennemars definitief in het slot dus
Tsja, ik zeg het als Erbenfan met toch wel wat pijn in het hartquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Ok maar als WOH zich plaatst dan gooit hij de deur voor Wennemars definitief in het slot dus
Klopt, al verwacht ik niet dat hij Verheijen of de Jong kan kloppen op dit moment.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me een slecht plan idd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:30 schreef Montov het volgende:
http://www.nusport.nl/sch(...)ervolgingsploeg.html
Kuipers, Gerritsen en Van Riessen in de achtervolgingsploeg. Het succes is Orie nu al naar het hoofd gestegen.
Nee, vooral doen als je de goede naam van je team wil verkwanselen...
Je zou de keuze voor Wennemars nog enigszins kunnen verdedigen omdat je anders wellicht wat pure snelheid tekort komt, uitgaande van sowieso Kramer en Verheijen, maar in feite is Olde Heuvel de logische keuze nu inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:21 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja. Maar ik weet niet op basis waarvan Wennemars voor de achtervolging zal worden aangewezen. Zijn sterkste argument, de 1500m, verliest hij van WOH. En WOH heeft meer duurvermogen en is net zo ervaren en betrouwbaar op de achtervolging de afgelopen jaren.
Inderdaad, zowel bij de mannen als bij de vrouwen een belachelijk planquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:33 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Lijkt me een slecht plan idd.
Precies en dat heeft hij al meerdere malen bewezen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, zowel bij de mannen als bij de vrouwen een belachelijk plan
Wennemars is zo'n beetje de enige 1500 meter rijder met sprintachtergrond ter wereld die de pursuit echt heel goed aankan.
Nou ja, Tuitert is nu al sowieso de vierde man en kan het ook. Kuipers heeft ook al een (of meerdere?) TP gereden, die kan het ook. Hij zal niet lossen (ben ik met Orie eens), maar daar is ook alles mee gezegd denk ik. Groothuis heeft echter wel te weinig inhoud denk ik. Op de 1500m valt hij steeds de laatste ronde stil.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, zowel bij de mannen als bij de vrouwen een belachelijk plan
Wennemars is zo'n beetje de enige 1500 meter rijder met sprintachtergrond ter wereld die de pursuit echt heel goed aankan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |