Ik bespreek graag alle mogelijke scenario's.quote:
tegenwoordig wel, vanwege de toevoeging van de TPquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:09 schreef Wombcat het volgende:
Doen ze op de OS trouwens ook de 500 m 2x op dezelfde dag? Meestal doen ze dat toch niet?
Is afhankelijk van Verheijen (ervan uitgaande dat De Jong zich ook plaatst op de 10) ja. Die moet op zowel op de 5 en de 10 naar Vancouver gaan. En uitsluitsel daarover heb je pas na OKTII.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:10 schreef Reya het volgende:
In principe weet Mulder toch pas na OKT II of hij naar de OS gaat?
Als de Jong en Verheijen zich "gewoon" plaatsen op de 10 km, is Mulder zeker van de Spelen, dacht ik. Dan wordt Mulder nummer 9 (of 10, als de winnaar van OKTII niet Verheijen is). Blijft toch vreemd dat ze bij die hele prestatiematrix niet hebben gedacht aan de ploegenachtervolging.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:10 schreef Reya het volgende:
In principe weet Mulder toch pas na OKT II of hij naar de OS gaat?
Dat dacht ik eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als de Jong en Verheijen zich "gewoon" plaatsen op de 10 km, is Mulder zeker van de Spelen, dacht ik. Dan wordt Mulder nummer 9 (of 10, als de winnaar van OKTII niet Verheijen is).
Dat is precies wat ik dacht.. in Amerika rijden ze op Salt Lake, ipv een laaglandbaan..quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef marcodej het volgende:
Even een tussendoortje: raar dat de Canadezen hun trials in Calgary en niet in Vancouver houden. Je gaat je kwalificeren voor een toernooi op een laaglandbaan, maar daarvoor gebruik je een hooglandbaan? Het lijkt me dat je de rijders wilt sturen die goed op een laaglandbaan uit de voeten kunnen.
Nu zullen voor een groot deel de namen hetzelfde zijn, maar raar vind ik het wel.
Vreemd ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik dacht.. in Amerika rijden ze op Salt Lake, ipv een laaglandbaan..
Wellicht dat dan inderdaad al bij voorbaat de aanwijsplek naar Mulder gaat, alhoewel ik deze eigenlijk zou bewaren voor iemand die geschikt is voor de achtervolging. Alhoewel Verheijen in dat geval sowieso ook al meegaat (anders komt Mulder sowieso niet in aanmerking).quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als de Jong en Verheijen zich "gewoon" plaatsen op de 10 km, is Mulder zeker van de Spelen, dacht ik. Dan wordt Mulder nummer 9 (of 10, als de winnaar van OKTII niet Verheijen is). Blijft toch vreemd dat ze bij die hele prestatiematrix niet hebben gedacht aan de ploegenachtervolging.
edit: oh, dus dan kunnen ze nog altijd iemand voor de ploegenachtervolging aanwijzen ipv Mulder? Vreemd..
Mulder zit toch niet op een aanwijsplek, maar in de matrix?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht dat dan inderdaad al bij voorbaat de aanwijsplek naar Mulder gaat, alhoewel ik deze eigenlijk zou bewaren voor iemand die geschikt is voor de achtervolging. Alhoewel Verheijen in dat geval sowieso ook al meegaat (anders komt Mulder sowieso niet in aanmerking).
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:58 schreef golfer het volgende:
Leuk weer. Al die experts die vooraf unaniem Gerritsen als winnares tipten.
In Vancouver zijn onderhoudswerkzaamheden bezig, vandaar dat de trials daar verplaatst zijn naar Calgary.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef marcodej het volgende:
Even een tussendoortje: raar dat de Canadezen hun trials in Calgary en niet in Vancouver houden. Je gaat je kwalificeren voor een toernooi op een laaglandbaan, maar daarvoor gebruik je een hooglandbaan? Het lijkt me dat je de rijders wilt sturen die goed op een laaglandbaan uit de voeten kunnen.
Nu zullen voor een groot deel de namen hetzelfde zijn, maar raar vind ik het wel.
Ah, ok. Dan til ik mn argument over naar de Amerikanen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
In Vancouver zijn onderhoudswerkzaamheden bezig, vandaar dat de trials daar verplaatst zijn naar Calgary.
Sterk stukje timingquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
In Vancouver zijn onderhoudswerkzaamheden bezig, vandaar dat de trials daar verplaatst zijn naar Calgary.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |