SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZE STELEN ONZE VROUWEN, KINDEREN, MANNEN, BANEN EN WUPPIES BIJ DE ALBERT HEIJN VERDOMME, TERUG NAAR TURKIJE ZEG IK JEquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:54 schreef Asa het volgende:
Typisch uitdagend en bloedzuigend gedrag van Marokkanen
Ik heb banen maar voor je door gestreept.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
ZE STELEN ONZE VROUWEN, KINDEREN, MANNEN, BANEN EN WUPPIES BIJ DE ALBERT HEIJN VERDOMME, TERUG NAAR TURKIJE ZEG IK JE
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:02 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik heb banen maar voor je door gestreept.
Denk niet dat ze daar blij mee zullen wezen in Turkije.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
ZE STELEN ONZE VROUWEN, KINDEREN, MANNEN, BANEN EN WUPPIES BIJ DE ALBERT HEIJN VERDOMME, TERUG NAAR TURKIJE ZEG IK JE
Vallen niet op tussen het paupervolk in Bodrum e.d. denk ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:10 schreef JSerry het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar blij mee zullen wezen in Turkije.
Nee, daar zijn ze NERGENS blij meequote:Op dinsdag 29 december 2009 16:10 schreef JSerry het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar blij mee zullen wezen in Turkije.
Kan er uberhaupt een bevolkingsgroep overweg met een Marokkaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:26 schreef JSerry het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of dat een beetje goed met elkaar overweg kan Turken en Marokkanen.
Kunnen ze er zelf mee overwegquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:27 schreef Asa het volgende:
[..]
Kan er uberhaupt een bevolkingsgroep overweg met een Marokkaan
Hbo zeker.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Jij weet niet hoeveel Marokkanen, Turken en Arabieren studeren, 1/3 van mijn studie is allochtoonEn dat is goed voor mijn uitzicht in de collegezaal
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Jij weet niet hoeveel Marokkanen, Turken en Arabieren studeren, 1/3 van mijn studie is allochtoonEn dat is goed voor mijn uitzicht in de collegezaal
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:54 schreef Asa het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:54 schreef Asa het volgende:
Spuit 11quote:Op woensdag 30 december 2009 09:58 schreef jpg97 het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
IK ZEG: ALLE MAROKKANEN TERUG NAAR TURKIJE!!
Zulke posts met dergelijk jargon zeggen eigenlijk iets meer over je eigen geaardheid. Je vind het volgens mij wel lekker om zo te praten, maar dat kun je natuurlijk niet openlijk doen dus moet je maar iemand quoten om vervolgens je fantasieën kwijt te kunnen. Heel begrijpelijk jongen, maar doe het de volgende keer wat verkapter.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:59 schreef jpg97 het volgende:
was je stiekem aan het wegdromen hoe hij zijn shoarmastaaf in je gewillige sterretje schoof ?
Ah, een ervaringsdeskundige. Vertel eens verder ?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zulke posts met dergelijk jargon zeggen eigenlijk iets meer over je eigen geaardheid. Je vind het volgens mij wel lekker om zo te praten, maar dat kun je natuurlijk niet openlijk doen dus moet je maar iemand quoten om vervolgens je fantasieën kwijt te kunnen. Heel begrijpelijk jongen, maar doe het de volgende keer wat verkapter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |