Je kan moeilijk om al dat stuifmeel en rottende zompige bladeren heen hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:36 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het begrijp van anderen. Zweverig hoeft niet slecht te zijn, don't get me wrong. Maar ik vind dat wel zweverig. Ik zie het al voor me dat ik buiten sta en dan "de geuren van de wereld" op mij in laat werken.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:54 schreef Chriz2k het volgende:
Will Smith is de beste rapper aller tijden.
God waar maken jullie een probleem van. Alleen om dat ik zweverig zei.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Je kan moeilijk om al dat stuifmeel en rottende zompige bladeren heen hoor
Maar jij vind het dus zweverig als iemand opmerkt dat er verschillen zijn qua geuren en kleuren in jaargetijden
Als er iemand zweverig is ben jij het wel, met het verstand op nul fiets je door de wijde wereld heen zonder dingen op te merkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
God waar maken jullie een probleem van. Alleen om dat ik zweverig zei.
Weet ik niet, ik heb al een tijdje geen TV meer gekeken omdat Bones en House de afgelopen 2 weken niet uitgezonden werdenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:45 schreef Maisnon het volgende:
Oh, okay.
Dat is toch die ene met die reclame waarin een vrouw van 30 zit te DS-en
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |