1607?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:20 schreef o.us het volgende:
Wtf doen ze hier eigenlijk?![]()
[ afbeelding ]
wiskundig hintsquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:20 schreef o.us het volgende:
Wtf doen ze hier eigenlijk?![]()
[ afbeelding ]
Arme stakkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:22 schreef o.us het volgende:
Deze gast heeft nog niet eens vrienden kunnen maken op een wiskundekamp.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het is ingedeeld in leeftijdscategorieën. Als je op die site kijkt zie je dat Kamp A voor de jongsten zijn en Kamp C voor de oudsten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:22 schreef AffenStrudel het volgende:
van 10 tot 18?
Wat een taferelen krijg je dan. Aan de ene kant van de zaal een SpangaZ- kijkmarathon en aan de andere kant worden de wiskundekampioenschappen comazuipen gevierd.
Volgens mij ben jij er gewoon zelf heengegaan en post je pics van jezelfquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is ingedeeld in leeftijdscategorieën. Als je op die site kijkt zie je dat Kamp A voor de jongsten zijn en Kamp C voor de oudsten.
Dus daarom is Emimich niet meer op fok!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:22 schreef o.us het volgende:
Deze gast heeft nog niet eens vrienden kunnen maken op een wiskundekamp.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ok, bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:23 schreef o.us het volgende:
Het is ingedeeld in leeftijdscategorieën. Als je op die site kijkt zie je dat Kamp A voor de jongsten zijn en Kamp C voor de oudsten.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:20 schreef blckbb het volgende:
Al mijn vooroordelen komen gewoon weer uit![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:24 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er gewoon zelf heengegaan en post je pics van jezelf
Ja dat zeggen ze allemaal. I know what you did last summer...quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Uhm, nee.![]()
Tegenwoordig hebben wij iets dat Google heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |