SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:51 schreef GlowMouse het volgende:
wat leuk, ik ben al 37 bekenden tegengekomen op de foto's
Serieusquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ach, na een wiskundestudie kun je bij iedere investeringsbank terecht die je maar wil. Dat verdient toch zo'n 10-15 keer meer dan de meesten in dit topic ooit zullen verdienen.
Hoe kon ik die gemist hebbenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef o.us het volgende:
FOK! op Wiskundezomerkamp - Waar hier de introductie is.
Twee maal drie is vier, wiedewiedewiet en twee is negenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef JanPiraat het volgende:
die party zag er wel hard uit man maarja wat voor muziek zou er opstaan ?
Ervaring?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:20 schreef John_Q het volgende:
Twee maal drie is vier? Dat zullen ze nooit laten gebeuren op een wiskunde kamp.
Wordt gewoon keiharde reggeaton gedraaid trouwens.
Lekker daggerenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:24 schreef John_Q het volgende:
Nee, maar dat lijkt me wel echt iets voor een wiskunde kamp.
Beetje grinden en shit, denk je niet dan?
Hee, die heb ik gemaaktquote:
Hij is vooral bekend om z'n gesnurkquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Die kerel is een wiskundeleraar bij mij op school.
Gelukkig nog nooit les van gehad!
Hmm, dat heb ik nog nooit uit zijn lokaal horen komenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:12 schreef Lathund het volgende:
[..]
Hij is vooral bekend om z'n gesnurk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |