quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:18 schreef Bonzai. het volgende:
hoe hard ze wel werken![]()
"En die uitkeringstrekkers hé"
[ afbeelding ]
"Ik werk hard en ik haat links tuig."
En maar stemmen op Wilders, een stupide kerel die de maatschappij opdeelt in bipolaire conceptualisaties.
Neem lekker zelf een uitkering en hou voor de rest je snoetjeGezellig toch
Nee hoor, ik ben blij dat er hitsige werkpaarden zijn om ware bollebozen als ik geldelijk te ondersteunen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:22 schreef Revolution-NL het volgende:
TS is een uitkeringstrekker die boos is op de hardwerkende Nederlander
Excuus. TS is een linkse ubermensch. Die neerkijkt op rechtse untermenschen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:26 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben blij dat er hitsige werkpaarden zijn om de ware bollebozen als ik geldelijk te ondersteunen.
Nee hoor, meneer. Wat ik doe is contrahegemoniseren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:26 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Excuus. TS is een linkse ubermensch. Die neerkijkt op rechtse untermenschen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:28 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nee hoor, meneer. Wat ik doe is contrahegemoniseren.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:28 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nee hoor, meneer. Wat ik doe is contrahegemoniseren.
Een beetje overdone, vriend.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:40 schreef koningdavid het volgende:
TS pointeert frequent en iteratief naar dit klaarblijkelijke bewijs van verstompte hypocrisie en stelt dat de religieuze fanaten die haarkloven over doctrinaire nulliteiten en muggenziften over sektarische futiliteiten relatief placide de meer in het oog springende morele zonden zouden recipiëren.
Terechte klacht.
De supposaties van de witte patriarchen volgenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die niet werken moeten sowieso als heksen worden verbrand op de brandtapel. Nou half Nederland stroomt al leeg volgens mijn.
Draag jij ook zo'n mutsje?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:48 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
De supposaties van de witte patriarchen volgen
Supposaties?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:48 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
De supposaties van de witte patriarchen volgen
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid.quote:
Nee jij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:11 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |