Volgens mij lust zo'n roofvogel wel een aalscholvertje op z'n tijdquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik rij op de B weg die er langs ligt, de laatste weken zieje steeds meer aalscholvers zitten![]()
Het begon een maand of wat geleden met 1 maar vanmorgen zag ik er al 4.
Ze moeten de buizerd niet gaan verdringen want anders ga ik Geert W bellen
IK ben helemaal niet in voor knuffelcultuur, ik zou bijvoorbeeld best kunnen genieten van een grote Rotweiler die zo'n halfzachte tokkie die dagenlang bommen loopt af te steken, geweldig in zijn reet zou bijtenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Professioneel vuurwerk is geen bal aan, zelf een rotje afsteken is helemaal de shit. We slaan al door in de knuffelcultuur, niet nog meer aub.
Prachtig arenden in het wild, mooi gezicht als je dat elke dag kunt aanschouwen, ik heb ze wel in de Pyreneeën gezien, geweldig gezichtquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wij hebben hier arenden,
Van de zomer vlogen ze steeds met hun kroost rond...en ons huis heet ook casa Eagle,,oftewel casa l Aigle
maar dat heb ik al verteld, geloof ik....
De laatste keer keek ik door een verrekijker, schrok me rot, wat een poten en snavel..hebben die beesten
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Professioneel vuurwerk is geen bal aan, zelf een rotje afsteken is helemaal de shit. We slaan al door in de knuffelcultuur, niet nog meer aub.
Al verplaatst.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:
Gert! Hier zijn we!!! In dat andere topic kunnen wij stervelingen niet meer posten ...
Ja keurig na twaalven een paar uur bommen afsteken, maar zo werkt het niet hè. Dagen van te voren, de hele dag en nacht. Om maar te zwijgen van de lawinepijlen, bommen waarmee je een auto 2 meter omhoog kan laten vliegen en strijkers waarvan je trommelvliezen 3 weken later nog suizen, omdat het moet kunnen de laatste dagen van het jaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!![]()
Die bemoeizucht.
Ja laten we een leuke traditie om zeep helpen omdat er weleens ongelukken mee gebeuren.![]()
Allemaal gezellig naar de parkeerplaats bij het gemeentehuis, om 'professioneel vuurwerk' te kijken.
Niks ervan. Lekker na twaalven masaal de straat op en schieten en knallen.![]()
En pak de aso's maar aan, maar niet de 99% die het gewoon leuk vindt om zo het nieuwe jaar in te luiden en verder geen honden opblaast of mensen rotjes in het gezicht gooit.
Ik ga ook straks, maar dat plaatje laat me de moed in de schoenen zakkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, lopend naar de sportschool vanavond.
Ja daaaag, je gaat. Gewoon heen op de fiets en dan kun je evt teruglopen. Dat is mijn plan A. Plan B is kruipen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga ook straks, maar dat plaatje laat me de moed in de schoenen zakken.
Sneeuw is oranje, Paulus Pietsma.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:
En volgens Piet's gifje zou ik nu in een enorme sneeuwstorm moeten zitten.
Ik ben in denial.
Maar miezer is het ergste wat je nu kunt hebben. Dat bevriest en dan heb je Holiday on Ice.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
Oh!
Maar het miezert ook alleen maar een heel klein beetje. Geen hoosbuien of tsunami.
Ik heb maar 1 plan, en in dat plan moet ik na 't sporten nog met de treinquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja daaaag, je gaat. Gewoon heen op de fiets en dan kun je evt teruglopen. Dat is mijn plan A. Plan B is kruipen.
Op Buienradar wel, FRED!quote:
Ow oké.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, op het buienradar, surry, even verkeerd begrepen
had het al gezienquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Op Buienradar wel, FRED!
Doe niet zo onaardig anders haal ik Remlof erbij!![]()
[ afbeelding ]
Hmmmm, er gaat iets niet goed in mijn berichtgeving maar ben te lam om het op te lossen. Verdomde jammer weer.
Gele sneeuw daarentegen.........quote:
Extreem is dan wel weer cool. Bring it on, suckers!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:00 schreef KRIBBET het volgende:
KNMI waarschuwt voor extreem weer DE BILT - Het midden en noorden van het land krijgen vanaf de namiddag te maken met extreem weer. In de noordelijke provincies kan dat resulteren in een pak sneeuw van 10 tot 15 centimeter
En hier hebben we nergens last van![]()
Volgens buienradar gaat het hier (Haarlem) zo rond 16:15 regenen en dat is nu net de tijd dat ik in het bos loopquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Extreem is dan wel weer cool. Bring it on, suckers!!
Ow, dat vind ik dan wel weer mooi, van die door de sneeuw ploegende noorderlingen, terwijl wij gewoon van het zonnetje genietenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:00 schreef KRIBBET het volgende:
KNMI waarschuwt voor extreem weer DE BILT - Het midden en noorden van het land krijgen vanaf de namiddag te maken met extreem weer. In de noordelijke provincies kan dat resulteren in een pak sneeuw van 10 tot 15 centimeter
En hier hebben we nergens last van![]()
In KLB. Ja, pareltje Piet! Die is waarschijnlijk net 16 en voelt zich verheven boven de 12 jarigen waar hij het over heeft of hij is jaloers omdat hij wel 4 jaar moest wachten voordat hij biertje mocht drinken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
De incompetentie van moderne ouders
Ga straks bij Studio een terrasje pakkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, dat vind ik dan wel weer mooi, van die door de sneeuw ploegende noorderlingen, terwijl wij gewoon van het zonnetje genieten
Tip voor een stokbroodje, halverwege het afbakken beleggen met ham, gebakken ei en door bovenop een paar plakken kaas en nog even een paar minuten terug in de warmtequote:Op dinsdag 29 december 2009 15:38 schreef Laysa het volgende:
Vanavond Pizza of een stokbroodje met iets lekkers erop
Ik heb alleen de kaas in huis maar das een goeie tip voor een andere keerquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tip voor een stokbroodje, halverwege het afbakken beleggen met ham, gebakken ei en door bovenop een paar plakken kaas en nog even een paar minuten terug in de warmte
Communisme is de oplossing. Die zag ik niet aankomen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja jammer, kan zo leuk zijn daar. Waarschijnlijk is ie een puber die 't niet kan uitstaan dat de kiddo niet onder de indruk was van z'n booskijkskills
.
De mijne kwam van de week tevoorschijn tijdens een grote portemonneeopruimactie.... en de hele foto is verdwenen, er is alleen een soort rode waas achtergeblevenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
Zo. Nieuwe stadspas aangevraagd omdat de oude direct bij binnenkomst bij het oud papier terecht is gekomen. Het duurt gewoon nog minimaal tien werkdagen eer je dat domme ding, waar je zelf een pasfoto op moet plakken, thuisgestuurd krijgt.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:48 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom zie ik jullie naam niet in het roze?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:48 schreef HiDiHo het volgende:
Stadspas? Waar dient die voor?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
Zo. Nieuwe stadspas aangevraagd omdat de oude direct bij binnenkomst bij het oud papier terecht is gekomen. Het duurt gewoon nog minimaal tien werkdagen eer je dat domme ding, waar je zelf een pasfoto op moet plakken, thuisgestuurd krijgt.
Omdat Yvonne me haatquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:48 schreef HiDiHo het volgende:
Nope niet gezienquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Stadspas? Waar dient die voor?
Teun al langs geweest?
madeliefquote:
Ja das ook een naar iets...en als ik geld over had was het een ander verhaal, maar ben blij dat ik zelf te eten hebquote:
quote:
Madagascarquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Madalief, om één of andere reden.
Das meestal met een deel twee....quote:
quote:
Ik heb 'm nu nodig voor de milieustraat. Zonder mag ik mijn zooi niet naar de stort brengenquote:De stadspas Eindhoven, die de gemeente heeft ontwikkeld in nauwe samenwerking met HSB identification, blijkt een groot succes. Naast de uitreiking van de pas aan alle 210.000 eigen inwoners zijn nu al meer dan 17.000 passen uitgereikt aan personen buiten de gemeente. De contactloze chipkaart wordt ingezet bij een groot aantal gemeentelijke en openbare voorzieningen, zoals openbaar vervoer, bibliotheken, milieustraten, afvalcontainers, toegang tot gebouwen en sportfaciliteiten. Ten behoeve van de uitgifte en het beheer van de stadspassen is het webbased CardCare® kaartmanagement platform gebruikt. Voor de gemeente Eindhoven is een verbetering van de relatie met haar inwoners en verhoging van het serviceniveau het uitgangspunt voor deze stadspas.
Binnen de gemeente Eindhoven hebben alle inwoners de beschikking over de nieuwe, persoonsgebonden stadspas. Kinderen t/m 12 jaar en 65-plussers uit Eindhoven hebben via deze pas recht op gratis openbaar vervoer. Ook abonnementen van zwembaden, ijsbaan, bibliotheek, en fietsparkeren zijn gekoppeld aan de stadspas. Bovendien zet de gemeente Eindhoven de stadspas in op het gebied van afvalinzameling. Met deze pas hebben de burgers namelijk toegang tot de ondergrondse afvalcontainers bij hem of haar in de buurt. Bij de milieustraat fungeert de stadspas eveneens voor identificatie en toegang. Tot slot wordt de stadspas in de toekomst ook ingezet bij de parkeervergunningen.
“De stadspas levert de gemeente Eindhoven én haar inwoners veel voordelen op”, aldus Frans Kastelijn, projectmanager van de gemeente Eindhoven. “Één pas is nu voldoende voor alle inwoners, zonder stigmatiserende vooroordelen. In geval van vragen of opmerkingen, kunnen de inwoners naar één vast loket gaan. Voor de gemeente werkt de stadspas kostenbesparend. Er zijn minder administratieve kosten bij de uitgifte van één pas in plaats van – zoals in het verleden – acht passen. Uiteraard is ook de kostprijs lager dan van acht verschillende passen. Na de succesvolle introductie voor de inwoners willen we de pas nu breder gaan inzetten, bijvoorbeeld richting vrijwilligers.”
Met de stadspas, die een levensduur van circa 5 jaar heeft, brengt de gemeente de digitale informatisering bij de burgers thuis. Bovendien krijgt de gemeente een service- en communicatieplatform met haar inwoners, bedrijfsleven en bezoekers. Op de beurs Overheid & ICT (21 t/m 23 april a.s.) in Utrecht toont HSB in stand A105 alle mogelijkheden van deze multifunctionele stadspas.
Ergens is 't heel grappig, maar ergens ook weer triestquote:
Nou ja, al je vooroordelen enzo hè.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ergens is 't heel grappig, maar ergens ook weer triest.
Ja.... tot je hier de foto's zag en je niet wilt dat je eigen kind door allerlei FOK!kertjes die gemiddeld met z'n drieen ongeveer hetzelfde IQ hebben als jouw kind in de zeik gezet wordt omdat ie op een foto staatquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, al je vooroordelen enzo hè.het leek me in eerste instantie zo leuk.
Nou ja, je standaard langharige sandaalnerd helpt ook niet moet ik zeggen hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... tot je hier de foto's zag en je niet wilt dat je eigen kind door allerlei FOK!kertjes die gemiddeld met z'n drieen ongeveer hetzelfde IQ hebben als jouw kind in de zeik gezet wordt omdat ie op een foto staat
quote:
Zijn laatste post.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
En een dorst dat ik heb, ik blijf drinken van die knoflook
Die mosselen zouden toch wel vers geweest zijn?Hij had ook iets 'bruins 'gedronken, kortom heeft iemand t telefoonnummer van zijn buren???quote:
Ja vers-smersquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die mosselen zouden toch wel vers geweest zijn?Hij had ook iets 'bruins 'gedronken, kortom heeft iemand t telefoonnummer van zijn buren???![]()
Mmm ja dat klopt,jullie kennen m beter dan ik, blijft ie weleens meer een paar dagen weg ,zonder teken van leven??quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja vers-smersje weet het maar nooit met mosselen.
ha, D. jij wel natuurlijk...quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:22 schreef D. het volgende:
Mag je hier ook posten als je al nieuwe schaatsen hebt?
Een na laatste bericht van Teun_ZHV.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Welnee, ze stoken gewoon zelf, da's lekker goedkoop en dan kun je er veel van nemen![]()
Ze zijn echt allemaal niet meer zo arm als in 1990 hoor. Al is er op het platteland nog best wel armoe aanwezig.
Ja, dat zal vast een hoop schelen,quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Speaking about houtkachelswij kregen een enorme mep geld terug van de gasleverancier. en we kunnen niets anders bedenken dan dat het die houtkachel is die daarvoor zorgt!
Ik heb werkelijkwaar geen idee daar ga ik nu achter komen... Ben sowieso niet in the mood voor ingewikkelde dingen dus dit will do finequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
staat hier ook op. maar ken hem al en vind hem niet zo bijzonder tbh
Van Gerwen heeft 1-1quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:32 schreef Laysa het volgende:
Ik ga Nanny Mcdingus kijken
Er was niets mis met dat drankje, dat had hij van mijquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die mosselen zouden toch wel vers geweest zijn?Hij had ook iets 'bruins 'gedronken, kortom heeft iemand t telefoonnummer van zijn buren???![]()
ah kijkt wel makkelijk weg hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb werkelijkwaar geen idee daar ga ik nu achter komen... Ben sowieso niet in the mood voor ingewikkelde dingen dus dit will do fine
Wat heerlijk om rond deze tijd geld terug te krijgen, sinds 1 juli gas goedkoper enquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Speaking about houtkachelswij kregen een enorme mep geld terug van de gasleverancier. en we kunnen niets anders bedenken dan dat het die houtkachel is die daarvoor zorgt!
Kheb oude schaatsenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:22 schreef D. het volgende:
Mag je hier ook posten als je al nieuwe schaatsen hebt?
Teun is gewoon opgepakt toen ie illegaal bomen stond te kappen en nou zit ie een paar dagen vastquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was niets mis met dat drankje, dat had hij van mij![]()
Misschien doet Teun gewoon een NMNS-je
hehe. als hij eruitgaat zijn alleen barney en stompe over toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de bedoeling
Tenminste, die van Michael wel
Yepquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe. als hij eruitgaat zijn alleen barney en stompe over toch?
van de nederlanders dan.
Man, die bomen vielen vanzelf al om, hij had 5 tenen knof gehad hoor......quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Teun is gewoon opgepakt toen ie illegaal bomen stond te kappen en nou zit ie een paar dagen vast
Ah een voetquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Man, die bomen vielen vanzelf al om, hij had 5 tenen knof gehad hoor......
Is het eerste deel van een trilogie, geschreven door Stieg Larsson. Die overleed voordat dit eerste boek werd gepubliceerd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:50 schreef KRIBBET het volgende:
Goedenavond Fokkertjes![]()
Kent iemand de film: Mannen die vrouwen haten.![]()
Het is een film van Stieg Larsson.
Een vriend kwam ermee, had hem gezien en was onder de indruk.
We gaan hem binnenkort kijken.......3 uur lang
Apart zeg.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 'm nu nodig voor de milieustraat. Zonder mag ik mijn zooi niet naar de stort brengen.
zal binnenkort wel weer opduiken denk ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:53 schreef KRIBBET het volgende:
Wat lees ik nou, is Teun verdwenen![]()
Is hij niet op vakantie ofzo?
Met een laatste vaarwel en een schreeuw om vrijheid, weg gezeild, op weg naar onbekende bestemmingen en naar verre horizonten, de wind in z'n haar en het zilt op zijn gezicht .............. moet ik nog verdergaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:53 schreef KRIBBET het volgende:
Wat lees ik nou, is Teun verdwenen![]()
Is hij niet op vakantie ofzo?
Of ik moet met iemand mee die er eentje heeft. En als het goed is, gebeurt dat morgen.quote:
yeah riep nog iets als laura niet mag, doe ik t wel in haar naam ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Met een laatste vaarwel en een schreeuw om vrijheid, weg gezeild, op weg naar onbekende bestemmingen en naar verre horizonten, de wind in z'n haar en het zilt op zijn gezicht .............. moet ik nog verdergaan
Angela Lansbury?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Gut, Welke politievrouw oid speelt Nanny McPhee ook?
nee, Brits. hmmm... ff zoeken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Angela Lansbury?
Murder, She Wrote's Jessica Fletcher.
Volgens mij speelt Emma Thompson de nanny..... ik heb Angela Lansbury nog niet langs zien komen (maar ik kijk met een half oog)quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Angela Lansbury?
Murder, She Wrote's Jessica Fletcher.
Ja zegquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Met een laatste vaarwel en een schreeuw om vrijheid, weg gezeild, op weg naar onbekende bestemmingen en naar verre horizonten, de wind in z'n haar en het zilt op zijn gezicht .............. moet ik nog verdergaan
M'n hoogwaardige posts meedogenloos verwijderd, alsof ze nooit hebben bestaan, alsof ze zonder enige betekenis waren. Ik heb verontwaardigd, maar waardig afscheid genomenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:58 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah riep nog iets als laura niet mag, doe ik t wel in haar naam ofzo
btw was je elders erg off toppic bezig?
Veel verder zal ie wel weer niet komenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja zeg....Ik verwacht toch wel op zn minst een kaartje vanuit Urk hoor
Ik keek op TVGids en zag Lansbury bij de cast staan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:02 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij speelt Emma Thompson de nanny..... ik heb Angela Lansbury nog niet langs zien komen (maar ik kijk met een half oog)
hehe, ik zag je laatste post idd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:02 schreef Jian het volgende:
[..]
M'n hoogwaardige posts meedogenloos verwijderd, alsof ze nooit hebben bestaan, alsof ze zonder enige betekenis waren. Ik heb verontwaardigd, maar waardig afscheid genomen![]()
Volgens de EPG spelen zowel Thompson als Lansbury mee, maar gezien de leeftijd van Colin Firth en die van de nanny ben ik er vrij zeker van dat Lansbury de nanny niet kan spelen..... tenzij ze een of andere time warp gebruikt hebben voor de opnamesquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik keek op TVGids en zag Lansbury bij de cast staan.
Emma Thompson zou ik zo niet in een detective/politierol kunnen bedenken.
ik keek net op imdb en zag Emma Thompson idd staan. zou alleen ook niet weten welke agent ze gespeeld zou hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik weet het al weer. Love Actually.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
die speelt de grootmoederquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tis ook gewoon willekeur, "goh, mijn naam staat in een ander kleur, o ja, ik ben mod, nou dan moeten we maar es effe modereren"quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik zag je laatste post idd.
maar had juist t idee dat er van de week vrij veel mocht.
beetje slap ouwehoeren en radio luisteren
Ze speelt niet de nanny van Colin?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:05 schreef Leandra het volgende:
Volgens de EPG spelen zowel Thompson als Lansbury mee, maar gezien de leeftijd van Colin Firth en die van de nanny ben ik er vrij zeker van dat Lansbury de nanny niet kan spelen..... tenzij ze een of andere time warp gebruikt hebben voor de opnames
En zo zijn we weer rond!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, ik weet het al weer. Love Actually.
idd, van de week hadden we t over boekbesprekingen onder een brug. dat mocht en is absoluut niet on topicquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis ook gewoon willekeur, "goh, mijn naam staat in een ander kleur, o ja, ik ben mod, nou dan moeten we maar es effe modereren"
Zit nu glunderend mee te lezen en z'n vingers jeuken, zal me benieuwen hoe lang ie het dit keer volhoudtquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
NMNS komt wel weer opdagen, dat ie gemist wordt zal 'm goed doen.
Nee, Colin speelt de vader van 7 victoriaanse moederloze kindertjes.... en in die tijd en onder die omstandigheden had je dan natuurlijk een nanny nodigquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze speelt niet de nanny van Colin?
de vraag is alleen: onder welke naam nu?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
NMNS komt wel weer opdagen, dat ie gemist wordt zal 'm goed doen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze speelt niet de nanny van Colin?
En dan worden ze verliefd en hebben de 7 victoriaanse moederloze kindertjes weer een moeder en leven ze nog lang en gelukkig?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:09 schreef Leandra het volgende:
Nee, Colin speelt de vader van 7 victoriaanse moederloze kindertjes.... en in die tijd en onder die omstandigheden had je dan natuurlijk een nanny nodig
Ja of die niemeniehuppelepup die Noek vol verve kan uitroepen.quote:
Voor ze verliefd worden moet de nanny toch eerst een extreme make over hebben..... met haar huidige uiterlijk is ze geen partij voor de victioriaanse weduwnaar in redelijk goede doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan worden ze verliefd en hebben de 7 victoriaanse moederloze kindertjes weer een moeder en leven ze nog lang en gelukkig?
Maar wat ik heb gezien in promo's was die nanny toch heel eng?
(Ik kan natuurlijk ook even langszappen, maar ach)
volgend jaar komt deel 2 in de bios las ik netquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor ze verliefd worden moet de nanny toch eerst een extreme make over hebben..... met haar huidige uiterlijk is ze geen partij voor de victioriaanse weduwnaar in redelijk goede doen![]()
En nu zappen in zinloos: reclame
Het volgend hoofdstuk van een boeiend Epos; The Return of NMNSquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
de vraag is alleen: onder welke naam nu?
Oh ja, zo werkt dat. Ook in Victoriaans Hollywood.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:13 schreef Leandra het volgende:
Voor ze verliefd worden moet de nanny toch eerst een extreme make over hebben..... met haar huidige uiterlijk is ze geen partij voor de victioriaanse weduwnaar in redelijk goede doen![]()
Nou die vlieger gaat niet op heurquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Het volgend hoofdstuk van een boeiend Epos; The Return of NMNS
Ik heb nog geen flauw idee hoe deel 1 gaat eindigen, maar als er een deel 2 komt dan moet deel 1 vrijwel zeker eindigen met bijna happily ever after, maar dan net nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
volgend jaar komt deel 2 in de bios las ik net
Hoe weet jij dat?quote:
Ik gok dat 1 eindigt met een happy end en dat in 2 na een kwartier de rampspoed begint.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:17 schreef Leandra het volgende:
Ik heb nog geen flauw idee hoe deel 1 gaat eindigen, maar als er een deel 2 komt dan moet deel 1 vrijwel zeker eindigen met bijna happily ever after, maar dan net niet![]()
Zeker in Victoriaans Hollywood, tegenwoordig kom je nog wel aan de man op je persoonlijkheid maar destijds moest je niet alleen een leuke erfenis meebrengen (desnoods op termijn) maar er ook allerliefst uitzien, uitstekende manieren hebben en kunnen borduren, pianospelen en bloemschikken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, zo werkt dat. Ook in Victoriaans Hollywood.
Ben alweer weg, District 9 verder kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Weet ik veel ik roep ook maar wat...Net als jij trouwens gisteren
Vergis je niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee hoe deel 1 gaat eindigen, maar als er een deel 2 komt dan moet deel 1 vrijwel zeker eindigen met bijna happily ever after, maar dan net niet![]()
Ik vind dat zo jammer hè.... ik hou niet van 2de, 3de en tigste delen, de enige waarvan ik graag een deel twee had gehad was "Message in a bottle" juist omdat die zo eindigde dat het nog wel goed moest komen in part deux.
Aparte, maar goeie filmquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben alweer weg, District 9 verder kijken.
Dat vind ik dan weer niet leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok dat 1 eindigt met een happy end en dat in 2 na een kwartier de rampspoed begint.
Ik faal op alle fronten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:19 schreef Leandra het volgende:
Zeker in Victoriaans Hollywood, tegenwoordig kom je nog wel aan de man op je persoonlijkheid maar destijds moest je niet alleen een leuke erfenis meebrengen (desnoods op termijn) maar er ook allerliefst uitzien, uitstekende manieren hebben en kunnen borduren, pianospelen en bloemschikken.
Het viel allemaal nog niet mee.
looooooooooooop maar weer weggggggggggggquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben alweer weg, District 9 verder kijken.
Oh echt, zijn er ook boeken van enzo??quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vergis je niet.ik heb drie delen uit, en baal dat deel 4 voorlopig nog niet uitkomt.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:22 schreef Leandra het volgende:
Is het wat, of is het een soort "de olijke tweeling" voor grote meisjes??
Stieg Larsson? nee joh, da's echt haske cool. (als je voorbij 2/3 bent van deel 1)quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh echt, zijn er ook boeken van enzo??
Is het wat, of is het een soort "de olijke tweeling" voor grote meisjes??
Ik ook, hoewel mijn lief ook niet meer van mij verwacht dan dat ik op de bank mooi zit te zijn...quote:
LOL... ik dacht dat jij het ook over die nanny-film hadquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Stieg Larsson? nee joh, da's echt haske cool. (als je voorbij 2/3 bent van deel 1)
Kom eens op visite dan, dan gaan we samen op de bank zitten mooi zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Mooi zitten wezen is eigenlijk best één van mijn specialiteiten.
Ik ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:26 schreef Leandra het volgende:
LOL... ik dacht dat jij het ook over die nanny-film had![]()
Ja, ik weet niet meer welke tweeling het was, maar die kostschooltoestanden vond ik geweldigquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik vond De olijke tweeling altijd leuk. En er was nog zo'n doldwaze tweeling. Of heette die toevallig De doldwaze tweeling?
Het was al af, of, zo goed als. het staat op een laptop in bezit van de vriendin van Stieg Larsson. zij woonde al 20 jaar met hem samen, maar ze waren niet getrouwd. De vader en broer van Stieg hebben alle geld binnengeharkt. en nu wil de "weduwe" het laatste deel niet afstaan tenzij ze ook een deel van de erfenis krijgt. (geheel terecht volgens mij.)quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar Buuv, een deel vier? Door een spookschrijver dan of was dat deel ook al klaar?
ik zeg niets.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:23 schreef Laysa het volgende:
Het probleem lelijkheid zal zich in de loop van de film vanzelf oplossen
We zullen waarschijnlijk op nieuwjaarsdag gaan bank hangen, zo lekker als de familie aan beide kanten op vakantie isquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het eerste deel van een trilogie, geschreven door Stieg Larsson. Die overleed voordat dit eerste boek werd gepubliceerd.
Ik ben nu in boek 1 bezig. Komt langzaam op gang, maar dan heb je ook wat, schijnt.
Oeh, het waargebeurde verhaal is al verhaalwaardig.... dat is het betere werk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het was al af, of, zo goed als. het staat op een laptop in bezit van de vriendin van Stieg Larsson. zij woonde al 20 jaar met hem samen, maar ze waren niet getrouwd. De vader en broer van Stieg hebben alle geld binnengeharkt. en nu wil de "weduwe" het laatste deel niet afstaan tenzij ze ook een deel van de erfenis krijgt. (geheel terecht volgens mij.)
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus nog geen zoektocht organiserenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
zal binnenkort wel weer opduiken denk ik
Wat een drama. Maar inderdaad geheel terechte claim. Is er wel schot in de zaak of is het vooral touwtrekken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Het was al af, of, zo goed als. het staat op een laptop in bezit van de vriendin van Stieg Larsson. zij woonde al 20 jaar met hem samen, maar ze waren niet getrouwd. De vader en broer van Stieg hebben alle geld binnengeharkt. en nu wil de "weduwe" het laatste deel niet afstaan tenzij ze ook een deel van de erfenis krijgt. (geheel terecht volgens mij.)
Geen idee. Was vandezomer op het nieuws dacht ik. weet niet zeker of het het Zweedse nieuws was of via BVN het nederlandse nieuws. Wij waren in Zweden in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een drama. Maar inderdaad geheel terechte claim. Is er wel schot in de zaak of is het vooral touwtrekken?
“Mijn advocaat weet van niets,” schrijft Eva Gabrielsson, de ‘weduwe’ van bestsellerauteur en journalist Stieg Larsson, in een e-mail aan HP/De Tijd. Maandag meldde de Zweedse krant Svenska Dagbladet dat de vader en broer van Stieg Larsson haar 20 miljoen Zweedse Kronen (2 miljoen euro) hebben geboden om de strijd om de erfenis te kunnen afsluiten. Gabrielsson: "De familie zoekt vaker de media op zonder officieel mijn advocaat met een voorstel te benaderen."quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een drama. Maar inderdaad geheel terechte claim. Is er wel schot in de zaak of is het vooral touwtrekken?
Klinkt als een goed boekquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, het waargebeurde verhaal is al verhaalwaardig.... dat is het betere werk.
Ik vind het ook geweldig hoor! Lekker man, van die feelgood hoef je niet over na te denken films.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:19 schreef Laysa het volgende:
ik vind het wel een leuke film![]()
Ben een beetje in een Moosy mood
ja lekker snotterige filmsquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind het ook geweldig hoor! Lekker man, van die feelgood hoef je niet over na te denken films.
quote:District.9.2009.1080p.BluRay.DTS.x264-WiKi
HIj is zich aan het verstoppen, de vuilak.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert heeft net nog mijn oefenslotje officieel gemaakt.
Dus hij is er wel.
Voor mijn gemoedsrust dan? Ah kiek es, Lean. Aaaaaaaaaaaah....quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef Leandra het volgende:
Volgens buienradar hebben we hier nu sneeuw.... maar ik lig in bed met het rolgordijn dicht dus ik heb geen idee of het werkelijk sneeuwt
/Poppenkastmodus* Geertttttttttttt Gerttttttttttttttttttttt oeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhh achter jeeeeeeeeeee...daar is de Boeffffffffffffffffffff........ Modus uit/quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:31 schreef Noek het volgende:
[..]
HIj is zich aan het verstoppen, de vuilak.
Laten we hem met z'n allen roepen!
Kan Pietje niet even kijken?? Die doet z'n boodschappen in hetzelfde winkelcentrum, dus qua sneeuwval zullen we ook wel gelijk zittenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Voor mijn gemoedsrust dan? Ah kiek es, Lean. Aaaaaaaaaaaah....
trustequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:38 schreef Laysa het volgende:
daar mijn hersenen vannacht hadden besloten om tot minstens 04.30 uur door te blijven tetteren () ga ik nu een nwe poging doen tot een goed nachtrust....trusten mensen
Piiieeeeeeetjeeeeeeeuh!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan Pietje niet even kijken?? Die doet z'n boodschappen in hetzelfde winkelcentrum, dus qua sneeuwval zullen we ook wel gelijk zitten
Is het ijzel?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
* naar buiten kijkt
Het regent, redelijk hard zelfs. Geen sneeuw, waarschijnlijk is 't koud. Tot zover Piet, over.
LOL, nou moet ie ook nog een buitenthermometer gaan zoekenquote:
Neuh, dat wordt 't vannachtquote:
Die wil ik ook nog kopen, een weerstation.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, nou moet ie ook nog een buitenthermometer gaan zoeken![]()
![]()
Hier hangt er een... beneden, en nee, ik ga niet naar beneden
Shit.... dan kan ik morgen nog niet naar huisquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, dat wordt 't vannacht.
Je bent wel lekker consequent dear!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, nou moet ie ook nog een buitenthermometer gaan zoeken![]()
![]()
Hier hangt er een... beneden, en nee, ik ga niet naar beneden
Oh! Meld je het dan even?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, dat wordt 't vannacht.
Ja, die hebben wij hier ook... af en toe is ie ff de verbinding met buiten kwijt, maar das niet echt vaak.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog kopen, een weerstation.![]()
Heb er laatst een gezien met een draadloze buitending erbij, dan heb je dus info van buiten en binnen. w00t
Nerd up!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog kopen, een weerstation.![]()
Heb er laatst een gezien met een draadloze buitending erbij, dan heb je dus info van buiten en binnen. w00t
Nee, mijn hersenen hebben gelukkig nooit ruzie snachtsquote:
Vooral als je te lui bent om erop te gaan kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef Leandra het volgende:
Ja, die hebben wij hier ook... af en toe is ie ff de verbinding met buiten kwijt, maar das niet echt vaak.
Verder is het wel leuk enzo
Nah, ik lig al vanaf 2de kerstdag in bed, dus dan zou het redelijk hypocriet zijn als ik niet beneden kom om te eten, maar wel om even te kijken wat het weerstation zegt omdat men dat in de SC wil wetenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vooral als je te lui bent om erop te gaan kijken.
Ik kan morgen uitslapen dus ik ga zo maar eens gamen. Eerst in bad en dan *ding ding*!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, mijn hersenen hebben gelukkig nooit ruzie snachts.
Oh damn, ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik kan morgen uitslapen dus ik ga zo maar eens gamen. Eerst in bad en dan *ding ding*!
Zul je net zien dat ik zo moe ben en mijn gitaartje onder lig te kwijlen uiteindelijk.
Maar dat is rot.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik lig al vanaf 2de kerstdag in bed, dus dan zou het redelijk hypocriet zijn als ik niet beneden kom om te eten, maar wel om even te kijken wat het weerstation zegt omdat men dat in de SC wil weten![]()
M'n lief zorgt heel goed voor me, maar dat zou toch wel ruzie veroorzaken lijkt me, en terecht
Heb de film al gezien! Inderdaad een erg ongewone SF, heel tof.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
District 9 is geweldig!
Gert, mocht je dit lezen. Hier kan je je tv even mee stresstesten.
[..]
Neuh, daarom ben ik nog steeds hier, maarquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dat is rot.Doe hennig an! En als je morgen niet naar huis kunt rijden dan doe je dat niet.
Een halve dag over een Ikea-bed, niks mis meequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:49 schreef Noek het volgende:
En kijk eens wie er braaf naar ons luistert, een halve dag later!
GERT!!!
De aanhouder wint.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:29 schreef Noek het volgende:
Hier niks geen sneeuw of ijzel. Ik had allerlei protocollen gemaakt. Voor noppes!
Gert heeft ook succes met z'n Ikea geloof ik. Die hebben we ook niet meer gezien.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
De aanhouder wint.![]()
Ons reuzenbed staat als een huis!
Maar godverdómme wat een klóte klus was dat zeg.![]()
Dan heb je het bedframe helemaal staan, na een paar uur, en denk je: kee dan! Niks gesloopt, niks door de ramen getieft, alle schroefjes hebben een plek, top! Moe, honger en dorst. Nog effe de lattenbodems en klaar!
En die duren gewoon nog anderhalf uur per stuk!HOEEEEEEEEEEERRRR !!!! POEP!!!!!
staat hier ook opquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waarom ik Roemenië een fantastisch land vind? Wel, kijk dan nu op Ned 2, Carmen vs Borat
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waarom ik Roemenië een fantastisch land vind? Wel, kijk dan nu op Ned 2, Carmen vs Borat
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
staat hier ook op
maar je bent er weer zie ik. ze wilden hier al bijna een zoektocht beginnen
Ja écht hè!quote:
Uiteindelijk blijk ook ik maar een gewone saaie knakker te zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij was richtijg verre horizonten gezeild, de vrijheid tegemoet, het zilt op je gezicht. Jij zou terugkeren als NMNS in de het helden-epos; The Return of NMNS, etc. etc. En nou kom je gewoon aankakken als Teun ....... met een alledaags binnenkomertje
Wat een domper
Teun, jij floeperdquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Duh, ik haal 2010 wel hoor, onkruid vergaat niet zo snel
Uiteraard en vanzelfsprekend!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja écht hè!![]()
Ga je een liedje voor me gamen? [ afbeelding ]
Oew, beetje Maroc erbij, klein scheutje alcohol in het water, jenever mag ook ... and you will flyquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kind is weer heelhuids terug uit Istanbul![]()
Met waterpijp en waterpijptabak, dus ze wil van de week met ons waterpijpen
Maar eer van je werk levert het wél op, zowel thuis als hier.quote:
en het blijft liggenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef gomi het volgende:
damn t sneeuwt hier nu ook. hoopte dat t langs ons zou trekken
Duh, auto weer eens stuk, kachelhout organiseren (want bittere kou en elfstedentocht aanstaande), familiebezoek, administratie, af en toe hier een pagina lezen, dat was het wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun, jij floeperd![]()
Jij zat natuurlijk gewoon stiekum mee te lezen en te genieten terwijl ze hier bijna een zoekactie op touw hadden gezet.
Ik laat me niet nog eens kennen hoor
Kan het niet laten om te reageren, zou hier vallen en niks gezien, die sneeuwradar is heeeeel grilligquote:
't zou hier niet vallen, alleen een beetje regen, die sneeuw was voor de noorderlingenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan het niet laten om te reageren, zou hier vallen en niks gezien, die sneeuwradar is heeeeel grillig
Ik hoop het toch niet zeg, 't zal toch wel wegdooien .....quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:15 schreef gomi het volgende:
[..]
yups. zal morgenochtend weer een aardig pak zijn
yeah 15 cm in t noorden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
't zou hier niet vallen, alleen een beetje regen, die sneeuw was voor de noorderlingen
ik checkte net en ligt nu al een aardige laag.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet zeg, 't zal toch wel wegdooien .....
Het gaat hier al even goed tekeerquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef gomi het volgende:
damn t sneeuwt hier nu ook. hoopte dat t langs ons zou trekken
Dus geen rotte mossel gegetenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Duh, auto weer eens stuk, kachelhout organiseren (want bittere kou en elfstedentocht aanstaande), familiebezoek, administratie, af en toe hier een pagina lezen, dat was het wel.
Ik zit in Haarlem en het blijft echt goed liggen, straten waren al wit (en gladquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:18 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah 15 cm in t noorden.
ben bang dat wij die 15 cm dus krijgen
ik amsterdam en ook hier de straten wit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zit in Haarlem en het blijft echt goed liggen, straten waren al wit (en glad)
Terwijl ze normaal zwart zienquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ik amsterdam en ook hier de straten wit.
Truste zwaai zwaaiquote:
Want jij bent donker of is dit weer Kribbet in de maling nemenquote:
ik ben donker, en nu neem ik je niet in de malingquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Want jij bent donker of is dit weer Kribbet in de maling nemen
Kom je van Suriname?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben donker, en nu neem ik je niet in de maling
Da's mooi in de sneeuwquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben donker, en nu neem ik je niet in de maling
Doen....! En daarna wat pics hierquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, in mijn blootje de straat doorrennen nu. geeft wel mooi effect gok ik
hehe, pics maken de buren dan ws wel idd. zullen denken dat nu echt helemaal gek ben gewordenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doen....! En daarna wat pics hier
En je moeder maakt de lekkerste pom van de hele wereldquote:
Ik zie het al voor mequote:
yups, beste pom, beste roti en alles.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En je moeder maakt de lekkerste pom van de hele wereld![]()
Mijn ex kwam van Suriname, zelf kon ze niet zo koken maar haar moeder.....![]()
En altijd bakjes meekrijgen voor thuis, erg rot
Truste zwaai zwaaiquote:
Vooral het behouden van je geduld en goede humeur! wantwat je zegt, ze leveren alles in 400 stukjes aan. en de logica is ver te zoeken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar eer van je werk levert het wél op, zowel thuis als hier.![]()
En iedereen schijnt het gewoon weer te vergeten, dat ze bij Ikea zelfs een simpel nachtkastje nog in vierhonderd onderdelen weten te krijgen. Want de toerit naar de Ikea is vandaag weer even afgesloten geweest hier in Delft. Te druk.
Maar jammer dat je er niet in kan wippen want dan wordt de hele buurt wakker van dat gekraak en gepiep.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar eer van je werk levert het wél op, zowel thuis als hier.![]()
En iedereen schijnt het gewoon weer te vergeten, dat ze bij Ikea zelfs een simpel nachtkastje nog in vierhonderd onderdelen weten te krijgen. Want de toerit naar de Ikea is vandaag weer even afgesloten geweest hier in Delft. Te druk.
Het sneeuwt hier iets minder hard maar de tuin is alweer mooi witquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:56 schreef Lavenderr het volgende:
En het sneeuwt nu al een paar uur en het blijft liggen!
Ja doe dat! Vond de foto van die buizerd ook al zo mooi!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier iets minder hard maar de tuin is alweer mooi wit![]()
Morgen maar weer is foto's maken in het bos.
Dank je. Als het droog is kan ik de fotocamera wel meenemen, kan ik mooiere foto's mee maken.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja doe dat! Vond de foto van die buizerd ook al zo mooi!
Het vorige bed klotste, dat is ook niet alles.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar jammer dat je er niet in kan wippen want dan wordt de hele buurt wakker van dat gekraak en gepiep.
Heb je je waterbed weggedaanquote:Op woensdag 30 december 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het vorige bed klotste, dat is ook niet alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |