Volgens mij lust zo'n roofvogel wel een aalscholvertje op z'n tijdquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik rij op de B weg die er langs ligt, de laatste weken zieje steeds meer aalscholvers zitten![]()
Het begon een maand of wat geleden met 1 maar vanmorgen zag ik er al 4.
Ze moeten de buizerd niet gaan verdringen want anders ga ik Geert W bellen
IK ben helemaal niet in voor knuffelcultuur, ik zou bijvoorbeeld best kunnen genieten van een grote Rotweiler die zo'n halfzachte tokkie die dagenlang bommen loopt af te steken, geweldig in zijn reet zou bijtenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Professioneel vuurwerk is geen bal aan, zelf een rotje afsteken is helemaal de shit. We slaan al door in de knuffelcultuur, niet nog meer aub.
Prachtig arenden in het wild, mooi gezicht als je dat elke dag kunt aanschouwen, ik heb ze wel in de Pyreneeën gezien, geweldig gezichtquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wij hebben hier arenden,
Van de zomer vlogen ze steeds met hun kroost rond...en ons huis heet ook casa Eagle,,oftewel casa l Aigle
maar dat heb ik al verteld, geloof ik....
De laatste keer keek ik door een verrekijker, schrok me rot, wat een poten en snavel..hebben die beesten
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Professioneel vuurwerk is geen bal aan, zelf een rotje afsteken is helemaal de shit. We slaan al door in de knuffelcultuur, niet nog meer aub.
Al verplaatst.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:
Gert! Hier zijn we!!! In dat andere topic kunnen wij stervelingen niet meer posten ...
Ja keurig na twaalven een paar uur bommen afsteken, maar zo werkt het niet hè. Dagen van te voren, de hele dag en nacht. Om maar te zwijgen van de lawinepijlen, bommen waarmee je een auto 2 meter omhoog kan laten vliegen en strijkers waarvan je trommelvliezen 3 weken later nog suizen, omdat het moet kunnen de laatste dagen van het jaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!![]()
Die bemoeizucht.
Ja laten we een leuke traditie om zeep helpen omdat er weleens ongelukken mee gebeuren.![]()
Allemaal gezellig naar de parkeerplaats bij het gemeentehuis, om 'professioneel vuurwerk' te kijken.
Niks ervan. Lekker na twaalven masaal de straat op en schieten en knallen.![]()
En pak de aso's maar aan, maar niet de 99% die het gewoon leuk vindt om zo het nieuwe jaar in te luiden en verder geen honden opblaast of mensen rotjes in het gezicht gooit.
Ik ga ook straks, maar dat plaatje laat me de moed in de schoenen zakkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, lopend naar de sportschool vanavond.
Ja daaaag, je gaat. Gewoon heen op de fiets en dan kun je evt teruglopen. Dat is mijn plan A. Plan B is kruipen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga ook straks, maar dat plaatje laat me de moed in de schoenen zakken.
Sneeuw is oranje, Paulus Pietsma.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:
En volgens Piet's gifje zou ik nu in een enorme sneeuwstorm moeten zitten.
Ik ben in denial.
Maar miezer is het ergste wat je nu kunt hebben. Dat bevriest en dan heb je Holiday on Ice.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
Oh!
Maar het miezert ook alleen maar een heel klein beetje. Geen hoosbuien of tsunami.
Ik heb maar 1 plan, en in dat plan moet ik na 't sporten nog met de treinquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja daaaag, je gaat. Gewoon heen op de fiets en dan kun je evt teruglopen. Dat is mijn plan A. Plan B is kruipen.
Op Buienradar wel, FRED!quote:
Ow oké.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, op het buienradar, surry, even verkeerd begrepen
had het al gezienquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Op Buienradar wel, FRED!
Doe niet zo onaardig anders haal ik Remlof erbij!![]()
[ afbeelding ]
Hmmmm, er gaat iets niet goed in mijn berichtgeving maar ben te lam om het op te lossen. Verdomde jammer weer.
Gele sneeuw daarentegen.........quote:
Extreem is dan wel weer cool. Bring it on, suckers!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:00 schreef KRIBBET het volgende:
KNMI waarschuwt voor extreem weer DE BILT - Het midden en noorden van het land krijgen vanaf de namiddag te maken met extreem weer. In de noordelijke provincies kan dat resulteren in een pak sneeuw van 10 tot 15 centimeter
En hier hebben we nergens last van![]()
Volgens buienradar gaat het hier (Haarlem) zo rond 16:15 regenen en dat is nu net de tijd dat ik in het bos loopquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Extreem is dan wel weer cool. Bring it on, suckers!!
Ow, dat vind ik dan wel weer mooi, van die door de sneeuw ploegende noorderlingen, terwijl wij gewoon van het zonnetje genietenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:00 schreef KRIBBET het volgende:
KNMI waarschuwt voor extreem weer DE BILT - Het midden en noorden van het land krijgen vanaf de namiddag te maken met extreem weer. In de noordelijke provincies kan dat resulteren in een pak sneeuw van 10 tot 15 centimeter
En hier hebben we nergens last van![]()
In KLB. Ja, pareltje Piet! Die is waarschijnlijk net 16 en voelt zich verheven boven de 12 jarigen waar hij het over heeft of hij is jaloers omdat hij wel 4 jaar moest wachten voordat hij biertje mocht drinken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
De incompetentie van moderne ouders
Ga straks bij Studio een terrasje pakkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, dat vind ik dan wel weer mooi, van die door de sneeuw ploegende noorderlingen, terwijl wij gewoon van het zonnetje genieten
Tip voor een stokbroodje, halverwege het afbakken beleggen met ham, gebakken ei en door bovenop een paar plakken kaas en nog even een paar minuten terug in de warmtequote:Op dinsdag 29 december 2009 15:38 schreef Laysa het volgende:
Vanavond Pizza of een stokbroodje met iets lekkers erop
Ik heb alleen de kaas in huis maar das een goeie tip voor een andere keerquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tip voor een stokbroodje, halverwege het afbakken beleggen met ham, gebakken ei en door bovenop een paar plakken kaas en nog even een paar minuten terug in de warmte
Communisme is de oplossing. Die zag ik niet aankomen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja jammer, kan zo leuk zijn daar. Waarschijnlijk is ie een puber die 't niet kan uitstaan dat de kiddo niet onder de indruk was van z'n booskijkskills
.
De mijne kwam van de week tevoorschijn tijdens een grote portemonneeopruimactie.... en de hele foto is verdwenen, er is alleen een soort rode waas achtergeblevenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
Zo. Nieuwe stadspas aangevraagd omdat de oude direct bij binnenkomst bij het oud papier terecht is gekomen. Het duurt gewoon nog minimaal tien werkdagen eer je dat domme ding, waar je zelf een pasfoto op moet plakken, thuisgestuurd krijgt.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:48 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom zie ik jullie naam niet in het roze?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:48 schreef HiDiHo het volgende:
Stadspas? Waar dient die voor?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
Zo. Nieuwe stadspas aangevraagd omdat de oude direct bij binnenkomst bij het oud papier terecht is gekomen. Het duurt gewoon nog minimaal tien werkdagen eer je dat domme ding, waar je zelf een pasfoto op moet plakken, thuisgestuurd krijgt.
Omdat Yvonne me haatquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:48 schreef HiDiHo het volgende:
Nope niet gezienquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Stadspas? Waar dient die voor?
Teun al langs geweest?
madeliefquote:
Ja das ook een naar iets...en als ik geld over had was het een ander verhaal, maar ben blij dat ik zelf te eten hebquote:
quote:
Madagascarquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Madalief, om één of andere reden.
Das meestal met een deel twee....quote:
quote:
Ik heb 'm nu nodig voor de milieustraat. Zonder mag ik mijn zooi niet naar de stort brengenquote:De stadspas Eindhoven, die de gemeente heeft ontwikkeld in nauwe samenwerking met HSB identification, blijkt een groot succes. Naast de uitreiking van de pas aan alle 210.000 eigen inwoners zijn nu al meer dan 17.000 passen uitgereikt aan personen buiten de gemeente. De contactloze chipkaart wordt ingezet bij een groot aantal gemeentelijke en openbare voorzieningen, zoals openbaar vervoer, bibliotheken, milieustraten, afvalcontainers, toegang tot gebouwen en sportfaciliteiten. Ten behoeve van de uitgifte en het beheer van de stadspassen is het webbased CardCare® kaartmanagement platform gebruikt. Voor de gemeente Eindhoven is een verbetering van de relatie met haar inwoners en verhoging van het serviceniveau het uitgangspunt voor deze stadspas.
Binnen de gemeente Eindhoven hebben alle inwoners de beschikking over de nieuwe, persoonsgebonden stadspas. Kinderen t/m 12 jaar en 65-plussers uit Eindhoven hebben via deze pas recht op gratis openbaar vervoer. Ook abonnementen van zwembaden, ijsbaan, bibliotheek, en fietsparkeren zijn gekoppeld aan de stadspas. Bovendien zet de gemeente Eindhoven de stadspas in op het gebied van afvalinzameling. Met deze pas hebben de burgers namelijk toegang tot de ondergrondse afvalcontainers bij hem of haar in de buurt. Bij de milieustraat fungeert de stadspas eveneens voor identificatie en toegang. Tot slot wordt de stadspas in de toekomst ook ingezet bij de parkeervergunningen.
“De stadspas levert de gemeente Eindhoven én haar inwoners veel voordelen op”, aldus Frans Kastelijn, projectmanager van de gemeente Eindhoven. “Één pas is nu voldoende voor alle inwoners, zonder stigmatiserende vooroordelen. In geval van vragen of opmerkingen, kunnen de inwoners naar één vast loket gaan. Voor de gemeente werkt de stadspas kostenbesparend. Er zijn minder administratieve kosten bij de uitgifte van één pas in plaats van – zoals in het verleden – acht passen. Uiteraard is ook de kostprijs lager dan van acht verschillende passen. Na de succesvolle introductie voor de inwoners willen we de pas nu breder gaan inzetten, bijvoorbeeld richting vrijwilligers.”
Met de stadspas, die een levensduur van circa 5 jaar heeft, brengt de gemeente de digitale informatisering bij de burgers thuis. Bovendien krijgt de gemeente een service- en communicatieplatform met haar inwoners, bedrijfsleven en bezoekers. Op de beurs Overheid & ICT (21 t/m 23 april a.s.) in Utrecht toont HSB in stand A105 alle mogelijkheden van deze multifunctionele stadspas.
Ergens is 't heel grappig, maar ergens ook weer triestquote:
Nou ja, al je vooroordelen enzo hè.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ergens is 't heel grappig, maar ergens ook weer triest.
Ja.... tot je hier de foto's zag en je niet wilt dat je eigen kind door allerlei FOK!kertjes die gemiddeld met z'n drieen ongeveer hetzelfde IQ hebben als jouw kind in de zeik gezet wordt omdat ie op een foto staatquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, al je vooroordelen enzo hè.het leek me in eerste instantie zo leuk.
Nou ja, je standaard langharige sandaalnerd helpt ook niet moet ik zeggen hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... tot je hier de foto's zag en je niet wilt dat je eigen kind door allerlei FOK!kertjes die gemiddeld met z'n drieen ongeveer hetzelfde IQ hebben als jouw kind in de zeik gezet wordt omdat ie op een foto staat
quote:
Zijn laatste post.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
En een dorst dat ik heb, ik blijf drinken van die knoflook
Die mosselen zouden toch wel vers geweest zijn?Hij had ook iets 'bruins 'gedronken, kortom heeft iemand t telefoonnummer van zijn buren???quote:
Ja vers-smersquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die mosselen zouden toch wel vers geweest zijn?Hij had ook iets 'bruins 'gedronken, kortom heeft iemand t telefoonnummer van zijn buren???![]()
Mmm ja dat klopt,jullie kennen m beter dan ik, blijft ie weleens meer een paar dagen weg ,zonder teken van leven??quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja vers-smersje weet het maar nooit met mosselen.
ha, D. jij wel natuurlijk...quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:22 schreef D. het volgende:
Mag je hier ook posten als je al nieuwe schaatsen hebt?
Een na laatste bericht van Teun_ZHV.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Welnee, ze stoken gewoon zelf, da's lekker goedkoop en dan kun je er veel van nemen![]()
Ze zijn echt allemaal niet meer zo arm als in 1990 hoor. Al is er op het platteland nog best wel armoe aanwezig.
Ja, dat zal vast een hoop schelen,quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Speaking about houtkachelswij kregen een enorme mep geld terug van de gasleverancier. en we kunnen niets anders bedenken dan dat het die houtkachel is die daarvoor zorgt!
Ik heb werkelijkwaar geen idee daar ga ik nu achter komen... Ben sowieso niet in the mood voor ingewikkelde dingen dus dit will do finequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
staat hier ook op. maar ken hem al en vind hem niet zo bijzonder tbh
Van Gerwen heeft 1-1quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:32 schreef Laysa het volgende:
Ik ga Nanny Mcdingus kijken
Er was niets mis met dat drankje, dat had hij van mijquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die mosselen zouden toch wel vers geweest zijn?Hij had ook iets 'bruins 'gedronken, kortom heeft iemand t telefoonnummer van zijn buren???![]()
ah kijkt wel makkelijk weg hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb werkelijkwaar geen idee daar ga ik nu achter komen... Ben sowieso niet in the mood voor ingewikkelde dingen dus dit will do fine
Wat heerlijk om rond deze tijd geld terug te krijgen, sinds 1 juli gas goedkoper enquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Speaking about houtkachelswij kregen een enorme mep geld terug van de gasleverancier. en we kunnen niets anders bedenken dan dat het die houtkachel is die daarvoor zorgt!
Kheb oude schaatsenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:22 schreef D. het volgende:
Mag je hier ook posten als je al nieuwe schaatsen hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |