Ik kan onze topmod moeilijk teleurstellenquote:
Omdat de top2000 gaaf is.quote:
Ja leuk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:13 schreef Ascendancy het volgende:
Kan dit geen centraal KLB top 2000 topic worden? Ik denk dat er over ieder nummer een user wel een klacht kan bedenken.
Graag gedaan. Ik heb er ook op gestemd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:07 schreef Ascendancy het volgende:
Nu op dit moment. Radio 2 rickrolled ons
Wel knap dat Sharon den Adel zichzelf een Brits accent heeft aangeleerd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:14 schreef Ascendancy het volgende:
Ik dacht dat running up that hill van within temptation was
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:14 schreef Ascendancy het volgende:
Ik dacht dat running up that hill van within temptation was
Hij heeft tenminste nog een moeder, waarschijnlijk bij jij daar te oud voor, als je naar de top2000 luistertquote:
Ze hadden hem gewoon moeten draaien in plaats van Bohemian Rhapsody... Over een paar daagjes. Dat had ik nog wel kunnen waarderen...quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:16 schreef santolman het volgende:
Haha, ik liep naar beneden en toen hoorde ik het, toen wilde ik er ook een topic over aan gaan maken![]()
723ste is toch maar een mager plaatsje eerlijk gezegd
Alsof ze humor hebben bij Radio 2quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze hadden hem gewoon moeten draaien in plaats van Bohemian Rhapsody... Over een paar daagjes. Dat had ik nog wel kunnen waarderen...
Wat een leven moet jij hebbenquote:
Daar hebben we jou toch al voor?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Alsof ze humor hebben bij Radio 2
Nee, zit top 2000 te luisteren en zag wat er komen ging en ik ken m'n KLB-ers.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat een leven moet jij hebben
"Bah! Wanneer post iemand deze klacht nou eens?!"
Ik ben geen stereotypequote:Op dinsdag 29 december 2009 13:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, zit top 2000 te luisteren en zag wat er komen ging en ik ken m'n KLB-ers.
Nee, je bent de leider van de stereotypes. Mensen volgen jou. Je bent perfect en iedereen wil jou zijn. En jou volgen.quote:
Suck me.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, je bent de leider van de stereotypes. Mensen volgen jou. Je bent perfect en iedereen wil jou zijn. En jou volgen.
Susan Boyle staat er volgend jaar inquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:24 schreef Florian_ het volgende:
Er staat echt bagger in die lijst. Milow, Mika met Big Girls are Beautiful etc. Allemaal van die mollige huisvrouwen hebben lopen stemmen, bah.
Ik denk niet dat Radio 2 Susan Boyle nog kent.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:26 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Susan Boyle staat er volgend jaar in
Coke moet gepusht worden van Kempi staat er helemaal niet inquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:29 schreef Ascendancy het volgende:
Come as you are van Nirvana staat er helemaal niet in
Omdat Kempi alleen kan rappen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:36 schreef Koenani het volgende:
[..]
Coke moet gepusht worden van Kempi staat er helemaal niet in
En Kane welquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:29 schreef Ascendancy het volgende:
Come as you are van Nirvana staat er helemaal niet in
Daar heeft ie vaker last van....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |