Dit is een feit. Of er bewust een complot achter zit is een andere vraag. Maakt verder ook niet uit, of er nou bewust of onbewust een basis wordt gelegd voor DDR 2.0.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:44 schreef Ascendancy het volgende:
De overheid wil op alle manieren alleen maar onze privacy afpakken.
Leg het ze dan ook meteen uit, held.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:46 schreef Trollface. het volgende:
Mensen die KLB-trolls niet doorhebben
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit is een feit. Of er bewust een complot achter zit is een andere vraag. Maakt verder ook niet uit, of er nou bewust of onbewust een basis wordt gelegd voor DDR 2.0.
En als hij met een bron komt ga je ook weer twijfelen en vragen stellen om intelligent over te komenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Er was een discussie over bodyscanners, en dan begint er 1 te roepen,
ja dit wordt allemaal opgeslagen en blabla.
Dus ik vraag een bron,
hij van: Lees je het nieuws niet, lang bekend blabla,
ik weer, bron?
Hij: Ja die is er niet
Links tuig, scheer je weg!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus ik vraag een bron,
ik weer, bron?
quote:
Er is wel meer aan de hand dan een alleen een bodyscanner. Ik ga hier ook niet een willekeurige schreeuwert verdedigen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus ik vraag een bron,
ik weer, bron?
Aannames. Kom nu eens met bewijzenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En als hij met een bron komt ga je ook weer twijfelen en vragen stellen om intelligent over te komen
Dat is met al die TRU en NWS honden zo.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Aannames. Kom nu eens met bewijzen
door de overheid overal de schuld van te gevenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:07 schreef ehqo. het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe mensen privacy willen behouden en tegelijk het o-zo-gevreesde terrorisme en uit de hand lopende criminaliteit de kop in drukken.
Ja maar, dat wordt opgelagen, en als dat niet kan gaan de beveiligingsmensen er wel foto's van maken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:13 schreef mirved het volgende:
Ik vind het altijd zo overdreven. So what als ze mijn body scannen, wat maakt mij dat nu uit wat diegene op dat schermpje ziet. Ook met die onbemande vliegtuigjes, wat maakt mij dat uit of die daar rondkijken zolang je niets verkeerds doet is dat toch geen probleem.
Ik verwachtte een totaal andere reactie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:18 schreef Penisbaard het volgende:
Die mensen daar met Amerikaanse vlaggen als gebruikersicoon
En ondertussen huilen dat een neger vuurwerk afsteekt in een vliegtuig en hoe dat toch in vredesnaam kan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:14 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Terechte klacht. De privacy-kaart wordt al heel snel gespeeld tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |