Doei.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:16 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Jij bent er zeker zo een he! HE? NOUUU?????
de hond van mijn buurman heet meneer de witquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:14 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Moet je perse op youtube kijken en kan je het bijvoorbeeld niet op hyves of een forum afspelen!
Waarom de fuck klikt iemand dat aan als je een filmpje upload, heeft toch alleen maar nadelen lijkt me?
Klacht: Mensen die "insluiten uitschakelen" aanklikken wanneer ze een filmpje op youtube plaatsen
Als het copyrighted is zou het ook niet op youtube mogen staan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:17 schreef NanKing het volgende:
Het zijn niet alleen de makers van zo'n filmpje die dat doen maar ook youtube zet dat uit als je een copyrighted liedje gebruikt bijvoorbeeld in je filmpje.
Dat dacht ik dus ook. Maar het lijkt wel een beetje @random hoe youtube dingen weggooit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:22 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Als het copyrighted is zou het ook iet op youtube mogen staan.
Wie zou jouw 'huiselijke filmpjes' op zijn hyves (bijvoorbeeld) willen zettenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:03 schreef Lundegaard het volgende:
Als ik wat huiselijke filmpjes op youtube zet, wil ik ze niet tegenkomen op een of andere profielsite.
Daarom doe ik ook vaak aan "insluiten op verzoek uitschakelen"
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie zou jouw 'huiselijke filmpjes' op zijn hyves (bijvoorbeeld) willen zetten?
Als ik mijn kleine neefjes/ nichtjes film die aan het zwemmen zijn, is het niet ondenkbaar dat er een dirty ol`man ze op een of ander forum post.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie zou jouw 'huiselijke filmpjes' op zijn hyves (bijvoorbeeld) willen zetten?
Hmm daar is in te komenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:25 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Als ik mijn kleine neefjes/ nichtjes film die aan het zwemmen zijn, is het niet ondenkbaar dat er een dirty ol`man ze op een of ander forum post.![]()
Dat bedoelde ik dus
Maar nu post hij gewoon een youtube linkje... dan is insluiten dus geen enkel probleem want viezerikken zien het toch welquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:25 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Als ik mijn kleine neefjes/ nichtjes film die aan het zwemmen zijn, is het niet ondenkbaar dat er een dirty ol`man ze op een of ander forum post.![]()
Dat bedoelde ik dus
Ja en nu zet hij een linkje neer. Dat lost alles op.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:25 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus
GMTAquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja en nu zet hij een linkje neer. Dat lost alles op.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:47 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Maar nu post hij gewoon een youtube linkje... dan is insluiten dus geen enkel probleem want viezerikken zien het toch wel
Fuck jullie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja en nu zet hij een linkje neer. Dat lost alles op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |