Gewoon doen..quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:19 schreef SuusKiiss het volgende:
Hoi,
Ik ging gisteravond zwemmen met een super leuke jongen, hij weet dat ik hem leuk vind en andersom, er was een moment dat ik tegen hem aan stond tegen een muurtje dat we bijna zoende maar toen keek ik weg, ik durf het niet...
Heeft iemand tips, een tip als gewoon doen heb ik niks aan want dat weet ik allang.
xxx
Misschien de volgende keer het moment wat sturen naar een rustiger plekje, en je zou het ook eens met hem kunnen bepraten? En dan niet meteen een hele therapiesessie er van maken, maar dit soort onzekerheden heeft elke puber hoor, ook de kerels..quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:19 schreef SuusKiiss het volgende:
Hoi,
Ik ging gisteravond zwemmen met een super leuke jongen, hij weet dat ik hem leuk vind en andersom, er was een moment dat ik tegen hem aan stond tegen een muurtje dat we bijna zoende maar toen keek ik weg, ik durf het niet...
Heeft iemand tips, een tip als gewoon doen heb ik niks aan want dat weet ik allang.
xxx
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Gewoon doen. Achteraf zal je toch denken: "Was dit het? Durfde ik dít niet?"
Een reden die ik mij kan indenken om het niet te durven is dat je misschien bang bent dat je het niet goed doet en dus voor lul staat. Ik weet niet hoe hier over gedacht wordt door mensen die al vaker gezoend hebben en er dan achter komen dat diegene met wie ze zoenen het nog nooit gedaan heeft.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
Even serieus blijven allemaal! Suus, probeer het gewoon, er is geen reden om het niet te durven joh. Tenzij je er misschien nog niet echt aan toe bent, dat kan ook!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |