het zit in mijn neus nou goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap de laatste klacht niet. Is de poedersuiker op? Heb je poedersuiker op? Of zit er ergens poedersuiker op?
Zeker als ze appelbeignets bedoelenquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:21 schreef 3keernix het volgende:
Klacht: Mensen die Appelflappen Apfelflappen noemen :")
Ik kan ook vrij weinig maar daar gaat het topic niet overquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:26 schreef JuiceJuice het volgende:
Tering denk dat TS boos is omdat ie zelf niks kan maken
Ik kan ze kopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:52 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zou ze geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:52 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zou ze geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Bratwurst.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
OliebollenZo hollands he
Doe dan gewoon een lekker kaasplankje met een brietje en een toastje. Nee het moet weer volgezogen met vet zijn. Vuile gietsige kuthollanders.
Duitsers
quote:
Dat is toch Frans?quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
OliebollenZo hollands he
Doe dan gewoon een lekker kaasplankje met een brietje en een toastje. Nee het moet weer volgezogen met vet zijn. Vuile gietsige kuthollanders.
Duitsers
Alleen moet je dan wel weer nieuw vet hebben, heel de nacht in de kou zitten (om de lucht uit de keuken te krijgen)quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:09 schreef McGilles het volgende:
Waarom zou je oliebollen kopen voor bijna 1 euro per stuk als je er voor dat geld zelf 10 kan maken?
Heul niet, dat is een oliebol. Niet meervoud.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik maak ook altijd zelf oliebollen
[ afbeelding ]
Natuurlijk, ik ben niet zo iemand die vrouwen laat betalenquote:
Charmeur.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:16 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben niet zo iemand die vrouwen laat betalen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:40 schreef Sala-adin het volgende:
Dat was zeker 3 keer niks
Hou je kankerbek bosmongool.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Dat kun je toch ook als je het koopt? samen opeten?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:44 schreef sjaak_trekbek het volgende:
ts is een autist die nie inziet dat samen lekkere oliebollen bakken en deze gezellig opeten leuk is!
Zo sentimenteel!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:46 schreef sjaak_trekbek het volgende:
ja maar je eigen gebakken shit eten heeft wel iets speciaals. denk neit dat je dat ooit zult begrijpen
quote:
quote:Brie is een Franse kaas. Brie behoort net als Camembert en Herve tot de zogenaamde 'zachte' zuivelproducten.
Goede oliebollenkraam.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:50 schreef Aron7120 het volgende:
Als jij zelf gebakken oliebollen minder lekker vind dan gekochte, heb je of: Een hele goede oliebollenkraam in de buurt, of: Je kunt minder dan weinig
en ze dan een week bewaren in een tupperware bakkie, omdat niemand ze vreet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:21 schreef 3keernix het volgende:gadver. Je hebt altijd van die mensen die besluiten op oud en nieuw zelfgemaakte oliebollen te maken die een toch niet smaken en waar ze trots over zeggen dat ze de hele dag die oliebollen hebben gemaakt
WAAROM MAAK JE HET ZELF ALS JE ZE KUNT KOPEN![]()
Klacht: Mensen die je oud en nieuw verpesten door oliebollen met een grafsmaak
Klacht: Mensen die Appelflappen Apfelflappen noemen :")
Klacht: Poedersuiker op
Mijn moeder en oma deden dat vroeger altjid, stond er op het pak dat je het moest laten rijzen in de oven. Maar hun gingen er zoveel maken dat ze een emmer vol hadden, jawel een plastic emmer in de ovenquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe moeilijk is oliebollen maken nou toch?!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:56 schreef Lano het volgende:
[..]
Mijn moeder en oma deden dat vroeger altjid, stond er op het pak dat je het moest laten rijzen in de oven. Maar hun gingen er zoveel maken dat ze een emmer vol hadden, jawel een plastic emmer in de oven
hahaha jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:55 schreef DaveGrohl het volgende:
[..]
en ze dan een week bewaren in een tupperware bakkie, omdat niemand ze vreet.
en ze daarna zelf dan maar als rubber proberen te verkopen
1) nieuw vet is niet echt een issue..quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Alleen moet je dan wel weer nieuw vet hebben, heel de nacht in de kou zitten (om de lucht uit de keuken te krijgen)
Maar nee, verder kan je het best voor 1 euro
als ze na 1 week rubber zijn bewaar je ze niet goed.. (maar daar komt dat tupperware bakje weer vandaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:55 schreef DaveGrohl het volgende:
[..]
en ze dan een week bewaren in een tupperware bakkie, omdat niemand ze vreet.
en ze daarna zelf dan maar als rubber proberen te verkopen
Dat vet in die panquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
zo, ik heb net de eerste proef-appelbeignets gebakken
zo maar eens kijken of ze ook te vreten zijn![]()
dat zou een hoop schelen, als mensen hun eigen baksels eerst even uitproberen. Als 't faalt, kun je ze altijd nog kopen
[ afbeelding ]
BoWaquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat vet in die pan
Je goede voornemen voor 2010 is om eens flink dicht te slibben ?
Jawel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
jij eet ook nooit patat/friet zeker?
je weet dat dat spul normaal gefrituurd wordt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat vet in die pan
Je goede voornemen voor 2010 is om eens flink dicht te slibben ?
nee, want hij ziet patat/friet als een 'maaltijd'quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet dat dat spul normaal gefrituurd wordt?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
zo, ik heb net de eerste proef-appelbeignets gebakken
zo maar eens kijken of ze ook te vreten zijn![]()
dat zou een hoop schelen, als mensen hun eigen baksels eerst even uitproberen. Als 't faalt, kun je ze altijd nog kopen
[ afbeelding ]
yup, en ze zijn goedgekeurd. Zit ook nog wat (slibslib!) banketbakkersroom in!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:33 schreef Jonathon het volgende:
Dat ziet er heel goed uit... zijn die van bladerdeeg?
[..]
Uit mijn topic!quote:
Luister lieverd,quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup, en ze zijn goedgekeurd. Zit ook nog wat (slibslib!) banketbakkersroom in!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |