het zit in mijn neus nou goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap de laatste klacht niet. Is de poedersuiker op? Heb je poedersuiker op? Of zit er ergens poedersuiker op?
Zeker als ze appelbeignets bedoelenquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:21 schreef 3keernix het volgende:
Klacht: Mensen die Appelflappen Apfelflappen noemen :")
Ik kan ook vrij weinig maar daar gaat het topic niet overquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:26 schreef JuiceJuice het volgende:
Tering denk dat TS boos is omdat ie zelf niks kan maken
Ik kan ze kopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:52 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zou ze geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:52 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zou ze geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Bratwurst.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
OliebollenZo hollands he
Doe dan gewoon een lekker kaasplankje met een brietje en een toastje. Nee het moet weer volgezogen met vet zijn. Vuile gietsige kuthollanders.
Duitsers
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |