Engeland, dat is een thee landquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:08 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dat is wel super handig. Alleen zie ik mijzelf dan wel vergeten om savonds het apparaat klaar te zetten![]()
Hier drinken we op het moment senseo dat is gelukkig ook zo klaar.
Voor mijn stage woon ik momenteel in Engeland, en daar drink ik instant koffie want de normale koffie is daar niet te betalen, en de waterkoker is snel klaar, dug gelukkig hoef ik nooit lang op mijn koffie te wachten
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Oi, serieuze donder. Even wat stekkers uit het stopcontact trekken.
disco stoboscoopquote:
maar nog steeds internetquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
1e strike in de stroommast. Dan beef ik wel eventjes, bliksem en donder binnen 1 seconde
dat risico loop ik liever nietquote:
Jeps, straks als het droge seizoen is aangebroken 7 maanden vrijwel niet, misschien een keer per maand, maar da's al veel.quote:onweert het ook wel eens niet daar?
Ja, ik vind thee best lekker, maar je krijgt of hele sterke, of juist hele slappe thee, en ze gooien veel teveel melk in de koffie en in de thee. Mijn collega`s doen wel eens een rondje, en als ik dan vraag om koffie, ziet het er altijd uit als theequote:Op dinsdag 29 december 2009 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Engeland, dat is een thee land![]()
's avonds klaar zetten is een routine geworden.
senseo is niet mijn koffie, er gaat niets boven een vers gezet bakkie gemalen filter koffie
vroeger (paar maanden geledenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:20 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, ik vind thee best lekker, maar je krijgt of hele sterke, of juist hele slappe thee, en ze gooien veel teveel melk in de koffie en in de thee. Mijn collega`s doen wel eens een rondje, en als ik dan vraag om koffie, ziet het er altijd uit als thee![]()
De senseo vind ik wel lekker, maar het is inderdaad heel anders dan gewone koffie.
quote:
je krijgt nog wel kansen denk ik?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
wel jammer dat de vriendin de camera mee heeft.
Ik dronk tot 2 maanden geleden koffie met melk en suiker, maar omdat ik zoveel koffie dronk heb ik besloten over te gaan op koffie zonder suiker. Voor de kerst ben ik naar NL gekomen om het met mn familie te vieren, en maakte mijn broer mij een kopje koffie met melk en suiker, maar dat is nu ik het niet meer gewend ben inderdaad ook erg vies.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vroeger (paar maanden geleden) had ik ook melk in de koffie, laatst kreeg ik een bakkie van collega met melk
gatverdamme, dat was gewoon vies nu.
Zoals het hoort, fok +quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:28 schreef biekske2009 het volgende:héhé, nbou heb ik dus wel koffie erbij
het is maar zelden dat het niet regent. En nu gaat het regenen, dus heeft het geen zin meer. Dan worden de foto's te wazig en de bliksems niet mooi.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
biekske
[..]
je krijgt nog wel kansen denk ik?
geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:30 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Oh, sorry Indah, helemaal vergeten dat jij in een andere tijdzone zit...
Goeienamiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |