Als ze alle namen gaan noemen redden ze het zeker niet qua tijd. Lijkt me een puur praktische overweging.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:19 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen... ik wil niet de zeikerd uithangen maar ik krijg steeds meer het gevoel dat de lijst wederom niet op basis van aantal aanvragen wordt afgedraaid.... we zouden ondertussen toch bij platen aangekomen moeten zijn die meerdere keren zijn aangevraagd en dan wordt er maar één naam genoemd bijvoorbeeld.... en alle kerstplaten kwamen toevalligerwijs met kerst voorbij
Het stomme is dat het aantal aanvragen er niet bij staat, dat had leuke informatie geweest of het bedrag totaal waarvoor het is aangevraagd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:19 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen... ik wil niet de zeikerd uithangen maar ik krijg steeds meer het gevoel dat de lijst wederom niet op basis van aantal aanvragen wordt afgedraaid.... we zouden ondertussen toch bij platen aangekomen moeten zijn die meerdere keren zijn aangevraagd en dan wordt er maar één naam genoemd bijvoorbeeld.... en alle kerstplaten kwamen toevalligerwijs met kerst voorbij
Maar dat kan dus niet omdat de lijst technisch gezien niet kloptquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het stomme is dat het aantal aanvragen er niet bij staat, dat had leuke informatie geweest of het bedrag totaal waarvoor het is aangevraagd.
Dat is speculerenquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dat kan dus niet omdat de lijst technisch gezien niet klopt.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel is zo slap als een vaatdoek.
Nee maar ik wil alleen maar zeggen dat ik nu platen voorbij hoor komen waarbij ik sterk betwijfel dat ze meer zijn aangevraagd dan bijvoorbeeld de kerstplaten van Slade of Mud om maar wat voorbeelden te noemen... hoe moeilijk is het om gewoon die lijst op volgorde af te draaien.... en wat te denken van Miss Montreal met haar kerstplaat... op 1587... terwijl die plaat meerdere dagen in de top 5 stondquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb nooit het idee gehad (al jaren niet) dat die lijst 'eerlijk' wordt samengesteld. Je punt met die namen gaat natuurlijk niet op, je kan onmogelijk alle namen gaan noemen. Maarrr de lijst is me ook te goed ingedeeld. Altijd netjes afgewisseld, alsof de muziekredactie het netjes heeft ingedeeld.
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar ik wil alleen maar zeggen dat ik nu platen voorbij hoor komen waarbij ik sterk betwijfel dat ze meer zijn aangevraagd dan bijvoorbeeld de kerstplaten van Slade of Mud om maar wat voorbeelden te noemen... hoe moeilijk is het om gewoon die lijst op volgorde af te draaien.... en wat te denken van Miss Montreal met haar kerstplaat... op 1587... terwijl die plaat meerdere dagen in de top 5 stond
Hoeveel wijn was daar voor nodigquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel is zo slap als een vaatdoek.
Niets. Zondagavond op feestje met vrienden geweest. Eén van hen sms'te dat ie vannacht exact hetzelfde hadquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoeveel wijn was daar voor nodig
Beterschap ook van mijquote:
Voedsel niet helemaal zuiver geweest , we hebben het een keer gehad met slagroomtaart dat de hele afdeling zich daarna ziek was van de slagroom niet meer goed bleek te zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niets. Zondagavond op feestje met vrienden geweest. Eén van hen sms'te dat ie vannacht exact hetzelfde had.
Hmja. Zoveel raars heb ik niet gehad daar. Twee kinderen en een vriend daar waren vorige week ziek. Dus hangt nog virus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voedsel niet helemaal zuiver geweest , we hebben het een keer gehad met slagroomtaart dat de hele afdeling zich daarna ziek was van de slagroom niet meer goed bleek te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |