Mensen die opscheppen over weinig slaap per nachtquote:Op dinsdag 29 december 2009 06:30 schreef Zero17 het volgende:
Ik kan ook niet slapen.
Sliep van 22:00 tot 00:00 en daarna 6 uur wakker gelegen en maar gaan douchen.![]()
Ik sliep dan ook 8 uur of zelfs meer maandagmiddag om het in te halen dus ik kan dan natuurlijk niet slapen s'nachtsquote:Op dinsdag 29 december 2009 07:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Door een keertje is meteen je slaapritme verstoord? Slappeling!
Daar ging het deze keer niet om.quote:Op dinsdag 29 december 2009 06:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Mensen die opscheppen over weinig slaap per nacht
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef Grimmjoww het volgende:
Ja een LAN-party, wat is daar zo erg aan? Een hele nacht lang gamen op de pc/ps3? Mensen die een bericht achter laten als: LAN-party, hebben blijkbaar geen vrienden om de hele nacht te mee te zitten Fok!ken?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Agh volgend jaar hebben we "De Hyves Party"quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef Grimmjoww het volgende:
Ja een LAN-party, wat is daar zo erg aan? Een hele nacht lang gamen op de pc/ps3? Mensen die een bericht achter laten als: LAN-party, hebben blijkbaar geen vrienden om de hele nacht te mee te zitten Fok!ken?
Maar hyves is toch hartstikke gay?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:55 schreef Fokjes het volgende:
[..]
Agh volgend jaar hebben we "De Hyves Party"
Gezellig elkaar een krabbel sturen onder het genot van een hapje en een drankje
Lan party.. nerd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 05:21 schreef Grimmjoww het volgende:
Mijn hele slaapritme is verstoord omdat ik gister bij een LAN-party ben geweest![]()
Nu kan ik dus niet slapen. Wat moet ik doen om in mijn oude ritme te komen? Morgen gewoon de hele dag opblijven en gewoon slapen wanneer ik normaal zou slapen?
Klacht is wel duidelijk
Niet op ingaan, ze trollen en zolang je erop ingaat, dan blijven ze door.quote:
Oh okiequote:Op dinsdag 29 december 2009 13:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet op ingaan, ze trollen en zolang je erop ingaat, dan blijven ze door.
Fifaquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Lan party![]()
![]()
Normale mensen spelen een potje fifa om daarna de kroeg in te gaan.
Goed advies, mietje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:53 schreef Aethereal het volgende:
Je moet gewoon op normale tijd gaan slapen. De tijd waarop je altijd gaat slapen dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |