Jij moet weer een rebel zijn met je Ebay, dat is geen shopquote:
Dat is een naamgenoot van Jack.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jij moet weer een rebel zijn met je Ebay, dat is geen shop![]()
Jij wilt gewoon rellen met Chinezen met je feedback![]()
Net 3 Kanen ontvangen, echte Kanen niet Kanon![]()
Hebben ze gewoon die gast van "lost" erop gezet en wat oordoppen erin geshopt![]()
[ afbeelding ]
Dat is een goeie...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:08 schreef kloink het volgende:
hmmzz nieuwgierig wat die energy saver unitsss doen en hoe ze werken?
iemand?
http://www.focalprice.com(...)Equipment_Green.html
Gewoon even bij het pompstation binnen vragen of je je aansteker kunt bijvullen met LPG. Dan moet je een speciaal dopje gebruiken, dat hebben ze bij de kassa liggenquote:Op woensdag 30 december 2009 15:08 schreef jopiede het volgende:
Net eff een goedkoop laserlampje een kabel voor laptop naar tv en een die sigaret aansteker( aansteker in vorm van een sigaret) hoe moet ik em vullen met gas? Kan dat bij een benzinepomp oid?
Bij de gasunie maak je de meeste kans denk ik, die draaien nu toch volop, dan kan dat kleine beetje er wel gratis af.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:08 schreef jopiede het volgende:
Net eff een goedkoop laserlampje een kabel voor laptop naar tv en een die sigaret aansteker( aansteker in vorm van een sigaret) hoe moet ik em vullen met gas? Kan dat bij een benzinepomp oid?
Ik heb vandaag de links(oude) binnen gekregen, Jammer die rechtse zien er beter uit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef joepie91 het volgende:
Links oud, rechts nieuw.
[ afbeelding ]
Verder: zie hier het Kanen logo: http://www.kanen.net.cn/
En het Kanon-logo lijkt hier op, maar dan met een O ipv een E.
[ afbeelding ]
De site Http://kanon.net.cn die op de verpakking staat werkt niet (ondanks dat er een sticker met serienummer onder een kraslaag opzit!) en de site www.Kanen.net.cn die op het garantiebewijs staat, werkt wel.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:18 schreef DjimmyR het volgende:
Ik ben opzoek naar een goedkope behuizing, eigenlijk voor een mini-itx board maar het kan ook gewoon een lege behuizing zijn waar je zelf nog alles in moet boren.
Iemand tips?
Is die Usb-Stick gewoon 2 GB of zegt je pc dat iet minder dan 2 GB is??quote:Op woensdag 30 december 2009 16:10 schreef korting het volgende:
Het is de dag van het ontvangen vandaag!
Vandaag binenen, shipped 17 november.
oordopjes, laptop cooler en usb stick
Komt het met de tape?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verschillende maten leverbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |