Ik weet het. 's Nachts een topic openen is niet mijn sterkste kant.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het topicnr moet 54 zijn niet 53![]()
53= Chinese Webshops topic #53 - hier koopt men groot in![]()
ze praten over 1 paarquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:05 schreef mickeyD het volgende:
en hoe weten zij dat je UJJ's ontvangen hebt dan?
Dat, en zeg gewoon dat je echte UJJ's hebt besteld, geen neppe Ugg's?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:05 schreef mickeyD het volgende:
en hoe weten zij dat je UJJ's ontvangen hebt dan?
Geloof dat zulke bedrijven niet helemaal zuivere koffie is. Staat een heel topic over op ebay ook is het weleens in kassa geweest op tv. Omdat ze niet jouw adres mogen doorgeven. Dus ik zou niet 123 betalen als ik jouw was.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:00 schreef revpolen het volgende:
pas maar op mensen
Herrineren de mensen dat ik gisteren zei dat ik iets moest ophalen @ postkantoor uit belgie ...
is dus brief ( aangetekend )
van gevers.com
hun behandelen de merkenrechten in EU van UJJ
moet nu dus 200,- betalen ( voor 1 paar!! )
om er van aftezijn. en anders gaan ze gerechtelijke stappen ondernemen aan mij
Haha dan ben je goed zuur. Maar hoe weten ze dat jij dat gekocht hebt??quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:00 schreef revpolen het volgende:
pas maar op mensen
Herrineren de mensen dat ik gisteren zei dat ik iets moest ophalen @ postkantoor uit belgie ...
is dus brief ( aangetekend )
van gevers.com
hun behandelen de merkenrechten in EU van UJJ
moet nu dus 200,- betalen ( voor 1 paar!! )
om er van aftezijn. en anders gaan ze gerechtelijke stappen ondernemen aan mij
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:04 schreef mickeyD het volgende:
http://www.budgetgadgets.(...)onverter-p-3832.html
$0.92
[ afbeelding ]
en ff schoonzusje bellenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:10 schreef revpolen het volgende:
ze praten over 1 paar
zal dus wel die van me schoonzusje zijn![]()
...................
zal zo foto's maken van de formulieren...
welke heb je?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef Repeat het volgende:
Heb ik godverdomme eindelijk met 2 iphone kabeltjes binnen, werken die kankerdingen niet![]()
Gebeurt gvd helemaal niks![]()
![]()
![]()
Chinese kuttroep
Dat dus. NSB-ers van deze eeuw zijn het.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:52 schreef monkeybrain het volgende:
Dude, je hoeft jezelf helemaal niet te verantwoorden tegenover dit soort maffia praktijken.
We gaan je aanpakken als je niet snel 200 euro dokt![]()
Je bekend onderhand schuld en lult veel teveel in je brief. Gewoon niet op reageren, als je reageert dan komen ze juist op je af omdat je jezelf klem hebt gepraat.
Alsof ze je voor de rechter gaan slepen voor 1 paar schoenen, zonder enig bewijs want de OEGGS staan bij jou thuis. Een beetje rechter stelt je in het gelijk, ze zijn niet van justitie.... wat een dreigementen zeg... intimidatie.
Dezelfde tactiek als van Brein, ze mogen niks maar ze blaffen alsof ze gevaarlijk zijn. Zo hopen ze op je medewerking want ze mogen niks.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23525quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:50 schreef mug89 het volgende:
[..]
welke heb je?
je moet deze hebben: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24813
die heb ik (3 stuks) en werken allemaal op de 3GS
Je UI doet het niet, of is dat juist de bedoeling?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:52 schreef monkeybrain het volgende:
Dude, je hoeft jezelf helemaal niet te verantwoorden tegenover dit soort maffia praktijken.
We gaan je aanpakken als je niet snel 200 euro dokt![]()
Je bekend onderhand schuld en lult veel teveel in je brief. Gewoon niet op reageren, als je reageert dan komen ze juist op je af omdat je jezelf klem hebt gepraat.
Alsof ze je voor de rechter gaan slepen voor 1 paar schoenen, zonder enig bewijs want de OEGGS staan bij jou thuis. Een beetje rechter stelt je in het gelijk, ze zijn niet van justitie.... wat een dreigementen zeg... intimidatie.
Dezelfde tactiek als van Brein, ze mogen niks maar ze blaffen alsof ze gevaarlijk zijn. Zo hopen ze op je medewerking want ze mogen niks.
Gek, en balen.. al die tijd wachten voor niks..quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23525
Die heb ik, doet helemaal niks.
Niet lullig bedoeld, maar zou even de spelfoutjes eruit halenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:41 schreef revpolen het volgende:
29-12-2010
Beste heer Meersman/ mevr. Linden
Hier bij bevestig ik de ontvangst van de door u gescheven brief met het boven genoemde dossier nummer.
Momenteel zit ik met een aantal vragen betreft u schrijven.
U schijft dat het om UGG's gaat, die besteld zijn vanuit china. Dit zou goed mogelijk zijn.
Er is inderdaad enige tijd geleden een paar laarsen besteld vanaf een webshop ( www.tradetang.com )
Zover mij bekend is zou dit geen namaak moeten zijn. de webshop schrijft zelf in de advententie
"UGG comes with cartificate card and box" Ook de prijs is naar mijn inzien niet extreem veel lager dan normaal.
ik moest er uiteindelijk rond de 90$ voor betalen. Naar mijn inzien is dit een nette prijs omdat ze in amerika rond de 120$
zijn. Dus waarom zou een webshop deze niet kunnen aanbieden voor een lagere prijs. ( immers heeft deze geen winkelpand ect. )
Ook zal ik geen namaak kunnen herkennen vanaf een plaatje als "leek" zijnde daar ik een man ben en geen UGG's draag. ( ik vind het zelf 1 van de lelijkste dingen op aarde ) maar ik dacht dat het een geschikt kerstcadeautje zou zijn voor mijn schoonzus.
U geeft aan dat als ik 200,- betaal u verder de zaak seponeert. Ik zal momenteel dit weigeren dit bedrag te betalen.
dit omdat er na mij inzien buiten mij weten om namaak goederen besteld zijn. en ik de goederen niet in mijn bezit heb gehad om
dit zelf te kunnen zien. ( als dit al te zien is... ) Ik moet u dus maar geloven dat dit om namaak goederen zou gaan...
Ook vind ik het vreemd dat ik binnen een termijn van 10 dagen moet reageren, daar er alweer 1 week verstreken is.
en er schijnbaar niemand in uw pand is die mij te woord kan staan momenteel aangezien u en uw collega's met weekverlof bent.
Ik vraag u dan ook om zo spoedig op mijn email een reactie te geven.
Hoogachtend
http://www.windstart.net/(...)26_153244_234307.gifquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:59 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je UI doet het niet, of is dat juist de bedoeling?
Heel frustrerend idd, heb het ook nog met een gewone 3G geprobeerd, maar ook daar gebeurt niks.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:02 schreef mug89 het volgende:
[..]
Gek, en balen.. al die tijd wachten voor niks..
maar die ik heb werken perfect
Heb het zelf ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
Heel frustrerend idd, heb het ook nog met een gewone 3G geprobeerd, maar ook daar gebeurt niks.
Ik ga dus maar eens kijken hoe het werkt om mn geld terug te krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |