Oké, toch krijg ik van Chinezen meestal "Best regards" terugquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:59 schreef mickeyD het volgende:
"greetings"
ik pas me alleen aan aan zijn belabberde taalgebruik
Ik ook, ik heb "greetings" nog nooit gezien van een buitenlander hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:05 schreef Semmm het volgende:
[..]
Oké, toch krijg ik van Chinezen meestal "Best regards" terug
quote:Beste twizu,
"Sorry for problem, we can refund you in paypal,
and no need return item,fine? please good feedback
for us. Regards
Deze is voor jou! ->quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:24 schreef monkeybrain het volgende:
Ik had trouwens een droom over de Chinese shops vannacht. De deurbel ging en ik kreeg een envelop in mijn handen gestopt. De postbode zei dat de douane mijn pakje per ongeluk in de shredder had gestopt. In de envelop zat een briefje met excuses en hierbij vergoeden wij uw verlies. Er zat een euro bij
Die man kopieert en plakt gewoon denk ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:21 schreef Twizu het volgende:
Goeiemiddag schatjes!![]()
Ik heb weer een bericht van mijn vriend.
[..]
Weet je ook nog wat je 'besteld' had?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:24 schreef monkeybrain het volgende:
Ik had trouwens een droom over de Chinese shops vannacht. De deurbel ging en ik kreeg een envelop in mijn handen gestopt. De postbode zei dat de douane mijn pakje per ongeluk in de shredder had gestopt. In de envelop zat een briefje met excuses en hierbij vergoeden wij uw verlies. Er zat een euro bij
En ik dacht dat ik zijn vriend was.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Die man kopieert en plakt gewoon denk ik.
ik heb precies hetzelfde bericht gekregen vandaag:
Sorry for problem, we can refund you in paypal,
for us. Regards
Het was een droomquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:28 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Weet je ook nog wat je 'besteld' had?
Om van 2 koptelefoon jacks 1 te maken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:31 schreef Fastmatti het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dus nog steeds op zoek naar dit stekkertje. Hier in Nederland niet onder de 8 euro te vinden, terwijl ik denk dat dit hooguit 2 dollar mag kosten.
Van twee keer mono naar één keer stereo. Om de één of andere reden gebruiken de in-flight entertainment twee mono uitgangen en kun je enkel maar de koptelefoon van de luchtvaartmaatschappij gebruiken die ook zo'n idiote stekker heeft. Met dit stekkertje kun je dus wel je eigen koptelefoon gebruiken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Om van 2 koptelefoon jacks 1 te maken?
Gekke stekker
Je bedoelt deze? Kost bij Dealextreme $2.60quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:31 schreef Fastmatti het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dus nog steeds op zoek naar dit stekkertje. Hier in Nederland niet onder de 8 euro te vinden, terwijl ik denk dat dit hooguit 2 dollar mag kosten.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je bedoelt deze? Kost bij Dealextreme $2.60
Ga jij ermee akkoord of heb je nog smede plannetjes?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Die man kopieert en plakt gewoon denk ik.
ik heb precies hetzelfde bericht gekregen vandaag:
Sorry for problem, we can refund you in paypal,
for us. Regards
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |