Dit dus. Eventjes ophouden met dat plaatje want ik kom hier voor gadgets en niet voor je partyfoto's monkeybrain.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:07 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nu heb ik 'm wel vaak genoeg gezien![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:27 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Dit dus. Eventjes ophouden met dat plaatje want ik kom hier voor gadgets en niet voor je partyfoto's monkeybrain.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:30 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dit dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij krijgt zakgeld verhoging mijn zoon
Een house broek?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:29 schreef joepie91 het volgende:
Even een vraagje... ik ben op zoek naar een bepaald soort broek wat je vroeger bij winkels als de Zeeman en H&M heel veel kon vinden... iets dat een beetje het midden hield tussen een outdoorbroek en een trainingsbroek. Vaak dunne stof, gaas als binnenvoering, en een egale kleur met een verticale streep. Ben inmiddels 2 dagen aan het zoeken geweest bij winkels, maar het is écht niet te krijgen. Weet iemand hoe deze dingen heten, of nog beter, hoe ik ze op TaoBao kan vinden? Als de Nederlandse winkels het niet hebben, dan maar China
![]()
Je bedoelt meer een soort casual pantalon broek van katoen?
Vertel me waar je iets voor 7,- naar China kunt sturen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:27 schreef monkeybrain het volgende:
Kost je 7 euro, is het wel waard.
Wtf? Neequote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
![]()
Jij krijgt zakgeld verhoging mijn zoon![]()
[..]
Een house broek?![]()
[ afbeelding ]
Je bedoelt meer een soort casual pantalon broek van katoen?
Bij mijn oom, gooit ie het zo uit het raampje tijdens een oefening boven Chinaquote:Op donderdag 31 december 2009 00:07 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vertel me waar je iets voor 7,- naar China kunt sturen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:13 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Wtf? Nee
Ik bedoel echt zo'n "sportbroek"... zucht, ik heb dus echt geen idee hoe zo'n ding heet
Zal binnenkort effe foto plaatsen.
Brievenbus post? Maar dan zit je vast aan maximummaten en ik zie geen 7,40 staan.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:14 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bij mijn oom, gooit ie het zo uit het raampje tijdens een oefening boven China![]()
[ afbeelding ]
TNT stuurt een doos van 500 gram voor E7,40 naar China, moeilijk hè?
Ik zeg toch doosquote:Op donderdag 31 december 2009 00:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Brievenbus post? Maar dan zit je vast aan maximummaten en ik zie geen 7,40 staan.
Gewoon voor dat geld in Nederland kopen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:14 schreef Redster1984 het volgende:
Heeft er ook iemand ervaring met de HDMI media spelers uit China? Ik denk erover om zoiets te kopen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25030
Speelt veel formaten, heeft HDMI en kan via LAN op m`n netwerk aangesloten worden.....Als er iemand bekend mee is, dan hoor ik het graag!!!!
Zoiets ja, maar ik weet niet zeker of het helemaal de goede is. Plaatje is nogal kleinquote:
Hé die ken ik , dat is Willem!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zeg toch doos![]()
[ afbeelding ]
http://www.tntpost.nl/voo(...)ket-basis/index.aspx
Ik ben echt al weken op zoek naar deze servicequote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zeg toch doos![]()
[ afbeelding ]
http://www.tntpost.nl/voo(...)ket-basis/index.aspx
Oh nee, Semmm woont in Goirlequote:
Gozer, dat is de gebruikelijke postdienst in Nederland. Waar zit jij allemaal te kijken?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:28 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik ben echt al weken op zoek naar deze serviceKwam uitsluitend hele dure koeriers tegen.
Overal. Ook bij de TNTquote:Op donderdag 31 december 2009 00:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gozer, dat is de gebruikelijke postdienst in Nederland. Waar zit jij allemaal te kijken?
Je ogen staan ook wat dicht bij elkaar zie ik op de fotoquote:Op donderdag 31 december 2009 00:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Overal. Ook bij de TNTIk geloof dat ik een beetje scheel heb gekeken
Gelukkig nietquote:Op donderdag 31 december 2009 00:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je ogen staan ook wat dicht bij elkaar zie ik op de foto![]()
Was jij die gozer die aan Jack vertelde dat een bril opsturen 30 euro kost
Dat bevestig ik even.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Overal. Ook bij de TNTIk geloof dat ik een beetje scheel heb gekeken
Huh?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:40 schreef Fastmatti het volgende:
Vullen jullie dan ook altijd CN22 in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |