Service: Dealperfectquote:Op woensdag 30 december 2009 14:28 schreef DjimmyR het volgende:
Poll: Beste Chinese webshop van 2009?Focalprice Tradetang Dealperfect/Popbuying Dealextreme Suntek Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
what do you mean with nano exact 5?quote:Op woensdag 30 december 2009 03:28 schreef jack-peng het volgende:
[..]
http://www.popbuying.com/search.pb/categry.0~keyword.2.0%20MP4
These are Nano Exact 5, we directly order from the factory,I can guarantee the quality,or full refund.
1,97 GB ofwel 2.119.041.024 bytesquote:Op woensdag 30 december 2009 16:29 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Is die Usb-Stick gewoon 2 GB of zegt je pc dat iet minder dan 2 GB is??
Nano exact 5 is de naam van een iPot Nanu neppert die gemaakt is door DigitalKingz.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:21 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
what do you mean with nano exact 5?
thanks for the reply, now i trust i get quality
dit zijn nog eens antwoorden:pquote:Op woensdag 30 december 2009 17:32 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Nano exact 5 is de naam van een iPot Nanu neppert die gemaakt is door DigitalKingz.
DigitalKingz staat bekend om het bedenken en maken van de beste nep iPot Nanu's die er te krijgen zijn.
Als je op youtube nano exact 5 zoekt zie je ook veel resultaten met hoe deze eruit ziet, en hoe echt deze dus ook is. Het is dus de beste neppert die er uit China te krijgen is.
Veel Nanu's op eBay zijn meestal slecht afgewerkt of hebben een vreemde firmware erop waardoor het meteen op een kleuter-mp3speler lijkt. De Nano exact serie heeft een firmware erop die dichtbij de echte versie komt en daarom staat deze dus bekend als de beste neppert uit China.
Ja, speelt lekker muziek af op prima kwaliteit.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:34 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dit zijn nog eens antwoorden:p
dus hij speelt gewoon lekker muziek af met redelijke/goede kwaliteit?
en nog n vraagje, ik heb van die boxjes speicaal voor mn ipod die in die 30-pin ingang moet speelt mn boxen die ook af?
bedankt man(y)quote:Op woensdag 30 december 2009 17:37 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja, speelt lekker muziek af op prima kwaliteit.
Het enige verschil is een kleine afwijking in het menu: sommige dingen zijn niet zo echt als bij een echte Nanu.
De kans is groot dat inderdaad de boxjes speciaal voor je iPod zullen werken op deze Nanu.
Een vriend had een Nanu Exact 4 en die kon dat dus ook.
Ik ga het alleen niet beloven.
Ik denk dat niemand die titel verdientquote:Op woensdag 30 december 2009 17:45 schreef Twizu het volgende:
Zullen we ook een poll doen met de meest waardevolle user in deze reeks?
Dat dus.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Random assortiment : DealExtreme
Assortiment op aanvraag (TaoBao bijv.) : DealPerfect, nóóit DealExtreme.
Jack-peng.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:52 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand die titel verdient
En je vriendin dan, die je wilde versieren met een iPopquote:Op woensdag 30 december 2009 17:41 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
bedankt man(y)
aan jou hebben we wat:p ik ben om, ik koop er ook 1 voor mezelf
Jah, gewoon DPquote:Op woensdag 30 december 2009 18:00 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
heeft jack btw nog een mail waar die op reageert?
die van dealperfect werkt die nog?
Wat 'n baas.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:37 schreef Semmm het volgende:
Had een chinees gemaild dat ik t een beetje lang vond duren (ebay) kreeg ik een mailtje terug dat ie me een fijne kerst wenst
Wat moet die daar?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:51 schreef Semmm het volgende:
Mijn Chinesewebshop hulppagina heeft een bezoeker uit Zwitserland
Kreeg gisteren met 10 minuten bericht terug. Ben dus dik tevreden.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:00 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
heeft jack btw nog een mail waar die op reageert?
die van dealperfect werkt die nog?
De kreet 'power factor' suggereert dat het gewoon een condensator en / of spoel is die de zgn. blindstroom compenseert. Daar heb je als simpele prive stroom gebruiker dus niets aan, want die blindstroom wordt niet gemeten door de stroom meter, die meet opgenomen vermogen (kWh dus).quote:Op woensdag 30 december 2009 13:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat is een goeie...
Stabiliseert dat ding de stroom door je huis terug in het stopcontact ofzo?
Er zitten geen uitgangen op dat ding![]()
Totale bullshit volgens mij, de tekst op die doosNew digital German technology
![]()
Of is het niet compensator maar condensator, om verloren stroom op te vangen... gek ding.
[ afbeelding ]
Ok nu mag je wel vertellen wat t was/is?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:57 schreef Twizu het volgende:
Het is trouwens bewezen dat niemand de OP ooit leest. Ik heb er namelijk een easter egg ingezet en niemand is het opgevallen (lees: niemand heeft het gelezen).
Nee, omdat het niet waar isquote:Op woensdag 30 december 2009 19:57 schreef Twizu het volgende:
Het is trouwens bewezen dat niemand de OP ooit leest. Ik heb er namelijk een easter egg ingezet en niemand is het opgevallen (lees: niemand heeft het gelezen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |