Nou dat mensen dit programma helemaal de hemel in prijzen. Terwijl het zo simpel is en kut. So random.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:29 schreef porsche1 het volgende:
Ik kon ook Graden Fahrenheit uitvinden, maar alleen maar omdat die mongool eerder was heeft hij het uitgevonden.
Dus wat wil je ermee zeggen TS?
Dat is het zelfde als met Fahrenheit en Kelvin, kut maar ze gebruiken het.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nou dat mensen dit programma helemaal de hemel in prijzen. Terwijl het zo simpel is en kut. So random.
om zulke dingen ga ik juist stukquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:28 schreef S.Seagal het volgende:
Family guy is weer op tv en ik geef toe dat er soms wel grappige stukken in zitten. Maar het programma is te vaak te random.
Niks heeft met elkaar te maken en elke idiot kon het bedenken alleen hij was het eerste ermee.
Als voorbeeld er even bij:
Peter en zijn vrienden zijn een berg aan het beklimmen en dan valt die dikke neger naar beneden. Op dat moment komt spiderman hem in een keer redden. Wtf.![]()
Vandaar deze klacht. Bedankt voor het lezen.
Het is zo nutteloos. Ik bedoel...Zo simpel....Gewoon kut.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
om zulke dingen ga ik juist stukpeter die een klasgenoot van ze zo'n vol in elkaar vuist en zich dan in een boom verstopt
Ik ben ook nog steeds kwaad dat die James Watt eerder was dan ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:29 schreef porsche1 het volgende:
Ik kon ook Graden Fahrenheit uitvinden, maar alleen maar omdat die mongool eerder was heeft hij het uitgevonden.
Dus wat wil je ermee zeggen TS?
Hahaha.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:32 schreef hexenwind het volgende:
Het is geen KLACHT en ook geen KLACHT waardig. Desalniettemin deel ik je mening over de willekeurigheid. Vergeet echter niet dat het hier om entertainment gaat. Dat hoeft niet perse opvolgende inhoud te hebben. Sterker nog, de willekeurigheid kan ten grondslag staan aan de geleverde humor.
Overigens verplicht niemand je te kijken ernaar. Het is mij dan ook onduidelijkheid waarom je KLAAGT. Is niet recent iemand dood gegaan of zo? Dan had je misschien nog iets te klagen. Maar dit? Nah. Altijd maar dat geklaag om niets.
Zoals mij recent in een ander topic werd verteld is het, ik quote: "elitair" om te klagen in Klaagbaak van FOK. Ik begeef mij dan ook vast op glad ijs als ik zeg dat het mij zwaar teleurstelt om mensen te zien klagen over niets. Waarom kun je niet gewoon genieten van de show zoals deze is? Of gewoon iets anders opzetten? Of gewoon niet TV kijken en iets anders leuk doen? Waarom maar perse klagen en er ook nog een topic over wijden?
Ik weet het. Ik ben niet elitair genoeg en ik ben een huillie.
Blijkbaar snap ik het niet dat als iemand iets zegt en je het daarna in de volgende scene uitgebeeld ziet niet. Nee dan snap ik het niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:33 schreef Stekelbees het volgende:
TS snapt briljante Family guy grappen niet.
Maar doordat het nergens op slaat en uit het niks komt, zit ik eerder met:quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:39 schreef Desunoto het volgende:
Die hele korte tussenstukjes van zo'n 5 seconden zijn vaak wat raar en komen uit het niets (Family Guy kijkers weten wel wat ik bedoel), maar daarom niet minder grappig. De rest van een aflevering zit best wel goed in elkaar hoor.
xDxDxD =D =' ] xP x] =\ =/ D'= SO WILLEKEURIG xD xD XDquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
RANDOM $:$:$:$:$:$xDXD^^^^XDx:#:#:'D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Dan vind je Family Guy niet grappig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maar doordat het nergens op slaat en uit het niks komt, zit ik eerder met:
[ afbeelding ]
Maar dat heeft betrekking op het verhaal. Dat Stewie aanhankelijk is geworden van zijn moeder.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:06 schreef hexenwind het volgende:
Hieronder is een voorbeeld van een totaal willekeurige scene. Je zit lekker te kijken en ineens krijg je zit. Zomaar.
Nou, ik lag toch echt dubbel hoor. En nog steeds als ik dit kijk
Absurdisme. Look it up.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maar doordat het nergens op slaat en uit het niks komt, zit ik eerder met:
Die scene was idd leuk, maar niet ECHT random, want het had volgens mij gewoon met de hoofdlijn van het verhaal te maken (Stewie die opeens onverwachts toch gehecht aan zijn moeder raakte...)quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:06 schreef hexenwind het volgende:
Hieronder is een voorbeeld van een totaal willekeurige scene. Je zit lekker te kijken en ineens krijg je zit. Zomaar.
Nou, ik lag toch echt dubbel hoor. En nog steeds als ik dit kijk
Ik wist niks anders.quote:
Family guy komt vaak geforceerd over, alleen daarom is het niet leuk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:33 schreef Stekelbees het volgende:
TS snapt briljante Family guy grappen niet.
Die is cool jaquote:
Humorloos figuur.quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Family guy komt vaak geforceerd over, alleen daarom is het niet leuk.
OK JONGENS RANDOM MOMENT KOM OP LACHEN BWHEHEHEHE
de momenten die overigens daadwerkelijk leuk zijn kun op je handen te tellen
Je gaat toch niet menen dat jij FG daadwerkelijk leuk vindt?quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
xDxDxD =D =' ] xP x] =\ =/ D'= SO WILLEKEURIG xD xD XDRANDOM iS SoOo KAWAI :3 ZERO SAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Dat meen ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet menen dat jij FG daadwerkelijk leuk vindt?
Ik weet niet waar jij ineens vandaan komt maar ik vind je felheid leuk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:32 schreef hexenwind het volgende:
Het is geen KLACHT en ook geen KLACHT waardig.
Ik weet het. Ik ben niet elitair genoeg en ik ben een huillie.
Silly yes ... Idiotic ... yesquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:28 schreef S.Seagal het volgende:
Peter en zijn vrienden zijn een berg aan het beklimmen en dan valt die dikke neger naar beneden. Op dat moment komt spiderman hem in een keer redden. Wtf.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |