Oeh, die is leuk ja!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:49 schreef Vlarp het volgende:
mensen, op m'n twitter staat een foto van een bank die ik wil gaan kopen. Wat vinden jullie er van? :p
nee. Ik vergezel jullie slechts naar een leuk uiteindequote:
De zuider ster? Hebben ze daar niet alleen bruine of regenboog banken dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:08 schreef Vlarp het volgende:
Dank voor de mening
Hij is gewoon van de Zuider ster
Het valt mee... maar voor de kasten en bureau's moet je er ECHT niet heen gaanquote:Op woensdag 30 december 2009 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De zuider ster? Hebben ze daar niet alleen bruine of regenboog banken dan?
Moet dat nou weer met mij beginnenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
een poging tot nieuwjaarswensfilmpje op youtube, ik vind hem best geslaagd voor een eerste keer
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee joh, ik voel me helemaal niet vergeten!
ik moest met iemand beginnen....quote:Op woensdag 30 december 2009 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet dat nou weer met mij beginnen
hmmmppppffff zucht, de ene wil er niet in, de ander wil er wel in en staat er niet in, weer een ander wil een andere foto, het is niet makkelijk, en ik wist ook niet of en welke foto ik van je moest gebruiken en nou ja ik heb wel aan je gedacht en je niet vergeten, maar het is zoals het is, sorry of zoquote:Op woensdag 30 december 2009 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeikerd.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |