quote:
ja i.p.v poedersuiker. Even met de puddingbuks erover heen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij bent dol op appelfappen ?
you know u love it!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Weeeer iets met een gat er in he?
moet toch een vreemde gewaarwordig zijn dat in je huis de poedersuiker nu in de mond in plaats van in de neus verdweenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja i.p.v poedersuiker. Even met de puddingbuks erover heen.
maak je wel foto verslag voor ons ?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:58 schreef Vlarp het volgende:
Ben naar Rotterdam. Fijne jaarwisseling allemaal
ik blijf wel thuis, je had ook gewoon nee kunnen zeggen hoor....quote:
ja, it's a world gone mad.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet toch een vreemde gewaarwordig zijn dat in je huis de poedersuiker nu in de mond in plaats van in de neus verdween![]()
wanneer ga jij trouwens richting Thailand en komt je van te voren nog via NLquote:Op donderdag 31 december 2009 15:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, it's a world gone mad.![]()
![]()
Ben geen Lindsay hoor. Gewoon af en toe a little-pick-me-up.![]()
dorst? o god, die flessen?? zijn die nog niet op, Bonnie?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wanneer ga jij trouwens richting Thailand en komt je van te voren nog via NL
ik krijg namelijk een steeds grotere dorst![]()
rek je maart dan ook gelijk even op tot 17 maart de boekpresentaie van Wonderer ?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dorst? o god, die flessen?? zijn die nog niet op, Bonnie?of heb je er heeeeeeel veel?
![]()
ik vlieg 3 february samen met Joost naar Thailand. Ben het weekend ervoor al hier. Maar wordt geen bonnie-avond. Dat zal er na moeten gebeuren. Ben begin maart weer in Holland.
waar is die bookpresentatie dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rek je maart dan ook gelijk even op tot 17 maart de boekpresentaie van Wonderer ?
maken we tijd voor een meet
ik gok weer in antwerpen maar wellicht net als de vorige keer ook nog een sessie in Nederlandquote:Op donderdag 31 december 2009 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar is die bookpresentatie dan?
Daar gaat het helemaal niet om verrekte mongolquote:Op donderdag 31 december 2009 15:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik blijf wel thuis, je had ook gewoon nee kunnen zeggen hoor....
Vals wijfquote:Op donderdag 31 december 2009 16:18 schreef Bartjebart het volgende:
Slecht personeel bij de Manfield hier. Ze zouden de verwarming er eens lager moeten zetten...
Dat oude lijf ook he!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om verrekte mongol
Ik was chagrijnig en moe, heb vrij genomen deze middag en kom net pas weer uit coma.
Had het denk ik nodig.
Ja dat zal het zijnquote:
quote:
Welk Manfielsverwarmingincident?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:50 schreef Ang3l het volgende:
O het was geen dikke vette hint naar het Mansfieldverwarmingincident bij MisterO?
21 maart in rotterdam. Maar ik kom sowieso een week of zo eerder, dus als je het echt kunt rekken, kunnen we elkaar misschien zienquote:Op donderdag 31 december 2009 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar is die bookpresentatie dan?
ja leukquote:Op donderdag 31 december 2009 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
21 maart in rotterdam. Maar ik kom sowieso een week of zo eerder, dus als je het echt kunt rekken, kunnen we elkaar misschien zien
Hoe kom jij trouwens aan 17 maart?quote:
Ook niet erg stijlvol...quote:Op donderdag 31 december 2009 20:01 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die een UUR te vroeg komen!
Ik ben nog aan het eten en heb me nog niet omgekleed en nog niet opgeruimd!!!!
Zat nog rustig Beautiful life te kijken!
nichten komen altijd te laatquote:Op donderdag 31 december 2009 20:01 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die een UUR te vroeg komen!
Ik ben nog aan het eten en heb me nog niet omgekleed en nog niet opgeruimd!!!!
Zat nog rustig Beautiful life te kijken!
Het was dreamerquote:
Tis half 9. Dreamer zit nog ff ergens te eten. Eef is zich aan het klaarmaken. Ge komt mar. Ik ben toch pas om 23:59 mooiquote:Op donderdag 31 december 2009 20:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar als ik het goed begrijp kan ik nu al komen
wat is daar nu de hele grap achter eigenlijk? Ik zag em alleen opkomen om uitgekleed te worden...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:24 schreef Stroekie het volgende:
de brandweermeneer bij paul de leeuw is wel erg leuk
van hetzelfde maar dan net iets wat meer voor jou !quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig nieuwjaar lieverds. Dat 2010 iedereen gelukkig mag maken en dat er maar veel van iedereen gehouden mag worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |