Nooit van gehoord... Heeft ie iets betekent voor de muziek dan?quote:
Ik ook, net na twaalven bij Lady Jane...quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:12 schreef D. het volgende:
Ik hoorde gisteravond in bed nog dat de DJ Beatles zei otegen de Stones
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat viel best mee hoor, ik ging in 1 moeite door
En net voor twaalven werd er een hele intro vol geluld door eimand die volgens mij te diep in het glaasje had gekeken want hij leek niet uit zijn woorden te komen en bazelde maar watquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, net na twaalven bij Lady Jane...
Hun mooiste is al geweest.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:24 schreef 3keernix het volgende:
Crowded Househad ik minstens in de top100 verwacht
Uhhuh hij heeft een heel mooi kerstalbum gemaaktquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nooit van gehoord... Heeft ie iets betekent voor de muziek dan?
Hahha, nee hoorquote:
Wij moeten zo ook ontbijten... de thee staat al klaar maar nog niet ingeschonken.... we wachten nu wie het eerste opstaatquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb mijn ontbijtje nu op, dus ik heb weer nieuwe energie
Oh ja? Zat hij soms in Wham? Of kennen we hem van Band Aid?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Uhhuh hij heeft een heel mooi kerstalbum gemaakt
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij moeten zo ook ontbijten... de thee staat al klaar maar nog niet ingeschonken.... we wachten nu wie het eerste opstaat
Arme Twente-Twanquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij moeten zo ook ontbijten... de thee staat al klaar maar nog niet ingeschonken.... we wachten nu wie het eerste opstaat
Into temptations is mooierquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:25 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hahha, nee hoordat is imo hun mooiste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |