Joh ik wist helemaal niet dat je dj't.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:44 schreef ScottTracy het volgende:Nouja als dj werk je ook weleens tot 4/5 uur, dus dan is een personeelsfeestje dat om half 12 is afgelopen ook wel eens lekker
DJ Steve voor al uw feesten en partijenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Joh ik wist helemaal niet dat je dj't.
ja dan wordt dat lijstje van je ook al duidelijkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
DJ Steve voor al uw feesten en partijenDraai elke zaterdag vast ergens en af en toe een feestje ofzo, zoals vanavond
Nu ik erover nadenk, vind ik het wel wat voor jou.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:49 schreef ScottTracy het volgende:
DJ Steve voor al uw feesten en partijenDraai elke zaterdag vast ergens en af en toe een feestje ofzo, zoals vanavond
Hoezo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan wordt dat lijstje van je ook al duidelijker
7. Typhoon ft. Sticks - Wind Waait (2007)quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
nou voor een DJ is het 'vanzelfsprekender' dat hij van muzieklijstjes maken houdt....quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:54 schreef tha_dark het volgende:
[..]
7. Typhoon ft. Sticks - Wind Waait (2007)
Held.![]()
Ah zo... dacht al, in dat lijstje staat weinig muziek waar ik tijdens het draaien iets aan hebquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou voor een DJ is het 'vanzelfsprekender' dat hij van muzieklijstjes maken houdt....
Lijkt mij althans
Hier precies hetzelfde. Elke keer weer kippenvel bij die plaat, die tekst is echt briljant. Staat met kop en schouders bovenaan wat betreft mijn favoriete hiphop nummers.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Is echt een lijflied van me. Die tekst is zó geniaal.
![]()
Had eerst ook een zinnetje eruit in mijn sig staan, misschien dat ik die toch weer terug ga zettenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:57 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Elke keer weer kippenvel bij die plaat, die tekst is echt briljant. Staat met kop en schouders bovenaan wat betreft mijn favoriete hiphop nummers.
Zo niet mij is ook een mooi nummer, sowieso heel de cd van Typhoon. Maar goed, dit wordt allemaal een beetje offtopic.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Had eerst ook een zinnetje eruit in mijn sig staan, misschien dat ik die toch weer terug ga zetten
omdat de volgende zin is dat ze op 1 december al hadden willen trouwen.... wereld aidsdag.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:00 schreef ScottTracy het volgende:
In Argentinië zijn voor het eerste twee mannen met elkaar getrouwd. De twee mannen, die allebei aids hebben, ...
Hoezo moet dat er dan weer bij vermeld worden
Misschien als hij daar in de buurt woont en die stad dus beter kent.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke sukkel gaat stappen in Hilversum als-ie van Schiphol komt?
Zo niet mij is ook een favorietje. Maar inderdaad, Typhoon staat voorlopig nog niet in de Top2000, dus laten we erover ophoudenquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:01 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zo niet mij is ook een mooi nummer, sowieso heel de cd van Typhoon. Maar goed, dit wordt allemaal een beetje offtopic.
Je bedoelt dat Amsterdam voor de hand ligt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke sukkel gaat stappen in Hilversum als-ie van Schiphol komt?
Hij is een Brabander.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:01 schreef Mostlyanthony het volgende:
[..]
Misschien als hij daar in de buurt woont en die stad dus beter kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |