quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:27 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Voorbij. Goed moment om af te taaien naar bed.
Bye all
Ontarmtquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:27 schreef TUFKAL het volgende:
Die gozert ontarmt een mokkel in de studio
Nummers aankondigen, uit hun dak gaan, koffie drinken...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:30 schreef tha_dark het volgende:
Wat doen die dj's eigenlijk heel de tijd?
Ze moeten af en toe een liedje aankondigen maar het is gewoon een vaste playlist.
Ik zou me dood vervelen.
Daarom die webcam, hebben ze nog íets te doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:30 schreef tha_dark het volgende:
Ze moeten af en toe een liedje aankondigen maar het is gewoon een vaste playlist.
Ik zou me dood vervelen.
Ze gaan helemaal niet uit hun dak, de meeste zingen nog niet eens mee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nummers aankondigen, uit hun dak gaan, koffie drinken...
De DJ's doen veel meer dan je denkt.
Al die seksmails voorlezen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:30 schreef tha_dark het volgende:
Ik zou me dood vervelen.
Stagiairs.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:38 schreef Bjoro het volgende:
5 man aan het werk...is dat niet een beetje geld verspilling allemaal ?
Dit is toch van belastinggeld ?
Er zijn ook technici aan het werk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:38 schreef Bjoro het volgende:
5 man aan het werk...is dat niet een beetje geld verspilling allemaal ?
Dit is toch van belastinggeld ?
Eens. Al staat op elk van de albums wel 1 nummer dat ik heel goed vindquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
De laatste drie U2-albums vond ik helemaal niks, Scrut.
Wat je maar vroeg noemtquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:40 schreef ScottTracy het volgende:
Goedemiddag
Lekker vroeg klaar vanavond, dus kom nog even een paar uurtjes Top2000 meepikken
hahaha...hoop het niet voor ze op die leeftijdquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |