TwenteTwan!quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twan heeft de hap voor Lennon geregeld en Twan heeft een Kapitein Koek genomen of zo?
Tja nu neem ik je niet meer serieus hoor...quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet met je eens. Ben meer van de 80's en daar past deze plaat van hun zo mooi bij. Four Seasons in one day is mooier dan into temptation
Zeg, dat gaat zomaar nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet met je eens.
Eigenwijsquote:Ben meer van de 80's en daar past deze plaat van hun zo mooi bij. Four Seasons in one day is mooier dan into temptation
Zou ie door jou serieus 'genomen' willen worden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja nu neem ik je niet meer serieus hoor...
Nee hoor ze hebben allebei een heerlijk bordje pap gehad. Twan heeft het zelf gegeten en Lennon heeft het gekregen. Hun buikjes zijn lekker vol.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twan heeft de hap voor Lennon geregeld en Twan heeft een Kapitein Koek genomen of zo?
Misschien wel, maar ik wil dat nu niet meer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ie door jou serieus 'genomen' willen worden?
Heb je van de week Youtube ontdekt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:36 schreef 3keernix het volgende:
Die clip was de eerste die ik ooit in mijn leven heb gezien
Ik heb geen flauw idee wat mijn eerste clip wasquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:36 schreef 3keernix het volgende:
Die clip was de eerste die ik ooit in mijn leven heb gezien
hahahha, nee hoor MTVquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je van de week Youtube ontdekt?
Veel mensen op gestemd, gok ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:37 schreef peaceman het volgende:
Waarom, waarom staat deze zo hoog??????
Jij gelooft in een eerlijke lijst?quote:
Ach, het zou waarschijnlijk toch 3 keer niks geweest zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik wil dat nu niet meer.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je vandeweek MTV voor het eerst ontdekt??
Het één sluit het ander niet uit he, dus geen voorbarige conclusies trekkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij gelooft in een eerlijke lijst?
Weet je... ik zou er eens een column over moeten schrijven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit he, dus geen voorbarige conclusies trekken
Je hebt nog een jaar de tijd, dus leef je uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weet je... ik zou er eens een column over moeten schrijven.
Zal voor mij denk ik wel Bohemian Rhapsody geweest zijn...quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat mijn eerste clip was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |