quote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef Rekkie het volgende:
En dat maakt iets uit want?
Laat ze leker!
Het opscheppen erover irriteert me, maar ik slaap er verder niet minder door. Dat kan ook niet, want anders loop ik het risico niet meer aan die 7 uur te komenquote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef Rekkie het volgende:
En dat maakt iets uit want?
Laat ze leker!
Zolang je maar niet bij ze in de auto stapt...quote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef Desunoto het volgende:
Lekker boeiend, die slaapuren.
Maar 3 uur kan gewoon nietquote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef hexenwind het volgende:
Ik denk dat het niet per se opscheppen is, maar een soort van persoonlijke bekenning van een persoonlijk probleem. Een beetje zoals lui die naar de AA gaan en zeggen: "Ja, ik ben alcoholist." Maar dan anders. Om te kijken hoe de omgeving reageert misschien. Niet al te bewust denk ik. Kan het mis hebben
. Ik zou niet weten waarom iemand trots zou moeten zijn op maanden slaapgebrek.
Zelfs dat opscheppen, who cares..... zij worden er minder van, jij nietquote:Op maandag 28 december 2009 23:44 schreef fdzwarxxier het volgende:
[..]
Het opscheppen erover irriteert me, maar ik slaap er verder niet minder door. Dat kan ook niet, want anders loop ik het risico niet meer aan die 7 uur te komen
quote:Op maandag 28 december 2009 23:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Boehoe een typo.... niet zo zijken
Maar als je een paar dagen te weinig slaap hebt gekregen is na een lange dag in je bed kruipen het beste dat er isquote:Op maandag 28 december 2009 23:53 schreef Ascendancy het volgende:
Vanochtend ook weer. Moest om half 8 op station zijn, belt me vriendin om half 8, waar blijf je. Ik lag nog heerlijk te slapen. Hoe de fuck dat ding uit is gegaan, geen idee
Jij slaapt slecht en haalt het in het weekend in. Dat is wat anders dan een gemiddelde van 3 uurquote:Op maandag 28 december 2009 23:54 schreef daftme het volgende:
Persoonlijk slaap ik slecht. Haal denk ik net de 4 uur per nacht doordeweeks als het meezit. Dit moet ik in het weekend echter wel even inhalen. Dan slaap ik makkelijk de klok rond. Zie het als opscheppen, mij best.
Mwoah, 4 tot 5 uur is bij mij vrij normaal. Ben gewoon klaarwakker dan.quote:Op maandag 28 december 2009 23:42 schreef Ascendancy het volgende:
Zo herkenbaar. mensen die beweren max 5 uur per nacht te hebben. Ik doe het ook wel eens 3 dagen, maar de dag daarna kan ik me nooit herinneren hoe mijn wekker uit is gegaan. En ik kan niet geloven dat andere mensen goed kunnen functioneren na enkele van zulke nachten.
Terrechte klacht dat sowieso, maar ken weinig mensen met mijn ritme. Dacht deel het even meequote:Op maandag 28 december 2009 23:57 schreef fdzwarxxier het volgende:
[..]
Jij slaapt slecht en haalt het in het weekend in. Dat is wat anders dan een gemiddelde van 3 uur
Dat het heerlijk is, is weer een ander verhaal he. Wat je nodig heb is waar et om draait.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:06 schreef VeerEli het volgende:
Misschien ben ik wel weer het andere uiterste danWant ik heb echt als ik rond 2 uur 's nachts ga slapen dat ik tot 12 uur lig te meuren hoor, dus zo'n 10 uurtjes
Heerlijk.
Wat snap je niet aan "per nacht"?quote:Op maandag 28 december 2009 23:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Mwoah, 4 tot 5 uur is bij mij vrij normaal. Ben gewoon klaarwakker dan.
Alleen in de weekenden slaap ik, voor mijn doen, erg lang. Dan een uur of 9 (stuk in de kloten gaat dat makkelijker).
Heb er trouwens ook totaal geen moeite mee. Staat tegenover dat een vriend van mij 10uur per dag nodig heeft anders is het gewoon een lijk.
Wat snap jij niet aan mijn post?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "per nacht"?
Sure, klaarwakker bij 4 a 5 uur en in het weekend ineens 9 uurquote:Op maandag 28 december 2009 23:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Mwoah, 4 tot 5 uur is bij mij vrij normaal. Ben gewoon klaarwakker dan.
Alleen in de weekenden slaap ik, voor mijn doen, erg lang. Dan een uur of 9 (stuk in de kloten gaat dat makkelijker).
Heb er trouwens ook totaal geen moeite mee. Staat tegenover dat een vriend van mij 10uur per dag nodig heeft anders is het gewoon een lijk.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:29 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Sure, klaarwakker bij 4 a 5 uur en in het weekend ineens 9 uur
hehe die heb je altijd.. maar 2 dagen is wel te doen.. daarna heb je een week nodig om bij te komen dat wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:46 schreef Equites het volgende:
Ik had een gast in me klas die de 1e keer beweerde al 2 dagen niet geslapen te hebben. De maand erna was het opeens 3 dagen en daarna zei die een hele week niet geslapen te hebbenYe right.
De enige keer dat mij dat is gelukt was in mijn tienerjaren met wat extra hulp.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:46 schreef Equites het volgende:
Ik had een gast in me klas die de 1e keer beweerde al 2 dagen niet geslapen te hebben. De maand erna was het opeens 3 dagen en daarna zei die een hele week niet geslapen te hebbenYe right.
Waarom rijd je mee met truckers?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:43 schreef motaro het volgende:
gisteren doorgehaald (klb en daarna ingestapt in een vrachtwagen van een maat) en zo maar weer doorhalen.. en vanaaf bij een andere maat instappen![]()
Echte bazen hebben bloed van koffie
Als hobby heb ik het fotograveren van vrachtwagensquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:55 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Waarom rijd je mee met truckers?
En boven hetgeen wat jij quotte zeg ik wat ik nodig heb. Lees esquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:10 schreef daftme het volgende:
[..]
Dat het heerlijk is, is weer een ander verhaal he. Wat je nodig heb is waar et om draait.
Kan je dan niet beter aan baan vinden met een nachtdienstquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik slaap echt weinig per nacht, is niks om over op te scheppen in ieder geval.
Ik ben kant en klaar wakker tot een uur of 4/5 als ik dan 7/8 op moet slaap ik maar 3/4 uur per nacht. gelukkig is het maar een paar x per week.
Gisteren 1.5 uur geslapen. Heel de dag door voel ik me verschrikkelijk kan me ogen niet open houden. tot het avond wordt en donker dan leef ik helemaal op ben nu dan ook weer kant en klaar wakkernever really awake but also never really asleep.
Ik zeg per nacht 5 uur en jij komt vervolgens met 9 in het weekend.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:19 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan mijn post?
school dusquote:Op dinsdag 29 december 2009 07:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter aan baan vinden met een nachtdienst?
Voor jou ja. Jij spreekt jezelf tegen in 3 posts. Hup, terug naar de basisschool triangeljosti.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik zeg per nacht 5 uur en jij komt vervolgens met 9 in het weekend.
Als je dat niet snapt dan was zelfs VMBO bb te moeilijk voor je
Daar heb ik ook wel last van, ik kan echt niet leven op een paar uur slaap. Het komt weleens voor maar dan ben ik de dag/avond erna wel helemaal kapot.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:06 schreef VeerEli het volgende:
Ik snap het ook niet zo.
Tuurlijk zullen er ook mensen zijn die hier wel last van hebben (slaapproblemen komen nou eenmaal voor)
Toch kan ik me er niks bij voorstellen. Ik heb wel na vakanties of vrije dagen bijv. dat ik in zo'n beroerd ritme zit (vaak pas rond 2 uur 's nachts slapen bijv.) dat ik als ik weer in mijn normale ritme kom, ook minder slaap (bijv. maar 6 uurtjes ofzo).
Maar na 2 van zulke nachten ben ik écht kapot hoor..Dan val ik overdag gewoon een keertje in slaap ofzo.Ik heb toch MINSTENS 8 uur nodig om me overdag een beetje normaal te voelen
Misschien ben ik wel weer het andere uiterste danWant ik heb echt als ik rond 2 uur 's nachts ga slapen dat ik tot 12 uur lig te meuren hoor, dus zo'n 10 uurtjes
Heerlijk.
Hoe werkt dat precies?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:05 schreef motaro het volgende:
[..]
Als hobby heb ik het fotograveren van vrachtwagens
Ik denk dat ie er foto's in graveert. Toch?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |