Ik vond het heel interessant om te lezen, omdat je een goed beeld krijgt van zijn zielsroerselen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:02 schreef Dynd het volgende:
Vraagje tussendoor, weet iemand of dit boek een beetje interessant is om te lezen?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dancing_The_Dream
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:19 schreef bloempje-moi het volgende:
Over 15 minuten weer De familie Jackson!
Waarom? Omdat ie de geschiedenis van de slaven niet wil laten vergeten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Ah, Marlon is al net zo megalomaan als Michael en Jermaine.
Leuk boek wel, toevallig net vd week binnen gekregen, had ooit, bij gebrek aan beter een Duitse versie gekochtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:02 schreef Dynd het volgende:
Vraagje tussendoor, weet iemand of dit boek een beetje interessant is om te lezen?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dancing_The_Dream
Heb nog nooit via Amazon besteld, maar wil dat gaan doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Leuk boek wel, toevallig net vd week binnen gekregen, had ooit, bij gebrek aan beter een Duitse versie gekocht
Er is nu net een Engelse herdruk uit, 16 euro ofzo, Amazon.
Staan wel geinige foto's in en een bende verhalen en gedichten van MJ.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ie de geschiedenis van de slaven niet wil laten vergeten?
En waarom was Michael megalomaan? Helemaal niet mee eens.
Dat zei ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja maar kijk.
Deed hij iemand daar kwaad mee? Denk het niet.
Ik stel gewoon feiten vast.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zo oordelen, joh.
amazon.co.uk, was 17,02 inclusief verzenden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heb nog nooit via Amazon besteld, maar wil dat gaan doen.
Hoeveel zijn de verzendkosten?
Thanks!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
amazon.co.uk, was 17,02 inclusief verzenden.
Euh. Ik ga wat anders bestellen dan jij, want ik heb dat boek al.quote:
Hij deed er niemand kwaad mee. Vond het wel vet toenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja maar kijk.
Deed hij iemand daar kwaad mee? Denk het niet.
Ja die link zoek ik dus, van the jackson dynasty + subs! Robijn had die toen hier gepostquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:56 schreef Dynd het volgende:
Vorige week werd er een site gepost waar je de Jacksons: Dynasty kon terug kijken, waar was dat ook alweer? Het was van goede kwaliteit en met subs.![]()
Owja, deze is vast en zeker al eens gepost maar, voor de mensen die hem nog niet hebben gezien.
Die serie over de hele familie Jackson, nagespeeld. (1992)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |