Die van N Sync bedoel je...quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef tha_dark het volgende:
Hoe vaak is trouwens die homo van de Backstreet Boys alweer voorbij gekomen dit jaar?
Robbie W, bedoel je? Zo'n 3 keer alquote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef tha_dark het volgende:
Hoe vaak is trouwens die homo van de Backstreet Boys alweer voorbij gekomen dit jaar?
Welke precies? Het waren er een stuk of 8 toch?quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef tha_dark het volgende:
Robbie Williams, bedoel je?quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef tha_dark het volgende:
Hij gaat wel weer naar zn eigen bed hoorquote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja jij bent gewoon ergJouw bed afstaan
Wat leuk! Heel goed, laat hem maar niet de rest van het forum zien...quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, hij heeft helemaal de smaak te pakken. Ik was gisteren songteksten aan het posten en hij wilde mij helpen en eigenlijk zelf ook wel een account. Hij postte vandaag helemaal alleen... hij mag alleen hier posten trouwens.
Ja.quote:
Dat zat ie toch ook?quote:Op maandag 28 december 2009 23:01 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja.
Terugkerend grapje elk jaar weer doordat ooit een user dacht dat hij bij de Backstreet Boys had gezeten.
Welke user was dat dan? Hij zat namelijk in BED.quote:Op maandag 28 december 2009 23:01 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja.
Terugkerend grapje elk jaar weer doordat ooit een user dacht dat hij bij de Backstreet Boys had gezeten.
Over sneeuw gesproken, ik ga er ook bij liggenquote:
Ja, erg leuk. Hij snapt nog niet goed hoe het allemaal werkt op Fok! dus dat zal wel goedkomen, we moeten hem ook helpen wanneer een topic dichtgaat. Maar hierdoor is hij ook enthousiast geworden over de top2000 en kijkt regelmatig op de lijst of danst in de kamer.quote:Op maandag 28 december 2009 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat leuk! Heel goed, laat hem maar niet de rest van het forum zien...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |