abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:51:10 #276
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76553374
Ach Kobus, dat valt ook allemaal niet mee. Tanden krijgen!

Oeke, heb je een bijtring? Joep is helemaal verslaafd aan de zijne... als ik hem uit de koelkast haal en hij ziet hem, dan begint ie al wild te trappelen van opwinding hahahaha.

Graeme ook al bezig met zijn tanden?
Niet mieten! Door gieten!
pi_76553508
Tess is ook verslaafd aan haar bijtring. Ik heb die groene van de Hema
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:54:49 #278
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76555311
Ahh Ko, 2 tandjes in een keer!!

Danique heeft ook die groene bijtring van de Hema , hij word goed gebruikt!
Inmiddels is tand nummer 4 door en nummer 5 is onderweg!
pi_76555747
Die bijtring vindt hij wel leuk, maar niet in het bijzonder. Hij bijt het allerliefst op zijn duim. En koude appel of wortel is ook fijn, net als eigenlijk alles wat in zijn buurt komt.

Wow, Danique ook al veel tandjes.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_76556088
Leander is echt helemaal uit zijn doen. Slapen deed ie nooit al goed nu is het helemaal slecht. Elke nacht wel tig keer wakker, overdag is niks goed, hij wil vanalles maar kan zo weinig. Nu had ie gister door dat ie zelf ook kon gaan staan in de box en dat vind ie helemaal geweldig. Maar de box staat nog hoog en die gaat vanavond naar beneden dus hij mag er nu ff niet in. Hij ligt de hele tijd vast onder de bank, tafel of box en dan schreeuwt ie alsof ie zwaar mishandeld word Nu zit ie de hele tijd de hond te klieren en de vloer onder te kwijlen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_76556155
Ik heb een gefrustreerde baby die volgens mij zelf niet weet waarom ze gefrustreerd is
Ze wil niet spelen op de grond/in de box, ze wil niet in de wipper en ook niet op schoot..
Ze krijgt nu een fles en daarna gaat ze lekker dr bed in. Vannacht is ze weer lekker bezig geweest. Ze lag heel lief en gezellig te kletsen

Tess is vandaag 7 maanden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76557082
nu heeft Ko al net zoveel tanden als elin
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:50:09 #283
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76557325
Met 7 maanden kwamen net als bij Kobus de onderste 2 in een keer door en met 10 en 11 maanden de 2 boventanden.
Nu is er nog een tandje bovenin aan het doorkomen.
Sinds ze onder en boven tandjes heeft gaat ze er soms mee knarsen
pi_76561448
Brrr da's echt zo'n rotgeluid. Ik moet bekennen dat ik op zo'n knarsdag hem wat vaker zijn speen geef om op te knagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door bodpa09 op 08-01-2010 14:32:53 ]
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:22:56 #285
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76563141
Vind het echt een rot geluid inderdaad!
danique krijgt dan een broodkorst oid haha
pi_76565460
hier de 2 ondertanden bij bijna 10 mnd en nu zie ik hoektandenenboventandenpuntjes

en trouwens.. fruit wil ze niet eten bij t doorkomen, dus geef ik r af en toe een fruitreepje van nestle, vindt ze awesome

en nu ga ik wel weer naar 'ons'topic
pi_76568369
Tess vindt de soepstengels lekker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:18:42 #288
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76570450
gefeliciteerd met Tess d'r 7 maanden

De bijtring is hier ook helemaal hot! En de hand van papa of mama ook

Tandenknarsen... brrr! Hopelijk gaan ze dat niet doen hier

Oeke, heb even gemist hoeveel tanden ko nu heeft, nog steeds twee, of zijn er inmiddels al meer te bewonderen. Hier is de stand nog steeds 2-1

MeNicole, is het geen sprongetje?
pi_76578391
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:42 schreef Kleurdoos het volgende:
nu heeft Ko al net zoveel tanden als elin
Maar Elin heeft meer haar!
*aai*

Tandenknarsen?

Mikoxx, Ko heeft er nu twee onderin, en ik heb een beetje het gevoel dat er nog meer volgen, maar ik weet niet hoe snel dat kan. Dus misschien verbeeld ik het me wel.

Hier is de rust weer een beetje weergekeerd. Ko is weer gewend aan thuis zijn en is een stuk relaxter. Heel fijn.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:46:28 #290
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76580843
Meer tandjes kan rustiger hoor Oeke. Dochterlief kreeg er ook vier heel snel achter elkaar, ze is nu 9,5 maand en heeft 6 tandjes. En ze bijt graag op mijn handen

En nu ligt ze in bed te krijsen, slechte nacht gehad, vanaf 6 uur wakker, half uurtje geslapen en nu is ze doodop, maar slapen wil maar niet lukken. Pfff, wilde even naar buiten, maar het is -15 met een venijnige wind... Laat maar dan...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:36:38 #291
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76599227
Joep ging net mee in de buggy... wat gek zeg. Voor het eerst mijn kleine baby in een buggy. Hij zag er zo groot uit. En ik vond het eigenlijk een beetje ongezellig . Ik kon hem helemaal niet zien. Normaal in de doek dan is ie zo lekker dichtbij en zelfs als we dan een keer de kinderwagen nemen, dan zien we elkaar. Daarintegen vond ie het zelf wel super geloof ik. Ik zag de hele tijd die buggyzak op en neer wietelen van opwinding
Niet mieten! Door gieten!
pi_76600336
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:36 schreef seilram het volgende:
Joep ging net mee in de buggy... wat gek zeg. Voor het eerst mijn kleine baby in een buggy. Hij zag er zo groot uit. En ik vond het eigenlijk een beetje ongezellig . Ik kon hem helemaal niet zien. Normaal in de doek dan is ie zo lekker dichtbij en zelfs als we dan een keer de kinderwagen nemen, dan zien we elkaar. Daarintegen vond ie het zelf wel super geloof ik. Ik zag de hele tijd die buggyzak op en neer wietelen van opwinding
Ik vond het ook zo gek toen ze opeens in de wandelwagen moest, vond Mila er voor mijn gevoel nog véél te klein voor.. Maar ook zij vond het prachtig

Morgen vieren we Mila haar verjaardag. Maandag word ik weer geopereerd dus kunnen we er niks aan doen. Heb net ook even een overzichtje gemaakt van 0 - tot nu

pi_76600362
Seilram, dat had ik ook met de eerste keer buggy. En nog steeds eigenlijk. Geef mij maar de doek.
En hier ook giecheltjes de eerste minuten, maar daarna was hij het al snel weer zat.

Ik heb eens goed gekeken, ook omdat we vannacht een heftige huilbui kregen van hem, maar volgens mij komt er dus een voortand en snijtand door boven.
Maar ik vind dat wel een gekke volgorde dus ik twijfel of ik het goed zie. Het zijn een soort witte blaren op zijn kaakje.
Draadjespoep hebben wij hier dus helemaal niet, het is meer een kwestie van geen poep.10 dagen niet, ofzo. En dan ineens heul veul.
pi_76600660
Raissa, wat is ze alweer groot! Knappe meid is het. Alvast gefeliciteerd en sterkte voor de operatie.
En een fijne dag morgen.
pi_76600706
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:12 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik vond het ook zo gek toen ze opeens in de wandelwagen moest, vond Mila er voor mijn gevoel nog véél te klein voor.. Maar ook zij vond het prachtig

Morgen vieren we Mila haar verjaardag. Maandag word ik weer geopereerd dus kunnen we er niks aan doen. Heb net ook even een overzichtje gemaakt van 0 - tot nu

[ afbeelding ]
Aaah, Mila!
Ik vind dat ze eigenlijk best wel wat van elkaar weghebben, jouw Mila en mijn Elodie.
pi_76600737
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:23 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Aaah, Mila!
Ik vind dat ze eigenlijk best wel wat van elkaar weghebben, jouw Mila en mijn Elodie.
Foto's
pi_76600902
Ja, kweet niet, gewoon hetzelfde type denk . De lichtbruine haartjes met blauwe ogen en blozende kaken.

Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 15:31:00 #298
5428 crew  miss_sly
pi_76600916
Raissa, vast gefeliciteerd met je grote meid! En succes maandag

Ik vind op die laatste foto dat Senna wel wat weg heeft van Mila
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76600936
Als pasgeborene dan weer helemaal niet.
pi_76600967
Ja, bij Senna heb ik het idd ook al eens gedacht, zelfde type.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')