Maar Elin heeft meer haar!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:42 schreef Kleurdoos het volgende:
nu heeft Ko al net zoveel tanden als elin![]()
Ik vond het ook zo gek toen ze opeens in de wandelwagen moest, vond Mila er voor mijn gevoel nog véél te klein voor.. Maar ook zij vond het prachtigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:36 schreef seilram het volgende:
Joep ging net mee in de buggy... wat gek zeg. Voor het eerst mijn kleine baby in een buggy. Hij zag er zo groot uit. En ik vond het eigenlijk een beetje ongezellig. Ik kon hem helemaal niet zien. Normaal in de doek dan is ie zo lekker dichtbij en zelfs als we dan een keer de kinderwagen nemen, dan zien we elkaar. Daarintegen vond ie het zelf wel super geloof ik. Ik zag de hele tijd die buggyzak op en neer wietelen van opwinding
Aaah, Mila!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:12 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik vond het ook zo gek toen ze opeens in de wandelwagen moest, vond Mila er voor mijn gevoel nog véél te klein voor.. Maar ook zij vond het prachtig![]()
Morgen vieren we Mila haar verjaardag. Maandag word ik weer geopereerd dus kunnen we er niks aan doen. Heb net ook even een overzichtje gemaakt van 0 - tot nu
[ afbeelding ]
Foto'squote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:23 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Aaah, Mila!
Ik vind dat ze eigenlijk best wel wat van elkaar weghebben, jouw Mila en mijn Elodie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |