Basboussa, hoe oud? ben ik even kwijt
Joep is 8 maanden morgen en wat we graag samen doen: op een kleed op de grond liggen met 1 of 2 speeltjes (bijvoorbeeld een telefoon met geluid of knuffeldoekje). Hij rolt dan naar mij, pakt een speeltje, ik pak het weer af en leg het ergens anders neer en moedig hem aan om daarheen te gaan.
Wat hier een hoop hilariteit verzorgt als ik mijn lange haar los doe en er mee zwier, dan gilt ie het werkelijk uit. Haar is ook super spannend om aan te voelen en te sabbelen.
We zingen... naja ik zing liedjes en hij sabbelt op zijn bijt ring. Verder heeft ie een loopwagen (die hij nog niet gebruikt om te lopen hoor, hij kan niet eens zelf zitten

). Maar dan kun je voorin blokjes duwen en dan komt er geluid uit en dat is ook heel spannend om samen te doen.
Hij zit in de kinderstoel en ik ernaast en we rollen een bal over en weer naar elkaar. Is ook een echte giller hier.
Samen naar buiten kijken, vliegen er vogels voorbij? of komt er een auto aan? Allemaal spannend.
En als ik dan echt niet meer wat ik moet doen... zet ik een dvd van barbapapa op
Seb

Van harte gefeliciteerd kerel! Wat gaat het snel hier