abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:01:40 #251
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76496863
Basboussa, hoe oud? ben ik even kwijt

Joep is 8 maanden morgen en wat we graag samen doen: op een kleed op de grond liggen met 1 of 2 speeltjes (bijvoorbeeld een telefoon met geluid of knuffeldoekje). Hij rolt dan naar mij, pakt een speeltje, ik pak het weer af en leg het ergens anders neer en moedig hem aan om daarheen te gaan.

Wat hier een hoop hilariteit verzorgt als ik mijn lange haar los doe en er mee zwier, dan gilt ie het werkelijk uit. Haar is ook super spannend om aan te voelen en te sabbelen.

We zingen... naja ik zing liedjes en hij sabbelt op zijn bijt ring. Verder heeft ie een loopwagen (die hij nog niet gebruikt om te lopen hoor, hij kan niet eens zelf zitten ). Maar dan kun je voorin blokjes duwen en dan komt er geluid uit en dat is ook heel spannend om samen te doen.

Hij zit in de kinderstoel en ik ernaast en we rollen een bal over en weer naar elkaar. Is ook een echte giller hier.

Samen naar buiten kijken, vliegen er vogels voorbij? of komt er een auto aan? Allemaal spannend.

En als ik dan echt niet meer wat ik moet doen... zet ik een dvd van barbapapa op

Seb Van harte gefeliciteerd kerel! Wat gaat het snel hier
Niet mieten! Door gieten!
pi_76497264
Wat een hoop jarigen zo achter elkaar! Gefeliciteerd hoor!
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:10:53 #253
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76497361
Seilram, Beisan is ruim 9 maand en ze kruipt, en loopt langs de tafel. Mijn grote probleem is dus dat ze nooit blijft zitten. Ik bouw een toren, mevrouw draait zich om op haar kont en stiefelt vrolijk naar de dvd speler oid... Liedjes zingen vindt ze overigens wel fantastisch, maar dat haarzwaaien is geen goed idee, het kind rukt me nog een keer de haren uit mijn hoofd. Ze had gisteren een flinke pluk te pakken. Ik vind dat zo raar met baby's een maand of 2 geleden kon ik nog zoveel met haar doen, en nu wil ze alles zelf doen en ik krijg haar slecht gefocust op dingen die IK leuk vind....

Kleurdoos, dingen (bij ontbreken van duplo) in een doos gooien, dat zou nog weleens interessant kunnen zijn. Ga het eens proberen
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_76516282
Mila en Elodie zijn de eerstkomende jarigen!
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:15:31 #255
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_76517880
wet van fok ofzo... Bram heeft vanochtend met smaak een babyrijstwafel zitten eten

Alles zit in de auto, die helemaal bommetje volzit. Ken je die reclame van die openknappende auto's? Die van ons staat ook op springen.
Ik moet vanmiddag nog werken en dan rijden we vanavond naar mijn ouders in Drenthe. Daar zijn we morgen nog de hele dag en vertrekken dan met z'n allen rond 23.00 uur naar Tsjechie. Heb er zin in!

Annicka en Seb, alsnog gefeliciteerd met jullie verjaardag!
pi_76519339
Zouden baby's rustiger worden als ze goed kunnen zitten en kruipen?

Jesse hier is soms onhandelbaar. Wil niets en alleen maar miepen. doet hij sinds een paar dagen. Drinkt ook zijn flessen sinds enkele weken erg slecht. pfff....erg vermoeiend.

Word vast beter als hij kan kruipen oid. Hoop ik in elk geval

Hij is 6 maanden
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:03:25 #257
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76519592
TheFrankey, baby's kunnen wel wat minder mopperig worden omdat ze meer vrijheid om te bewegen hebben. Maar dan moet je er soms achteraan vangen omdat hij aan andere dingen gaat zitten.. hier bijv. aan cd's, dvd's bakjes van de katten... maar dat is wel minder erg, je moet hem alleen wat meer in de gaten houden. Het blijft een beetje aanmodderen soms, Lennon kan af en toe mopperen omdat hij nu wil lopen of van het ene naar de andere ding wil.

Lennon heeft gisteren overdag toch wel een klein beetje last gehad van de prikken, hij was wat mopperig/snel huilen en wilde overdag niet zo goed slapen. Gisterenavond is hij eventjes wakker geweest en bleef huilen. Ik heb hem toch gewoon wat melk gegeven, water wilde hij niet. Zolang dat af en toe is, blijven we dat gewoon doen. Vandaag is hij weer helemaal de "oude" en lijkt hij nergens last van te hebben.

Sugarsnap, heel veel plezier!!! al moet ik er niet aan denken.... ik ben niet zo'n sneeuw/wintersportliefhebster
Make love, not war ☮
pi_76521746
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:55 schreef TheFrankey het volgende:

Jesse hier is soms onhandelbaar. Wil niets en alleen maar miepen. doet hij sinds een paar dagen. Drinkt ook zijn flessen sinds enkele weken erg slecht. pfff....erg vermoeiend.

Hij is 6 maanden
Kan wel ja. Maar Guus is bijna 11 maanden en kruipt nog steeds niet "echt".
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:20:41 #259
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76522285
Diaan ik zou ook gewoon aankijken waar Lennon zich prettig bij voelt!
Kreeg net op de CB te horen dat als Danique steeds zo vroeg wakker blijft worden dat ik haar dan maar voor het slapen een kleine papfles moest geven... dus wat dat betreft zijn de adviesen van de CB's niet echt rechtlijnig!
Danique krijgt uiteraard geen pap meer want ze wil het echt niet en ik ga geen strijd voeren voor een uurtje langer slapen

Verder is ons kleine reusje weer goedgekeurd! Flink gehuild tijdens de prikken maar daarna was alles weer goed en nu ligt ze heerlijk te slapen!
De dame is nu 11,4 kilo schoon aan de haak en ze is 78,5 cm lang !!
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:23:23 #260
114177 Diaan73
pi_76524590
Fruppel, inderdaad nogal verschillende adviezen. Maar als blijkt dat Lennon minder goed slaapt zonder pap, dan geef ik hem ook wel weer pap. Zou jij Danique geen stuk fruit kunnen geven voor het slapen? Misschien vult dat en pakt ze net dat uurtje meer.

Wow, een flinke meid Ze is bijna 3 kg zwaarder dan lennon en ruim 3 cm langer... Fijn dat alles goed is en hopelijk heeft/krijgt ze geen last van de prikken.
Make love, not war ☮
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:47:51 #261
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76525549
Het vervelende met Danique is dat ze echt helemaal niets meer wil na het avondeten en toetje. ook als we het toetje weglaten wilt ze later niets meer eten...
Ik doe nu wat pap door haar joghurt zodat het wat dikker is, wie weet gaat dat helpen!

Kind van lange ouders dat is wel duidelijk haha!
Het is echt een grote meid!
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:09:47 #262
114177 Diaan73
pi_76526397
Ow dan houdt het inderdaad op... ik hoop voor jullie dat die pap helpt!!
Make love, not war ☮
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:24:05 #263
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76527004
Ach het kan altijd erger hoor, ze is nu rond 6en wakker, dat is nog te doen!
Paar dagen terug was het 5uur, dat vind ik toch een minder geschikte tijd
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:49:14 #264
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76534570
Fruppel, dat meisje van jou is echt geen 'Lief Klein Frupje' meer! En wat maakt een uurtje extra een verschil. Vannacht heeft kind hier van 8.30 - 7.30 geslapen, een paar keer wakker, even huilen, maar geen fles of iets dergelijks. Alleen nu wil ze niet slapen! Het is nu bijna 2 uur, en ze heeft sinds 7.30 maar een 10 minuutjes geslapen, ze is doodop, maar slapen ho maar! Ze verbouwt nu haar bed, ik ga toch maar even kijken, misschien even wat drinken?

Veel plezier Sugarsnap! Fijne vakantie!
TheFrankey, kan dat ze wat minder boos worden als ze kunnen kruipen oid, maar als daar de nieuwigheid vanaf is, dan kan er best een andere drempel een frustratie worden. En onderschat het achter het kind aanrennen niet... Erg frustrerend voor mama en papa....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_76535943
Fijne vakantie Sugarsnap!

Hier is het echt wennen voor Kobus, 2 weken vakantie met familie achter de rug en nu weer thuis met zijn drietjes. En dan ben ik ook nog eens aan het werk en dus de hele tijd weg. En misschien nog meer tandjes..
Het arme schaap is best van slag.

Tegenwoordig zingen we hem vaak in slaap.
Omdat hij zo ontzettend onrustig is en veel minder wil slapen dan ik wil. Van zingen wordt hij altijd rustig, wat dat betreft ben ik al een hele grote schaamte voorbij. Vroeger zong ik dus echt nooit.

En hij is vandaag 7 maanden!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:28:10 #266
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76536518
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:55 schreef TheFrankey het volgende:

Hij is 6 maanden
26 weken na de uitgerekende datum is er ook een sprongetje, nou ja, ze noemen het een 'sprong' en daar hebben ze ook 'last' van: mopperig, huilerig, etc. Het is een sprong van relaties, waarin ze beseffen dat papa/mama er soms even niet is. Waardoor ze bijv s als je even de hoek om gaat, beginnen te jengelen. Mss is het dat?
pi_76539024
Oh, ik moet deze hier even spammen:

2 tandjes naast elkaar!
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:24:34 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76539213
Och kijk nou! Ik vind dat zo schattig!
  Moderator donderdag 7 januari 2010 @ 21:26:20 #269
5428 crew  miss_sly
pi_76539312
ow oeke, wat een mooie duidelijke foto
voor Ko's tandjes!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76539459
Wat schattig Oeks!!
Ik krijg die van Tess niet op de foto
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator donderdag 7 januari 2010 @ 21:33:36 #271
5428 crew  miss_sly
pi_76539686
Dat lijkt me ook erg moeilijk, Vicky. Ik mag bij Senna nog niet eens even kort kijken of voelen, laat staan dat daar ooit een foto van gemaakt kan worden als het zover is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76539773
Voelen mag ik wel maar zodra ik wil kijken gaat die tong eroverheen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76539837
Hihi, valt het hier niet op dat meneer enorm lag te brullen toen ik die foto maakte?
Eerst lachte hij nog, maar ik kreeg hem maar niet scherp, dus hij werd boos. Maar de foto bleef onscherp.
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:41:18 #274
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76540048
haha, mooie foto Oeke! Zo ziet t er bij Max ook ongeveer uit, maar krijg ook niet de kans om t zo op de foto te krijgen
pi_76543167
Twee tandjes voor Ko! Knap dat je er een foto van hebt kunnen maken hoor!
Bij Graeme zie ik nog steeds alleen puntjes, nog geen streepje, dus dat duurt vast nog wel eventjes.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')