vreemde manier om te bewijzen dat je geen wintersport nodig hebt voor een gipsvlucht.quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Uitgegleden in bus 12, lelijk terechtgekomen. 1 ruggewervel verbrijzeld. Morgen of overmorgen word ik geopereerd. Daarna nog een week hier blijven en 6 weken revalideren.
Prettige jaarwisseling allemaal.
brandquote:Op dinsdag 29 december 2009 07:40 schreef BrandX het volgende:
Kia ora
en ik ben er gelijk weer van tussenhup hop op naar kantoor
.
quote:
hoidoeiquote:Op dinsdag 29 december 2009 07:40 schreef BrandX het volgende:
Kia ora
.
ik ga oud en nieuw thuis op de bank vierenquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Oeh, nog dik twee dagen en dan sta ik in een nachtclub om het nieuwjaar te vieren. Dat is als er niet overal file staat.. hoewel, lopen kan ook, zo ver weg is het niet.
Krijg er toch wel een beetje zin in nu.
BXquote:Op dinsdag 29 december 2009 07:40 schreef BrandX het volgende:
Kia ora
.
Sjowhanquote:
Marcquote:
ze hebben geen zitplaatsen daarquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Oeh, nog dik twee dagen en dan sta ik in een nachtclub om het nieuwjaar te vieren. Dat is als er niet overal file staat.. hoewel, lopen kan ook, zo ver weg is het niet.
Krijg er toch wel een beetje zin in nu.
Dat deed ik ook altijd. Dit jaar even geen zin in.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga oud en nieuw thuis op de bank vieren
met mini.o.k, maxi.o.k. en vrouw.o.kquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga oud en nieuw thuis op de bank vieren
dat was het vorige topicquote:
jawel, maar niet al te veel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben geen zitplaatsen daar
zal niet o.k. leuk vinden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met mini.o.k, maxi.o.k. en vrouw.o.k
is vechten voor een zitplaatsquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, maar niet al te veel.
neuh, ziten doe ik achter de laptop en voor de tv.. dus ik hoef niet zo nodig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is vechten voor een zitplaats
quote:
die is er dan toch nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zal niet o.k. leuk vinden.
gisterquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met mini.o.k, maxi.o.k. en vrouw.o.k
en je bent nog jongquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, ziten doe ik achter de laptop en voor de tv.. dus ik hoef niet zo nodig.
whehe..quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
maar zelfs voor mijn doen een beetje te weinig slaap
schoonOK? Familie van schoonOA?quote:
is jouw bank zo grootquote:
whehehehequote:
daar heb je wel weer gelijkquote:
jong genoeg danquote:
niet dat ik weet.quote:
ik heb best een grootte bankquote:
Daarmee sluit hij dit topicquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
waar blijft DaMart eigenlijk met de dagcijfers ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |