zijn dat niet die van die slecht onderhouden vliegtuigen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar Garuda wil nog wel eens naar beneden komen.
buren uitkopenquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:08 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Daar gaat zn parking langszij
valt wel mee. ze hebben tegenwoordig ook steeds meer echt nieuwe. Het vervelende is dat de piloten hetzelfde blijven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn dat niet die van die slecht onderhouden vliegtuigen?
quote:
die zijn nog steeds aan het leren vliegenquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
valt wel mee. ze hebben tegenwoordig ook steeds meer echt nieuwe. Het vervelende is dat de piloten hetzelfde blijven.
Vaak is dat wel fijn om je werk leuk te houden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat me maar lekker zo groot als we nu zijn
Kennelijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zijn nog steeds aan het leren vliegen
yup.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vaak is dat wel fijn om je werk leuk te houden.
Ik houd het ook nog vol, heb over de afgelopen maanden wel even mijn kerntaken opnieuw vastgelegd, dus enkele delen van de site zijn reeds verdwenen of gaan verdwijnen. Het moet vooral overzichtelijker worden voor mij en de bezoekers.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yup.
op het moment is het nog net te doen met ons tweetjes.
maar vanaf volgend jaar gaan we toch een full timer in dienst nemen
je moet ook regelmatig dingen veranderenquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik houd het ook nog vol, heb over de afgelopen maanden wel even mijn kerntaken opnieuw vastgelegd, dus enkele delen van de site zijn reeds verdwenen of gaan verdwijnen. Het moet vooral overzichtelijker worden voor mij en de bezoekers.Dan blijft het ook voor mij leuk om te doen.
dat is nog beterquote:
Van positie veranderen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet ook regelmatig dingen veranderen
smakelijkquote:
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Uitgegleden in bus 12, lelijk terechtgekomen. 1 ruggewervel verbrijzeld. Morgen of overmorgen word ik geopereerd. Daarna nog een week hier blijven en 6 weken revalideren.
Prettige jaarwisseling allemaal.
dat wist jij nog nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 03:16 schreef indahnesia.com het volgende:
De TT zorgde ervoor dat ik toch eens terug ben gaan bladeren.
[..]fles!
Beterschap!
dat kun je wel zeggenquote:
ik ben er weerquote:
oja kloptquote:Op dinsdag 29 december 2009 04:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, het topic was op slot, en bij hoge uitzondering las ik terug.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 04:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eten was al klaargemaakt he, hoefde het alleen naar binnen te schuiven.
uitbetalingen vind ik altijd minderquote:Op dinsdag 29 december 2009 04:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben weer met die betalingen bezig, leuk werk is dat.
ik kreeg hier bij 2 kratten bier 3 jupiler glazenquote:Op dinsdag 29 december 2009 04:30 schreef indahnesia.com het volgende:
En ik kreeg bij 6 blikjes bier een bierglas kado.. morgen nog even een treetje halen, dat zijn 4 gratis glazen die kapot kunnen vallen.
ik ben er toch alquote:Op dinsdag 29 december 2009 04:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Je mag meedoen hoor, het topic is nog lang niet vol.
de betalings termijn is toch pas voor volgend jaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 04:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar het gaat minder snel als gisteren, dus ik ga zodirect wat anders doen. Dit kan volgende week ook nog wel.
Heb liever eerst het geld binnen voordat ik weer moet betalen. Vaak gaat dat wel goed overigens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 04:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
uitbetalingen vind ik altijd minder
Stelletje gierigerds.. Maar 10 kratten is dan ook niet niets.. en dan is het wel leuk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 04:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kreeg hier bij 2 kratten bier 3 jupiler glazen![]()
elke keer als ik dus ging boodschappen doen kwam ik met 15 glazen extra terug
dat klopt inderdaad, maar ben bezig met een leuk project, en daarvan moeten de betalingen automatisch gaan, want anders heb ik helemaal geen tijd meer om te fokken straks.quote:Op dinsdag 29 december 2009 04:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de betalings termijn is toch pas voor volgend jaar
denk DMquote:Op dinsdag 29 december 2009 04:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weet niet wie die topics zo snel volmaken.
idem hieroquote:Op dinsdag 29 december 2009 04:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb liever eerst het geld binnen voordat ik weer moet betalen. Vaak gaat dat wel goed overigens.
en wat ik moet betalen kan ik ook wel laat betalen, weinig die erover klagen. Ik houd er echter niet van om dingen te laat te betalen. Liefst zo snel mogelijk afwerken.quote:
vind ik ookquote:
ik heb meer dan 150 bierglazen dus op die paar extra zit ik niet echt te wachtenquote:Op dinsdag 29 december 2009 04:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Stelletje gierigerds.. Maar 10 kratten is dan ook niet niets.. en dan is het wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |