SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 december 2009 21:26 schreef druppelkut het volgende:
Ik ben voornemens niet meer te drinken in het nieuwe jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
waarmee vertel vertelquote:Op maandag 28 december 2009 21:35 schreef Ensaf het volgende:
Sorry!
Ik neem me voor er mee op te houden.
Ik doe lekker met je mee, meer baggeren dus.quote:Op maandag 28 december 2009 22:24 schreef deepart het volgende:
Gewoon meedoen met de rest, lekker kudde gedrag. Mijn goede voornemen is meer fokken, daar zijn jullie aan toe heb ik het gevoel.
Goedquote:Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik doe lekker met je mee, meer baggeren dus.
De meeste mensen willen er financieel op vooruit gaan maar jij kiest er bewust voor om achteruit te gaan?quote:Op maandag 28 december 2009 23:53 schreef First het volgende:
Mijn voornemens:
-Een mobieltje kopen ( Zodat ik mijn sociale contacten beter kan onderhouden)
-Dit jaar geen WOW spelen.
-Films gaan kopen inplaats van downloaden.
-Meer games gaan kopen inplaats van downloaden.
Hij wil stoppen met WoW spelen en met het geld daarvan koopt hij films/gamesquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:02 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
De meeste mensen willen er financieel op vooruit gaan maar jij kiest er bewust voor om achteruit te gaan?
quote:Op maandag 28 december 2009 21:26 schreef druppelkut het volgende:
Ik ben voornemens niet meer te drinken in het nieuwe jaar.Ondanks dat ik wist dat iemand deze grap ging maken, toen ik alleen nog maar de TT had gelezen ben ik wel blij dat jij hem hebt gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.druppelkut
.
Nog een goed voornemen:quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Ondanks dat ik wist dat iemand deze grap ging maken, toen ik alleen nog maar de TT had gelezen ben ik wel blij dat jij hem hebt gemaaktdruppelkut
.
Wat versta je onder 'zovty' als goed voornemen?quote:
Ik heb een voornemen voor je: Ga Nederlands leren. Daarna wil ik je post best lezen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:31 schreef Skoelly het volgende:
Ik ben het aan de ene kant wel eens met de klacht maar aan de anderer kant niet ..
Mensen nemen die goeie voornemens aan het begin van eennieuwjaar omdat het bekend is dat je dat dan doet..
dan ga je ook niet opeens midden in het jaar ofz met een geod voornemen beginnen.
Mensen die na 2 dagen stopen met hun voornemen die Meende het dus niet echt. of bedoelde het als grpaje ofz.
.....
Nee ik wil game- en filmproducenten helpen om hun geweldige werk door te kunnen zettenquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:02 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
De meeste mensen willen er financieel op vooruit gaan maar jij kiest er bewust voor om achteruit te gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |