Shit ja, da's waar ookquote:
Ik houd het voor gezien als ik naar bed moetquote:Op maandag 28 december 2009 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Na Nina Hagen hou ik het ook even voor gezien.
Moet? Van wie moet je??quote:Op maandag 28 december 2009 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik houd het voor gezien als ik naar bed moet
quote:Op maandag 28 december 2009 22:01 schreef Wickedangel het volgende:
Wel een aantal mooie nummers komend uur.
Gerard Ekdom die afgelopen Serious Request "eventjes" zijn playback act overdeed voor een slordige 14.000 eurootjes . . .quote:887 916 Cliff Richard & Young Ones : Living doll
Toch was de 1e keer leukerquote:Op maandag 28 december 2009 22:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gerard Ekdom die afgelopen Serious Request "eventjes" zijn playback act overdeed voor een slordige 14.000 eurootjes . . .
inderdaad de eerste keer... was leuker.. spontaner.. en minder.. gemaakt.quote:Op maandag 28 december 2009 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toch was de 1e keer leukerAlhoewel toen ik hem vorige week terugkeek, vond ik het toch minder leuk dan op dat moment.
Je kunt dit nummer niet meer horen zonder Gerard Ekdom voor je te zien trouwens.
Dat 'ie nog maar van vorig jaar is, had eerder verwacht dat het allemaal oude nummers van hem die in de lijst staan . . .quote:Op maandag 28 december 2009 22:09 schreef peaceman het volgende:
Hou niet echt van Neil Diamond, maar dit vind ik wel mooi.
Ik wel hoorquote:Op maandag 28 december 2009 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Je kunt dit nummer niet meer horen zonder Gerard Ekdom voor je te zien trouwens.
Eigenlijk ieder uur welquote:Op maandag 28 december 2009 22:01 schreef Wickedangel het volgende:
Wel een aantal mooie nummers komend uur.
Maar het niet zo goed was en spontaan als 2 jaar geleden.quote:Op maandag 28 december 2009 22:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gerard Ekdom die afgelopen Serious Request "eventjes" zijn playback act overdeed voor een slordige 14.000 eurootjes . . .
Ah, ik wou al zeggenquote:Op maandag 28 december 2009 22:11 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ik ken(de) deze niet. Mooi
edit: die van Neil diamond dus
Gerard is zelden spontaan. Alle grapjes heeft ie al tig keer gehad.quote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maar het niet zo goed was en spontaan als 2 jaar geleden.
Okay...quote:Op maandag 28 december 2009 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja moeten, als het bedtijd is bedoelde ik
heb je het niet gezien dan?quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 22:11 schreef D. het volgende:
Eigenlijk ieder uur wel
Zouden ze vaker moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |