Dat heb je mooi gefixt!quote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef Daph_ het volgende:
Er waren twee nagels waarbij mijn nagel bijna zichtbaar was, die heb ik geholpen met een klein beetje Coconut Kiss.. Verder ChG Carnival Lights eroverheen (en David) en dan ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Het lijkt alsof er een enorme smudge zit op mijn ringvinger, maar die zit er dus niet.. Bad lighting.
(voor cleanup dus)
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 07:39 schreef Soempie het volgende:
@ Oblivion - ik vind ze echt heel gaaf. Dat kan echt wel.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:23 schreef Debsterr het volgende:
@ Oblivion, ik wil eraan zitten, het ziet er te eetbaar uit.
Hahaha, typische reactie ja: "Nou ja, als JIJ het leuk vindt.."quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
[..]![]()
Mijn zoon dacht er anders over..![]()
Mam, vind jij het mooi? (Is vaak al geen goed teken..)
Op naar het volgende kleurtje!
Ben er zelf ook nog niet over uit..quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha, typische reactie ja: "Nou ja, als JIJ het leuk vindt.."
Dank je!quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:44 schreef progje het volgende:
@obli, ik vind het wel een gave combinatie
Ik heb die blauwe van Miss Sportyquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:23 schreef Debsterr het volgende:
@ Linnie, die H&M lak heb ik gekregen voor m'n verjaardag, en volgens mij is de Miss Sporty die ik laatst postte de zelfde kleur.. moet je anders ff terugzoeken! In het flesje zijn ze namelijk identiek.
Ik vond die Miss Sporty nog wel gaan.. En jaaaaaaa Mad as a hatter. Zodra die beschikbaar is ga ik meteen bestellenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:06 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik heb die blauwe van Miss Sportyvind de lakken alleen zooo slecht drogen dat ik ze nooit op heb.
Maar die van H&M vind ik te duurik ga binnenkort weer TD bestellingen doen (ik wacht op de Alice en Hongkong collecties van OPI)
quote:Op maandag 28 december 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nu ik acrylnagels heb chipt het veel minder snel godzijdank. het wordt wel rommelig bij de tips, verder weinig chippendus ben niet meer gedwongen steeds binnen 24 uur wat nieuws op te doen, dat scheelt. maar meestal ben ik na 3 dagen idd wel toe aan wat nieuws
nu china glaze medaillon opgedaan, wat een heerlijke hysterische lak![]()
[ afbeelding ]
ikquote:Op maandag 28 december 2009 22:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik heb hele rare combo..![]()
[ afbeelding ]
Snoepjes nagels...
oeh die is mooi!quote:Op dinsdag 29 december 2009 07:34 schreef PeRi het volgende:
Van de H&M lakjes vind ik alleen deze leuk, gisteren was ie uitverkocht maar nu staat ie er weer bij, dus ff bij mn bestelling gegooid.
[ afbeelding ]
Midnight Passion
Ici Paris XL huismerk op HEMAquote:Op maandag 28 december 2009 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat op wat is dat? Behalve dan Konad offcourse.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mijn zoon dacht er anders over..![]()
Mam, vind jij het mooi? (Is vaak al geen goed teken..)
Op naar het volgende kleurtje!
Hailquote:Op maandag 28 december 2009 22:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik heb hele rare combo..![]()
[ afbeelding ]
Snoepjes nagels...
Nee het moet geen verplichting worden idd. Maar ik denk wel eens "Oooohh Leuk!!" en zeg er vervolgens niets over. Maar het is natuurlijk ook weer niet zo dat als er geen commentaar komt, dat het dan niet mooi isquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
heb nog niet bijgelezen maar even in reactie op een stelling uit het vorige topic: laat het alsjeblieft niet zo worden dat iedereen verplicht op elke foto een compliment moet geven... Dat zie je in OUD ook en als er dan per ongeluk iemand wordt vergeten door iemand is het meteen heibel... Ik reageer op een foto als ik het mooi, apart, loik vind, maar zie het alsjeblieft niet als een belediging als ik niet reageer... of ben ik nou een bitch?
Nee je bent geen bitch, en daarnaast wordt er hier soms zoveel gepost dat het gewoon niet mogelijk is om overal op te regeren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
heb nog niet bijgelezen maar even in reactie op een stelling uit het vorige topic: laat het alsjeblieft niet zo worden dat iedereen verplicht op elke foto een compliment moet geven... Dat zie je in OUD ook en als er dan per ongeluk iemand wordt vergeten door iemand is het meteen heibel... Ik reageer op een foto als ik het mooi, apart, loik vind, maar zie het alsjeblieft niet als een belediging als ik niet reageer... of ben ik nou een bitch?
ja dabedoellikquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee het moet geen verplichting worden idd. Maar ik denk wel eens "Oooohh Leuk!!" en zeg er vervolgens niets over. Maar het is natuurlijk ook weer niet zo dat als er geen commentaar komt, dat het dan niet mooi is
ligt een beetje aan de kleur... sommige lakjes zijn echt heerlijk en sommige drogen zo gruwelijk hard dat je inderdaad geen tijd krijgt om je nagel te bedekken... Vond OPI zelf wel fijner, heb nu een OPI-pakketje onderweg (hopelijk vandaagquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:19 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
En Misstique, mooi!
En props voor Daph, je ziet er bijna niks meer van![]()
Vraagje nog, ben ik de enige die China Glaze helemaal niet zo geweldig vind? Ruby Pumps lakt goed, maar heb nog wat anderen, en dat is echt stroperige bende, of juist heel dun en als je dan nog een keer met je kwast over een stukje heen gaat, sleurt ie alle lak weer mee. Nee had er toch wel andere verwachtingen van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |